IETT hà realizatu u 6u Testu di Veiculu Elettricu

IETT Realizza u Terzu Test di Veiculu Elettricu
IETT hà realizatu u 6u Testu di Veiculu Elettricu

A Direzzione Generale IETT hà realizatu a 6a prova di veiculi elettrici. U veiculu di mudellu E-WAY di marca Iveco di 1 metri, chì hè statu pruvatu nantu à e strade di Istanbul cù sacchetti di sabbia per una settimana, hà una autonomia di più di 12 chilometri.

U veiculu, chì hè statu purtatu à İkitelli Garage da u fabricatore, hè statu pruvatu nantu à e linee di autobus per una settimana, cù almenu 150 chilometri di sabbia caricata è viota. L'ultimu ghjornu di a prova, u Diputatu General Manager İETT İrfan Demet, u Manager di Sviluppu Tecnologicu Burak Sevim è i funzionari İETT anu sottumessu l'apicultore à un esame detallatu in u garage. L'autorità di a Cumpagnia anu ancu datu infurmazioni detallate nantu à u veiculu chì u mutore, a cabina di u mutore è a piazza di a batteria sò stati esaminati.

Iveco E-WAY, cù u so mutore di 120 kW, prumetti una autonomia di 350 chilometri cù e so batterie di lithium-ion da 500 kWh. U veiculu hà una rampa elettrica per i disabili, 3 porte, aria condizionata piena, porti USB per u cunduttore è i passageri, 24 posti è 1 zona di sedia elettrica.

Per i prucessi di mantenimentu, riparazione è efficienza, u fabricatore offre ancu un serviziu di "sala di cuntrollu di l'autobus" in e so propie strutture per e flotte di veiculi Iveco E-WAY. Grazie à stu serviziu in linea, tutti i valori tecnichi di u veiculu ponu esse seguitu in diretta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*