2rd Layer of Inner Protection Shell Stabbilitatu in Unità 3 di Akkuyu NPP

Layer of Inner Protection Shell Stabbilita in a Unità di Akkuyu NPP
2rd Layer of Inner Protection Shell Stabbilitatu in Unità 3 di Akkuyu NPP

In l'edificiu di u reattore di a 2a unità di a Centrale Nuclear Akkuyu (NGS), hè stata installata a terza capa di a cunchiglia di prutezzione interna (IKK), chì hè unu di l'elementi principali di u sistema di sicurezza di a pianta. A cunchiglia protettiva interna, chì prutege l'edificiu di u reattore, agisce cum'è un supportu per l'entrate di a grua polare di tubi è reattori utilizati per u mantenimentu nucleare durante a fase di operazione di a centrale elettrica.

A terza capa di a cunchiglia di prutezzione interna, custituita da una capa d'acciaio è cuncrete speciale, assicura l'impermeabilità di l'edificiu di u reattore. U terzu stratu di l'IKK hè una custruzzione metallica saldata composta da 3 sezioni, ognuna di e quali sò dui strati separati cumposti da 3 sezioni. E rùbbriche cù un pesu di 12 à 24 tunnellati è una altezza di 5 metri sò saldati inseme, formanu una sola custruzzione cilindrica cù un pesu tutale di 7 tunnellate, una altezza di 6 metri è un perimetru di 321,9 metri.

Dopu à a stallazione di a 3ª capa, l'altitudine di l'edificiu di u reattore di a 2ª unità hà aumentatu da 12 metri, righjunghjendu 28,95 metri. Dopu à sti prucessi, i sperti anu da travaglià nantu à a saldatura di i 3 è 4 strati, rinfurzà è cuncrete a cunchiglia. A sigillatura di a cunchiglia serà pruvata appena tutte e parte sò assemblate.

Pigliò più di 3 ore per installà u terzu stratu di cunchiglia di prutezzione interna, chì hè un prucessu tecnologicu è piglia tempu per installà, à a pusizione di cuncepimentu cù una gru crawler heavy-duty Liebherr LR 13000.

Parte di a cunchiglia di prutezzione interna sò trasportate per mare à St. Petersburg, Akkuyu NPP hè stata mandata à u situ di custruzzione è i pezzi sò stati cumminati in una sola capa. L'assemblea per fà e parti di a cunchiglia di prutezzione interna in una sola struttura hà pigliatu circa 4 mesi.

Sergey Butckikh, Primu Vice Direttore Generale di AKKUYU NÜKLEER A.Ş è Direttore di NGS Construction Works, hà dettu: "Un'altra fase impurtante di u 2022 hè stata finita. U 2u stratu di l'edificiu di u reattore di a 3a unità hè statu stallatu. Dopu a stallazione di a 3ª capa di a cunchiglia di prutezzione interna à a 2ª unità, u travagliu serà realizatu per custruisce mura di 8 metri d'altitudine in a zona. In parallelu cù a stallazione di a cunchiglia di prutezzione internu in e facilità principali di a seconda unità di putenza, i travaglii cum'è a stallazione di i mura perimetrali di l'edifiziu è i mura di a struttura ausiliaria, è a stallazione di l'arburetu di u reattore continuanu. utilizatu l'espressioni.

L'edificii di reattori di e unità di putenza in Akkuyu NPP sò dotati di cunchiglia doppia di prutezzione. A cunchiglia di prutezzione esterna di cimentu rinfurzatu hè cuncepitu per resiste à fatturi esterni estremi cumpresi da terrimotu di magnitudine 9, tsunami, uraganu è e so cumminazzioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*