TEKNOFEST Azerbaijan Ospitu Entusiasti di Tecnulugia

TEKNOFEST Azerbaijan accoglie l'amatori di a tecnulugia
TEKNOFEST Azerbaijan Ospitu Entusiasti di Tecnulugia

TEKNOFEST, u più grande Festival di l'Aviazione, u Spaziu è a Tecnulugia di u mondu, hè tenutu internaziunale in Azerbaijan per a prima volta fora di Turchia. TEKNOFEST Azerbaijan, tenutu u 26-29 di maghju à u Baku Crystal Hall è u Parcu Naziunale di Denizkenari, accoglie i dilettanti di a tecnulugia.

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, s'hè indirizzatu à i ghjovani in u so discorsu è hà dettu: "Azerbaijan TEKNOFEST serà una pietra di toccu in l'avventura tecnologica di i nostri concittadini". disse.

"TEKNOFEST Azerbaijan" tenutu in Baku, a capitale di l'Azerbaijan, sottu a gestione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia di a Repubblica di Turchia, u Ministeru di u Sviluppu Digitale è u Trasportu di l'Azerbaijan è a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca hà apertu e so porte.

L'apertura di u festivale hè stata cun a participazione di Mustafa Varank, Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Reşat Nebiyev, Ministru di Sviluppu Digitale è Trasportu di l'Azerbaijan, İsmail Demir, Presidente di a Presidenza di l'Industria di Difesa, è Selçuk Bayraktar, Presidente di TEKNOFEST.

A NOSTRA PRIMA STOP CAN AZERBAIJAN

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, Varank hà dichjaratu ch'ellu era assai felice d'esse in Azerbaijan è hà dettu: "Avemu prima accenditu u focu di TEKNOFEST in Istanbul, dopu l'avemu purtatu in Anatolia. L'annu passatu, quandu u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, hà illuminatu u focu dicendu: "Faremu di TEKNOFEST una marca internaziunale", a nostra prima tappa seria di sicuru Azerbaijan. Vogliu dichjarà orgogliu chì a flare sparata da u nostru presidente quellu ghjornu hè diventatu una festa quì oghje. Oghje, aghju a listessa eccitazione, entusiasmu è felicità chì sperimenta ogni annu quandu entre in l'area TEKNOFEST. Oghje, sò felice micca solu per a Turchia, ma ancu per u fratellu Azerbaijan, sò felice per u mondu turcu, sò felice per u mondu islamicu ". utilizatu l'espressioni.

Rimarchendu chì i dui paesi fraterni accesu a torcia tecnulugia manu in manu, spalla à spalla, Varank enfatizatu chì l'entusiasmu di stu focu avvolgerà u mondu turcu.

PARLA A GIOVANI

Indirizzendu i ghjovani in u so discorsu, Varank hà dettu: "I ghjovani chì accumpagnanu stu mumentu oghje seranu ingegneri, scientisti è circadori chì formanu u mondu dumane. Se pudessi esse in u vostru locu, dormeraghju quì, alzate quì. Esaminà ogni aviò, ogni veiculu, ogni tecnulugia unu per unu, è piglià note. Iè, s'ellu ci vole, ùn andaraghju in casa, dorme quì. Hè una grande opportunità per esse in questu campu. Vogliu coglie l'occasione per ringrazià u nostru Onorevole Presidente Ilham Aliyev, u Guvernu di l'Azerbaijan, u Ministeru di u Sviluppu Digitale è u Trasportu, a Fundazione di a Squadra di Tecnulugia Turca è tutti i mo culleghi per avè fattu Teknofest Azerbaijan pussibule. disse.

MOVIMENTU TECHNOLOGIA NAZIUNALE

Nutendu chì anu stabilitu un scopu per a Turchia sottu a dirigenza di u presidente Erdogan, Varank hà dettu: "Avemu dettu chì u nome di a nostra storia d'indipendenza hè: National Technology Move. Fighjate, 10-15 anni fà, certi paesi ùn anu micca vindutu prudutti di l'industria di difesa, UAV, SİHA à noi ancu cù i nostri soldi. Applicavanu ogni tipu d'embargo, sicretu o apertu. In ocassioni, ùn anu mancu riparà o mantene i prudutti chì vendenu. Mentre a Turchia luttava contr'à u terrurismu, ci anu privatu di sti tecnulugia è prudutti. Ma cù a Mossa Naziunale di Tecnulugia, avemu invertitu questu. A nazione turca, chì ùn anu micca vindutu UAV quellu ghjornu, hè oghje diventatu u pruduttore di e tecnulugia più perfettu di u so tempu. Oghje, quelli paesi aspettanu in fila per cumprà e meraviglie di l'ingegneria turca chì vedete in questa piazza. hà fattu a so valutazione.

