I preparativi per u Festival Samsun TEKNOFEST 2022 cuntinueghjanu

I preparativi sò in corso per u Festival Samsun TEKNOFEST
I preparativi per u Festival Samsun TEKNOFEST 2022 cuntinueghjanu

A Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja a so preparazione per TEKNOFEST 30, chì si terrà trà u 4 d'Aostu è u 2022 di Settembre. E squadre di a municipalità, chì anu cura di l'area di l'Anfiteatru di u Parcu Doğu, chì hè unu di i lochi induve diverse manifestazioni seranu tenute in u scopu di u festival, riparà è rinnuvatu i sedi di legnu chì stavanu putritu per via di e cundizioni climatichi.

L'eccitazione cresce in Samsun, chì accoglierà u più grande Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia di u mondu (TEKNOFEST) 2022. U festival, chì hà da ghjucà un rolu impurtante in a prumuzione naziunale è internaziunale di a cità, cuntribuisce assai à l'educazione di i studienti di u primariu, di u liceu è di u liceu, è di u so sviluppu in u campu di e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione.

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì vede u festival chì si terrà trà u 30 d'aostu è u 4 di settembre cum'è una opportunità impurtante per u sviluppu di u turismu di a cità, hà acceleratu i so servizii di infrastruttura. Da u prugettu Smart City Traffic Safety à i regulamenti ambientali, i squadre di a municipalità cercanu di furmà per TEKNOFEST mettendu meticulosamente e so attività in ogni campu.

U Dipartimentu di Fornitura è Riparazione di Macchine, chì travaglia per rende l'area di l'Anfiteatru di Doğu Park adattata per i cuncorsi tecnologichi, hà sottumessu u mantenimentu è a riparazione di tutti i sedi di legnu chì anu cuminciatu à deformi è putrissi per via di e cundizioni climatichi è di e griglie fissate à u cimentu. I 16 metri cubi di sedi, chì sò stati puliti, pittati è verniciati in l'attellu di legnu, sò stati muntati in i so posti. Mentre a vita di i sedili fatti di legnu di pinu hè stata allargata, u perdu hè statu impeditu.

War Kaygusuz, Capu di u Dipartimentu di Fornitura è Riparazione di Macchine, hà datu infurmazioni nantu à a rinuvazione di sedi in legnu è hà dettu chì anu finitu u travagliu in pocu tempu. Espristendu chì anu riparatu tutti per ùn perde micca, Kaygusuz hà nutatu chì 250 mila TL per esse pagatu in casu di rimpiazzamentu, restanu in a sicura di a municipalità. Esprimendu chì i posti sò stati posti in i so posti, Kaygusuz hà nutatu chì funziunaranu per almenu 5-6 anni più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*