A trasfurmazioni di TOTAL Stations à TotalEnergies hà iniziatu

TotalEnergiese Trasformazione di TOTAL Stazioni Iniziata
A trasfurmazioni di TOTAL Stations à TotalEnergies hà iniziatu

A trasfurmazioni di TOTAL Stations à TotalEnergies in tuttu u mondu hà iniziatu ancu in Turchia. Cù sta trasfurmazioni, e stazioni ora offrenu servizii inclusivi è multistrati chì piglianu in contu i bisogni di l'età, cumprese fonti d'energia sustinibili è energia elettrica, in più di l'oliu di carburante.

Başakşehir Mehmetçik Fuel Station No 2, a prima stazione di nova generazione cunvertita à TotalEnergies in Turchia, serà operata da a Fundazione Mehmetçik di e Forze Armate Turche.

A marca TOTAL Stations di Güzel Enerji, chì serve sottu à u Gruppu di Cumpagnia OYAK, si trasforma in TotalEnergies, in parallelu cù e so attività glubale, induve videremu stazioni è servizii di nova generazione cù a svolta è a decisione d'investimentu di OYAK in u settore energeticu. A prima stazione di a nova generazione cunvertita in TotalEnergies in Turchia si trova in Istanbul Başakşehir.

Avemu vistu u primu esempiu di u Certificatu LEED Platinum, u sistema di classificazione ecologicu preferitu in 165 paesi di u mondu, in stazioni di carburante in Turchia, à TotalEnergies Başakşehir Mehmetçik Fuel Station No. À a stazione, chì risponde à i standard ambientali internaziunali, l'usu di l'energia solare si distingue cum'è un investimentu di energia rinnuvevule. Inoltre, a stazione hà un sistema di riciclamentu di vapore, reutilizazione di l'acqua residuale, mistura d'acqua di piovana è un mudellu di vita circular cù metodulugia LCA. A facilità, chì ospita a stazione di ricarica Otojet EV, serve ancu i veiculi elettrici di nova generazione. Offrerà in modu affidabile una larga varietà di prudutti è servizii à i so invitati cuncintrali nantu à a trasfurmazioni di l'energia, mentre furnisce ancu una sperienza di mercatu innovativa è faciule d'utilizatore.

U risultatu di una visione currettamente pianificata, ogni passu di quale

U presidente di u Gruppu di u Settore Energeticu OYAK, Yüksel Yılmaz, hà dettu, "Stazioni Totali è e marche M Oil si sò uniti à e Cumpagnia di u Gruppu OYAK à l'iniziu di u 2020. Subitu dopu, avemu unitu i nostri dui marchi sottu u nome di Güzel Enerji cuncintrali nantu à u risparmiu, l'efficienza, a prufittuità è a crescita rapida. Oghje, a reta di rivenditori TOTAL è M Oil hà righjuntu 74 cità da 79 cità in Turchia, è à a fine di u 2021, da 889 stazioni cù i nostri dui marchi, à un totale di 917 stazioni. In l'estiu di u 2021, e vendite di carburante è GPL di circa 196 mila metri cubi in e nostre stazioni anu righjuntu a quantità più alta di tutti i tempi, è i più alti numeri di vendita in paragunà à l'anni precedenti sò stati ghjunti in termini di vendita à altre cumpagnie di distribuzione. Avemu fattu una differenza in questu campu in l'ultimi anni 1,5 è cuntinuemu. Unu di i migliori esempi di questu hè chì a nostra Stazione TOTAL di l'Aeroportu di Istanbul hè stata scelta cum'è a megliu Stazione TOTAL in Europa in termini di serviziu, qualità è scala.

Semu ghjunti quì cù passi fermi è una visione currettamente pianificata. Cum'è Güzel Enerji, ottenemu una grande trasfurmazioni è successu in ligna cù a strategia di crescita sustenibile chì u nostru Direttore Generale OYAK, u Signore Süleyman Savaş Erdem, hà messu davanti à noi. Başakşehir Mehmetçik Fuel Station No 2 serà u puntu di partenza per TotalEnergies. Vogliu u megliu per a nostra Başakşehir Mehmetçik Fuel Station No. 2, chì hè a prima stazione cumuna di a Fundazione TAF Mehmetçik è di TotalEnergies, è ringraziu tutti quelli chì anu cuntribuitu. disse.

Rapprisenta a nova faccia di l'energia

Dichjarà chì i cambiamenti di cumportamentu suciali è ecunomichi chì anu iniziatu cù a digitalizazione è sò diventati permanenti cù a pandemia, rimodellanu e relazioni di e persone cù l'energia, u direttore generale di Güzel Enerji Fuel Oil, Tolga Işıltan, hà dettu: "Stazioni TOTAL stanu attraversu una trasfurmazioni significativa quist'annu. L'industria energetica sta custruendu un novu sistema basatu nantu à a digitalizazione, l'energia rinnuvevule è i mudelli di ecunumia circular à bassu carbonu per gestisce e risorse in diminuzione è a dumanda in rapida crescita. Güzel Enerji riunisce l'esperienza prufonda di OYAK è u putere glubale di TotalEnergies, cù u scopu di guidà sta trasfurmazioni. Cù a trasfurmazioni di TOTAL Stations in TotalEnergies, a nostra stazione rapprisenta a nova faccia di l'energia, destinata à un futuru pulitu. U nostru scopu hè di fà chì tutti i nostri invitati si sentenu à a casa cù l'esperienze chì offremu in e nostre stazioni TotalEnergies di nova generazione. Continueremu à purtà i primi à u settore di i carburanti. Cù TotalEnergies, l'energia di a prossima generazione serà megliu ". disse.

Ospitu i primi per a Fundazione Mehmetçik è u settore

U direttore generale di a Fundazione Mehmetçik, E. Brigadier General Engin Durak, hà dettu chì a Fundazione Mehmetçik hà cuntribuitu à u rinfurzamentu di a pace suciale è l'unità naziunale in u nostru paese è hà celebratu u so 40 anniversariu questu annu, è hà dettu: "Basakşehir Mehmetçik Fuel Station No. 2 ospita i primi per a nostra fundazione è l'industria di carburante. Semu fieri di a nostra stazione, chì hè stata meticulosamente pianificata in ogni tappa di u prucessu di stabilimentu è una grande cura hè stata presa in ogni dettagliu di a so custruzzione. Semu assai felici di rializà a cuuperazione TotalEnergies, chì hà un aspettu morale assai altu è hè cusì preziosu. Vogliu chì sta stazione di nova generazione sia benefica è auspiciosa sia per a nostra fundazione è per a nostra nazione ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*