Carburante rinnuvevule utilizatu pruduciutu da TotalEnergies à a 24 Hours di Le Mans

Carburante rinnuvevule utilizatu pruduciutu da TotalEnergies in l'ore di Le Mans
Carburante rinnuvevule utilizatu pruduciutu da TotalEnergies à a 24 Hours di Le Mans

Per a prima volta in a storia di l'endurance, 11 vitture di corsa chì anu participatu à a 12ª 90 Ore di Le Mans, chì si sò svolte l'24-62 di ghjugnu, anu utilizatu carburante 100% rinnuvevule Excellium Racing 100, sviluppatu è pruduttu da TotalEnergies. Cù stu carburante senza petroleum, una riduzione di almenu 2% in l'emissioni di CO65 hè ottenuta in tutta a so vita.

Una prima mundiale in e corse automobilistiche

A terza tappa di u FIA ​​World Endurance Championship, l'emblematica manifestazione di motorsport Le Mans 24 Hours, hè stata tenuta per a prima volta cù carburante 100% rinnuvevule. Excellium Racing 100 rapprisenta una soglia impurtante in a cullaburazione trà TotalEnergies è l'Automobile Club de l'Ouest (ACO), chì persegue a transizione energetica è a strategia ambientale in linea cù l'obiettivu di a cumpagnia di ottene emissioni nette zero per u 2050.

Un carburante pruduttu da i rifiuti agriculi

Prodottu da residui di vinu (buccia è residui di uva) in u risultatu di più di 18 mesi di travagliu di R&D, Excellium Racing 100 si distingue cum'è un carburante da corsa rinnuvevule cumplettamente equipatu chì risponde à tutti i requisiti di a FIA, di i costruttori di automobili, di i piloti è di a regulazione europea. nantu à e fonti d'energia rinnuvevuli..

Per migliurà l'usu di l'idrogenu in u trasportu

TotalEnergies, cum'è partner di l'idrogenu di ACO è a squadra "H24 Racing", stabilisce una stazione di riempimentu d'idrogenu mobile in Le Mans quist'annu per alimentà u prototipu di l'idrogenu "H24" chì farà a so strada in a Strada di Le Mans gare secondarie. U prughjettu "H24 Racing", sviluppatu cumuna da l'Automobile Club de l'Ouest è u specialista di l'idrogenu elettricu Green GT, hà da scopu di include una vittura da corsa elettrica è à idrogenu à a 2025 Ore di Le Mans in u 24.

Patrick Pouyanné, CEO di TotalEnergies, hà dettu: "TotalEnergies, cum'è partner di l'Automobile Club de l'Ouest, hè fieru di offre à i cuncurrenti carburante 90% rinnuvevule à a 24ª 100 Ore di Le Mans. Questu hè un pocu rivoluzionariu per e corse automobilistiche, un signu tangibile di a strategia di TotalEnergies per aiutà i clienti è i partenarii à ottene emissioni nette zero. I biocarburanti ghjucanu un rolu impurtante in l'avanzamentu di l'industria di u trasportu, cumu si riducenu simultaneamente l'emissioni di CO2. Queste gare di endurance più duru sò più impurtanti chè mai per TotalEnergies, un terrenu di prova è una vetrina per u motorsport in generale. Hè statu un privilegiu per mè di inizià ufficialmente a corsa!"

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*