Türksat 5B Communication Satellite serà messu in serviziu u 14 di ghjugnu

TURKSAT B Satellite serà messu in serviziu in ghjugnu
TÜRKSAT 5B Satellite serà messu in serviziu u 14 di ghjugnu

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà annunziatu chì e teste di rendiment è orbitali di u satellitu Türksat 5B sò state cumplete cù successu è hà dettu: "Hè ora di mette in serviziu u nostru satellitu. Metteremu Türksat 84B in serviziu u marti 14 di ghjugnu 2022, cù a prisenza di u nostru presidente è a participazione di 5 milioni ".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione di stampa annantu à u Satellite di Comunicazione Türksat 5B. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu assistendu à l'evoluzione incisa in a storia di a nostra Republica inseme" è chì anu adattatu i travaglii chì ùn ponu micca esse fatti in 100 anni in l'ultimi 20 anni.

Enfatizendu chì cuntanu i ghjorni per assistisce à un altru novu sviluppu impurtante in a maratona satellitare è spaziale di Turchia, Karaismailoğlu hà dettu: "Pronto metteremu in serviziu Türksat 5B, u più novu in a classe di "satelliti d'alta efficienza" di u nostru paese, in presenza di 84 milioni di persone. Semu entusiasmati di sta scuperta chì faremu in un campu strategicu cum'è a cumunicazione, in un momentu chì l'acquistu è u almacenamentu di dati cù i mezi naziunali diventa ogni ghjornu di più in più impurtante. U viaghju orbitale di u satellitu di cumunicazione Türksat 5B hà iniziatu u 19 dicembre 2021. Ddu ghjornu, in a sede di Türksat in Ankara, avemu seguitu stu mumentu à u sicondu cù a nostra nazione è a ghjuventù. Avemu aghjustatu un novu à l'innumerevoli ghjorni storichi chì avemu spartutu in l'ultimi 20 anni ".

U NUMERU DI SATELLITE DI COMMUNICAZIONE ATTIVA SURGIÀ A 5

Nutendu chì u satellitu Türksat 5B hà righjuntu a so orbita u 5 di maghju dopu à u so viaghju di 17 mesi, Karaismailoğlu cuntinuò u so discorsu cusì;

"I testi di rendiment è orbitali sò stati cumpleti cù successu. Hè ora di mette in serviziu u nostru satellitu. Puderemu Türksat 84B in serviziu u marti 14 di ghjugnu 2022, cù a prisenza di u nostru presidente è a participazione di 5 milioni. Cusì, u numeru di satelliti di cumunicazione attivi in ​​u nostru paese cresce à 5. U nostru satellitu chì serve in 42 gradi orbita est; Averemu una vasta zona di copertura chì includerà tuttu u Mediu Oriente, u Golfu Persicu, u Mari Rossu, u Mediterraniu, l'Africa di u Nordu è di l'Est, l'Africa Sudafrica è i so vicini vicini. Puderemu furnisce Internet à banda larga à alta velocità per via satellitare. Cù Türksat 5B, a nostra capacità di trasmissione di dati Ka-Band aumenterà ancu 15 volte. Cù l'alta capacità di dati di u nostru satellitu, ghjunghjeremu ciò chì ùn si pò micca ghjunghje cù l'infrastruttura terrestre è espansione a nostra infrastruttura internet. Türksat 35B, chì servirà per più di 5 anni, furnisce ancu una copia di salvezza Ku-Band di Türksat 3A è Türksat 4A. Aumenterà ancu a so capacità. Comparatu à i satelliti di serviziu satellitari fissi, l'efficienza di capacità di Türksat5B hè almenu 20 volte più altu. Türksat 5B serà u più forte di a flotta di satelliti Türksat in termini di capacità di carica utile ".

