I studienti di u liceu prufessionale facenu surrisu à migliaia di famiglie

I studienti di u liceu prufessionale facenu surrisu à migliaia di famiglie
I studienti di u liceu prufessionale facenu surrisu à migliaia di famiglie

In u scopu di u prughjettu "Liceu prufessiunali incontranu cù e nostre famiglie", chì hè in corso dapoi u 2017 è cuntinueghja in modu più sistematicu cù l'aghjunzione di diverse innovazioni in u 2022, i ghjovani di i licei prufessiunali sò incuraghjiti à sensibilizà. circa a cuuperazione è l'unità, qualchì volta da i citadini chì campanu soli intornu à i so scoli è ùn anu micca a forza di fà i so travaglii di a casa, currendu à u so aiutu, è qualchì volta ghjunghje sin'à una scola di un paese remota fendu è mette materiale di biblioteca.

I studienti di u liceu prufessiunali guadagnanu sperienza è cuntribuiscenu à l'ecunumia di u paese da eseguisce produzzione è servizii in i campi chì ricevenu educazione. Calchì volta u so scopu ùn hè micca di fà una cuntribuzione ecunomica, ma di fà piacè à qualchissia.

I studienti di u liceu prufessionale, inseme cù i so prufessori, travaglianu in i quartieri è i lochi circundanti in relazione à i spazii insignati in e scole in u scopu di u serviziu di a cumunità.

Dapoi l'iniziu di u prugettu "I studienti di u liceu prufessiunali incontranu cù e nostre famiglie", 81 47 visite in casa sò state fatte in 62 pruvince cù 136 mila 636 prufessori è 54 mila 472 studienti, righjunghjendu 198 mila 514 persone.

In i primi trè mesi di u 2022, 73 mila 893 studienti è 33 mila 514 prufessori ghjunghjenu à 146 mila 994 persone.

In e case ch'elli anu visitatu, i studienti anu travagliatu nantu à a riparazione di l'articuli cum'è i forni, i televisori, i frigoriferi, a riparazione di mobili, l'imbiancatura, a pittura è l'opere di ceramica. Inoltre, hà prisintatu prudutti cum'è tavule, sedie, sciarpe è berette prudutte in i scoli à quelli chì anu bisognu. Hè furnitu veiculi cum'è sedie à rotelle, protesi è respiratori à quelli chì necessitanu di cura speciale. Pigliò a misurazione di a pressione di sangue di i pazienti, hà fattu scarpi speciali per i zitelli disabili è li prisintò cum'è rigali.

I ghjovani anu ancu realizatu attività d'infurmazione nantu à l'efficienza energetica, l'igiene, a preparazione di u focu è l'emergenza, è e misure di sicurezza contr'à disastri naturali in e famiglie chì anu visitatu.

In più di tutti questi, i pitas Ramadan pruduciuti in un fornu industriale stabilitu in 14 scole affiliate à a Direzzione Generale di l'Educazione Vocazionale è Tecnica sò stati distribuiti à 100 mila famiglie.

Hè destinatu à ghjunghje à 2022 famiglie in tuttu u 345 è à aiutà quelli chì anu bisognu cù attività chì si sovrapponenu cù i campi è i rami in quale i studienti ricevenu educazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*