E persone di Izmir si sò incontrate à a Corsa Night Fun Run u 21 di ghjugnu

E persone di Izmir si sò incontrate nantu à a Corsa Night Fun Run in ghjugnu
E persone di Izmir si sò incontrate à a Corsa Night Fun Run u 21 di ghjugnu

Urganizata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, u 21 di ghjugnu a corsa di divertimentu più corta di a notte hà riunitu i fan di sport di Izmir. Bayraklı A corsa, partendu da u Pier è finisce à u Bostanlı Yasemin Cafe, era a scena di scene culurite.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU travagliu cuntinueghja in linea cù u scopu di trasfurmà İzmir in una cità sportiva. A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu u 21 di ghjugnu a più corta Night Fun Run cum'è parte di l'avvenimenti di a Giornata Mondiale di Yoga. Bayraklı U Subsegretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Ertuğrul Tugay, è u Capu di u Dipartimentu di i Servizii di Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Hakan Orhunbilge, hà datu l'iniziu di a corsa, chì hà iniziatu à u Caffè Bostanlı Yasemin è partia da u molo. À a fine, l'atleti sò stati accolti da u presidente Ersan Odaman di a Ghjuventù è u Sportiu di a Municipalità Metropolitana di İzmir.

corridori, Bayraklı Dopu avè riscaldatu davanti à u molo, hà finitu a corsa di 8,5 chilometri è batte a corda à Yasemin Cafe in Bostanlı. Medaglie sò state presentate à i participanti per commemorate u ghjornu. Ertuğrul Tugay, Vice Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di İzmir, hà participatu ancu à a corsa.

200 persone corse

Hakan Orhunbilge hà dettu: "Avemu urganizatu a più longa corsa di notte u 21 di dicembre. Più di mille persone anu participatu à a corsa quella notte, quandu a temperatura hè cascata à quasi quattru gradi. Sta sera, malgradu u calore estremu, avemu ghjuntu à 200 participanti. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerUna cultura corsa è sporta hè nata in a nostra cità cù a visione di . Continueremu à fà fiorisce i fiori in e strade di İzmir inseme cù u nostru populu, cù e corse in ghjorni speciali, in particulare a Maratona İzmir.

Preparazione per a Maratona Izmir

Ersan Odaman, presidente di Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club, chì hà dettu chì avianu un avvenimentu piacevule, hà dettu: "U nostru scopu era d'urganizà razzii in quattru ghjorni speciali di l'annu, quandu si faci l'equinozio. Avemu fattu successu tutti dui. Fighjemu queste razzii cum'è gare di preparazione per Maraton İzmir, chì hè ancu una marca internaziunale. U numeru elevatu di participanti mostra chì ci hè una cultura corsa in a nostra cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*