INTEGRAZIONE E TEST DI TURKSAT 6A, U NOSTRE SATELLU DI COMUNICAZIONE DOMESTICA È NAZIUNALE, CONTINUA

Rimarchendu chì hà finitu tutte e infrastrutture di trasportu è di cumunicazione in gran parte in l'ultimi 20 anni, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu ciò chì avemu prumessu. In questu prucessu, avemu aumentatu l'infrastruttura scientifica è tecnica di u nostru paese nantu à u satellitu è ​​u spaziu parechje volte. In u settore di a cumunicazione; Cuntinuemu i nostri sforzi per u scopu di rinfurzà è espansione l'infrastruttura di l'infurmazione è di a cumunicazione, per espansione l'infrastruttura di fibra è di banda larga è u so usu, per sviluppà una cumpetizione efficace è u benessere di i cunsumatori in u settore, per sustene a produzzione domestica è naziunale, è per sviluppà a cibersigurtà. . Turchia hà pigliatu u so postu trà i pochi paesi chì hà lanciatu cù successu dui satelliti impurtanti, Türksat 5A è Türksat 5B, in u spaziu in un annu. In u 100 anniversariu di a nostra Republica, u nostru scopu hè di diventà unu di i pochi paesi in u mondu chì cuncepisce, integra è teste u so propiu satellitu. In cunfurmità cù questu scopu, l'integrazione è e teste di u nostru satellitu di cumunicazione naziunale è naziunale Türksat 6A cuntinueghjanu à u Centru di Test è Integrazione di Sistemi Spaziali TAI. Una parte significativa di l'attività di integrazione di mudelli di ingegneria di u prughjettu è e teste ambientali sò state cumpletate. L'attività di sviluppu nantu à u Modellu di Flight hè stata cumpletata. Manderemu Türksat 10A in u spaziu in u 6 anniversariu di a nostra Republica, chì permetterà à u nostru paese di esse trà i 100 paesi capaci di pruduce satelliti di cumunicazione. Cù TÜRKSAT 6A, u nostru satellitu domesticu è naziunale chì ci farà sperimentà a rivoluzione digitale, l'area di copertura satellitare di u nostru paese serà assai più larga. Grazie à a cobertura orientale chì include l'India, l'infrastruttura internet di u nostru paese s'avvicinerà à i lochi chì si merita ".

IN 20 ANNI, SIAMU CONTRA A TURCHIA

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Turchia, un paese chì pò pruduce u so propiu satellitu è ​​pruvà, hà grandi scopi per i prossimi 10 anni, è hà utilizatu e seguenti espressioni;

"A forza chì derivemu da a nostra nazione diventerà realtà grazia à a visione di u nostru presidente. I nostri scopi sò grandi, u nostru putere è u sforzu hè altu, u nostru travagliu hè altu, a nostra integrità hè cumpleta. Ùn vi scurdate chì; I grandi paesi, i grandi capi ponenu grandi scopi. Travaglianu duramente per ottene questi scopi. Cù questi scopi, avemu da piglià u nostru postu trà i primi 10 paesi in u mondu chì pruducenu i so satelliti. Per disgrazia, vedemu chì à l'ochji di l'uppusizione, oppunisce significa esse ostili à u so paese, u so statu, a nazione è u serviziu resu. noi; In 20 anni, avemu passatu una era per Turchia. Ùn eramu micca soddisfatti di questu. In linea cù e Visioni 2035 è 2053, avemu pianificatu u futuru di a nova Turchia è un futuru megliu per a nostra ghjuventù. Avemu investitu 2003 miliardi di dollari da u 2021 à a fine di u 172 in i campi di trasportu è cumunicazione. In questu modu, avemu aiutatu à circa 18 milioni di a nostra ghjente à ottene un impiegu è cuntribuitu più di 520 miliardi di dollari à u redditu naziunale. Cuntribuiscemu 2053 trilioni di dollari à a produzzione è 198 trilioni di dollari à u redditu naziunale cun un totale di 2 miliardi di dollari di infrastruttura di trasportu è di cumunicazione chì realizzeremu da oghje à u 1 ".

Nutendu chì ogni prughjettu implementatu hè in realtà un sforzu di squadra, Karaismailoğlu hà dettu: "Comu serà quandu avemu da cunfurmà cù i satelliti Türksat 5A è 5B è Türksat 6A... Supportemu i studii satellitari è spaziali di u nostru paese cù u so orizzonte, eccitazione, cunniscenza è interessu. , è a saviezza statali, in i studii satellitari è spaziali di u nostru paese. Felicitate tutte l'istituzioni è l'urganisazione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*