Un grande colpu à l'urganisazione terrorista PKK ! Gruppu di Dolore Neutralizatu

L'urganizazione terrorista, un grande colpu à u PKK Agri Group neutralizatu
Un grande colpu à l'urganisazione terrorista PKK ! Gruppu di Dolore Neutralizatu

Sutta a coordinazione di u Ministeru di l'Interior, cù a tattica ARA-BUL-NO ET, u 19 di ferraghju, l'Air Force, JIHA è SİHA sustenevanu EREN WINTER-9 (AĞRI MOUNTAIN) MARTY J.ASB.KD.ÇVŞ. L'operazione EMRE DOKUMACI hè stata iniziata, sottu u cumandamentu di u Cumandante Regiunale Erzurum Jardarma; Ci era 1.592 persunale è squadre 82, custituiti da Gendarmerie Commando, Gendarmerie Special Operations (JÖH), Police Special Operations (PÖH) è squadre di Guardia di Sicurezza.

In u scopu di l'operazione realizata, hè stata identificata una caverna cù una lunghezza di 100 metri, una prufundità di 28 metri è a forma di a lettera "Y" utilizata da i membri di l'Organizazione Terrorista Separatista PKK / KCK (BTO). Dopu à a determinazione di u refuggiu di i terroristi, u buttone hè stata pressatu per l'operazione.

A Grotta hè Circulata

L'area di a grotta naturale sotterranea, induve i terroristi campanu, hè stata prima circundata da i Commandos. Chjami à "rendezione" sò stati fatti à i terroristi. Dopu à i chjami di "renduzione" sò stati risposti cù u focu, l'aviò chì appartene à u Command Air Force hà bombardatu i lochi vicinu à i miri determinati.

Duratu 80 ghjorni, 14 camions scavati

In l'area induve si trova a caverna di 100 metri di lunghezza, 1,5 km di strade sò stati custruiti per chì l'equipaggiu di custruzzione puderia travaglià. 7 escavatori, 2 bulldozers, 2 castling machines è equipaggiu tecnicu sò stati spediti in a regione.

In u risultatu di u travagliu chì durò 80 ghjorni è 6.636 ore, a caverna sotterranea hè stata scuperta sguassendu 14.770 camioni di scavi da a regione.

Inoltre, cum'è parte di l'operazione allargata, tutte e grotte è i refugghi sotterranei in a regione sò stati identificati è resi inutilizabili da i cumandamenti.

U Ministru Süleyman Soylu hà fattu una visita morale

Duranti l'operazione, chì hè stata fatta in sicretu è meticulosa in ogni tappa da e squadre di a Gendarmeria, u nostru Ministru, Mr. Süleyman Soylu è Gendarmerie General Commander General Arif Çetin andavanu in a regione, anu realizatu inspezioni in situ, ricivutu infurmazioni nantu à l'operazione, è hà datu morale à e truppe.

Pain Group disattivatu

In u risultatu di l'operazione finita u 09 May 2022; 11 membri di l'urganisazione separatista, cumpresu u capu di l'urganizazione terrorista separatista Mount Ararat, sò stati neutralizzati.

In funziunamentu;

  • 28 bunkers-magazzini-rifugi sò stati distrutti,
  • 23 Mines-IED,
  • 2 binoculi termichi,
  • 2 binoculi montati nantu à a pistola,
  • 2 grandi radiu,
  • Una grande quantità d'armi, munizioni, alimentariu è materiali di vita è documenti di l'urganisazione chì appartenenu à i terroristi sò stati sequestrati cù 4 picculi radiu.

L'OPERAZIONI EREN BLOCK, chì sò realizati per eliminà completamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù successu cù u sustegnu di u nostru populu, cun CONFIDENCE è DETERMINATION.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*