A serie di pannelli Ayvalık Candidati à u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO Cuntinueghja

A serie di pannelli Ayvalik Candidati à u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO Cuntinueghja
A serie di pannelli Ayvalık Candidati à u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO Cuntinueghja

In a serie di pannelli "Candidatu à u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO Ayvalık"; U sicondu pannellu intitulatu "Gestione di l'infurmazioni in u Prucessu di Conservazione è Pianificazione Ayvalık" hè statu tenutu à u Nejat Uygur Stage di Vural Cinema cù l'infurmazioni di l'Architettu Ayşegül Özer.

In u pannellu, a gestione di l'infurmazioni in a cunservazione è a pianificazione hè stata discussa per mezu di i prucessi di conservazione, creazione d'inventariu è registrazione cù sistemi GIS per Ayvalık.

Özer, chì cuntinueghja i so studii di duttore nantu à "Preservazione di u Patrimoniu Architetturale di Scambiu in Turchia è in Grecia: Ayvalık è l'Esempiu di Rethymno" à l'Università Aristotele di Saloniccu, cuncintrau nantu à u prucessu di creà un inventariu basatu GIS nantu à 5330 edifici in Ayvalık, analisi comparative di a cità di Ayvalık nantu à Creta / Rethymno, cunservazionismu, hà spartutu infurmazione in u scopu di studii chì ponu esse realizati nantu à Ayvalık presentendu diversi esempii da u paese chì u cuncettu di u cuncettu di un sistema cù strati superiori è inferiori. , chì ùn deve esse cunsideratu solu in termini di risturazione architettonica di l'edificazioni.

U sindaco di Ayvalık Mesut Ergin hà dichjaratu ch'elli facenu passi fermi per entra in a lista permanente è chì volenu ottene questu. U presidente Ergin hà dettu: "Vulemu ringrazià l'architettu Ayşegül Özer per avè presentatu i so travaglii accademici è sparte cun noi. Speremu di vede i ghjorni quandu a serie di pannelli continuerà è seremu nantu à a lista permanente di l'UNESCO assai prestu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*