SERÀ A KEYSTONE

Sottulineendu chì ùn ci hè nunda chì i ghjovani ùn ponu micca ottenevule quandu anu datu l'uppurtunità è mostratu a strada, Varank hà dettu: "Hè per quessa TEKNOFEST hè u megliu investimentu fattu per e persone. Centinaie di millaie di i nostri figlioli sperimentanu stu entusiasmu ogni annu à u festival chì avemu urganizatu in Turchia dapoi u 2018. A nostra festa cuntinueghja a so strada battendu u so propiu record ogni annu. Spergu chì l'Azerbaijan TEKNOFEST serà una pietra di toccu in l'avventura tecnologica di i nostri concittadini. In u primu annu di l'Azerbaijan TEKNOFEST, più di 1000 squadre è quasi 6 cuncurrenti anu applicatu à i cuncorsi. disse.

PIENDIAMO UNA PIANI

Dichjarà chì u modu per esse cumplettamente indipendenti in u sensu puliticu hè attraversu l'indipendenza tecnologica, Varank hà dettu: "Ùn avemu micca solu un festival in Baku. Oghje, gridemu di novu a nostra indipendenza, una nazione, dui stati slogan à u mondu sanu da quì. Cù TEKNOFEST, induve e sementi di tecnulugii domestici è naziunali sò piantati è chì apre l'orizzonti di a nostra ghjuventù, purtemu i dui stati vittoriosi in u futuru in u modu più forte pussibule ". disse.

TUTTI VINCERANU

Reşat Nebiyev, Ministru di u Sviluppu Digitale è u Trasportu di l'Azerbaijan, hà dettu ch'ellu hè cunfidendu chì i ghjovani in TEKNOFEST Azerbaijan continuanu a vittoria di Karabakh cù tecnulugia è innovazioni, è hà dettu: "Tutti vinceranu quì. Pensemu chì tutti i participanti sò vincitori ". disse.

A VACANZA SERÀ FATTA DURANTE 4 GIORNI

Fornendu infurmazioni nantu à altri avvenimenti in u scopu di TEKNOFEST, Nebiyev hà dettu: "I residenti di a nostra cità è i nostri invitati seranu una festa per 4 ghjorni. TEKNOFEST hè a vittoria di a scienza, a tecnulugia è a fratellanza. Viva a fratellanza Azerbaigian-Turchia ". utilizatu l'espressioni.

I SONI DI NOSTRE GIOVENTÙ NON HAN LIMITI

U presidente di u Cunsigliu di TEKNOFEST, Selçuk Bayraktar, hà dettu: "Quandu avemu apertu TEKNOFEST à u mondu, u primu postu chì andemu da esse di sicuru Baku, a casa di u nostru fratellu. Tenemu TEKNOFEST per chì i sogni di i nostri figlioli è ghjovani ùn anu micca limiti è ùn ci sò micca ostaculi. TEKNOFEST, chì avemu principiatu cù 2018 cuncorsi in 18, hà righjuntu 40 cuncorsi oghje. Cridemu chì TEKNOFEST, chì hà cuminciatu cù 10 cuncorsi è u Cumitatu di l'iniziativa Take Off, cresce gradualmente cù l'interessu di i mo fratelli ghjovani in Azerbaijan. In questa occasione, i sbirri turchi mostraranu à u mondu sanu ciò chì ponu ghjunghje grazia à a so perseveranza ". disse.

VISITATE I STANDS

Visità i stand dopu à i discorsi di apertura, Varank hà dettu chì vulianu stabilisce technoparks simili in Turchia in Azerbaijan. Varank hà dichjaratu ancu chì firmaranu accordi chì cuntribuiscenu à u rinfurzamentu di e relazioni economiche trà i dui paesi.

ELICOPTERI D'ATTACCA SULLA BAKU

In u scopu di u festival, a squadra acrobatica di a Forza Aria Turca Turkish Stars è elicotteri Atak anu realizatu un volu di dimostrazione sopra u celu di Baku. Un spettaculu di musica lucale hè statu ancu tenutu in TEKNOFEST Azerbaijan, induve i citadini è i studienti anu mostratu un grande interessu.

250 FINALISTI

1000 mila cuncurrenti, 5 squadre in totale, applicate à e competizioni urganizate in u scopu di TEKNOFEST Azerbaijan. Più di 1000 di e 250 squadre chì anu applicatu anu fattu a finale.

PARTICIPAZIONE DI 32 PAESI

32 paesi, principalmente Germania, Stati Uniti d'America, Irlanda, Pakistan, Egittu, Argentina, Turchia, Azerbaijan è i paesi europei, anu participatu à Take Off Baku, u summit di l'iniziativa chì si terrà in Baku Crystal Hall cum'è parte di TEKNOFEST Azerbaijan.

PREMII DA ERDOĞAN È ALIYEV

TEKNOFEST Azerbaijan accoglierà i Presidenti di i dui stati u sabbatu 28 di maghju. E squadre chì venenu prima in i cuncorsi riceveranu i so premii da e mani di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u presidente di l'Azerbaijan Ilham Aliyev.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*