19 Milioni di Lire Ammenda per una Nave chì Inquina u Mari di Marmara

Millioni di Lire Fine per a Nave chì Inquina u Mari di Marmara
19 Milioni di Lire Ammenda per una Nave chì Inquina u Mari di Marmara

E squadre di ispezione ambientale affiliate à u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, chì anu righjuntu u più altu numeru di ispezioni in a storia di a Republica, eseguendu più di 2021 mila ispezioni ambientali in 57, cuntinueghjanu e so ispezioni in a Regione di Marmara ininterrottamente cù l'istituzioni autorizate per l'ispezioni di a contaminazione marina. In u scopu di l'ispezioni in quistione, una multa amministrativa di 19 milioni di lire hè stata imposte à u cisterna chì hè statu truvatu chì hà scaricatu l'acidu aceticu in u Mari di Marmara.

E squadre d'ispezione, chì anu realizatu un totale di 51 mila 8 ispezioni ambientali, cumprese 865 mila 27 stabilimenti è 548 mila 36 ispezioni di navi in ​​l'ultimi 413 ghjorni, anu pigliatu 591 campioni di acque reflue da l'uscita di e piante di trattamentu d'acqua per fà l'analisi necessaria. E squadre imponenu ammende amministrative di 155 milioni 27 mila 105 TL nantu à 468 imprese è 7 milioni 36 mila 505 TL nantu à 726 navi, per un totale di 63 milioni 611 mila 194 TL, è pruibitu 50 imprese di operare.

19 milioni di lire fine per u cisterna chì hà scaricatu l'acidu acìticu in u Mari di Marmara

Una multa amministrativa di 19 milioni di lire hè stata imposte à u cisterna carricu di sustanzi chimichi chì anu causatu a contaminazione di u mare scaricando l'acidu aceticu da a "Plataforma Liquid Port Dolfen" in u Mari di Marmara in u distrittu di Marmaraereğlisi in a pruvincia di Tekirdağ.

A Direzzione Provinciale di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu di Tekirdağ è l'Autorità Portu Tekirdağ, chì hà valutatu u rapportu chì a nave battizzata da Gabon, chjamata "Trency Taipei" cù u numeru IMO 9140451 hà liberatu l'acidu aceticu in u Mari di Marmara da a piattaforma in u distrittu di Marmaraereğlisi, investigatu à a scena è hà trovu chì 871 kilogrammi di l'acidu acìticu fughjenu in u Mari di Marmara.

A causa di a natura periculosa di i rifiuti versati, l'Autorità Portuaria di Tekirdağ hà pigliatu azzione contr'à a nave chjamata "Trency Taipei" in cunfurmità cù u primu subparagrafu di u paragrafu (ı) di l'articulu 2872 di a Legge Ambientale N ° 20 è hà aumentatu a pena 1 volte. . L'Autorità Portuaria, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà impostu una multa amministrativa di 10 milioni 19 mila 57 lire à a nave.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*