Akkuyu Nuclear hà participatu à u Summit Internaziunale di l'Energia Nucleare cun un prugramma cumpletu

Akkuyu Nuclear hà participatu à u Summit Internaziunale di l'Energia Nucleare cun un prugramma cumpletu
Akkuyu Nuclear hà participatu à u Summit Internaziunale di l'Energia Nucleare cun un prugramma cumpletu

Agenzia Russa di l'Energia Atomica di u Statu ROSATOM è AKKUYU NÜKLEER A.Ş., IV. Fiera di Centrali Nucleari è VIII. Partecipatu à u Summit di Centrali Nucleari NPPES-2022. In NPPES-2022, chì hè a più grande piattaforma cummerciale in u campu di a tecnulugia nucleare è l'industria in a regione Mediu Oriente è Africa di u Nordu, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. rapprisintanti prisentanu l'infurmazioni più attuali nantu à l'implementazione di u prugettu di custruzzione di a prima centrale nucleare di Turchia. U primu ghjornu di u foru, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U direttore di l'urganizazione di a produzzione è a custruzzione, Denis Sezemin, hà spartutu i sviluppi in quantu à a custruzzione di ogni unità di putere è hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti.

Parlendu à a cerimonia di apertura NPPES-2022, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Anton Dedusenko, Vicepresidente di u Cunsigliu, hà dettu: "L'energia nucleare hà fattu un prugressu notevuli dapoi u 2018, quandu avemu tenutu a ceremonia di inaugurazione di a Centrale Nucleare Akkuyu (NGS). Duranti stu tempu, i fundamenti sò stati posti per unità 24 NPP in u mondu, a mità di e quali sò custruiti da cumpagnie Rosatom. L'energia nucleare hà vistu u valore longu aspittatu cum'è una fonte di energia ecologica è sustinevule. U prugettu Akkuyu NPP hà un impattu pusitivu largu in Turchia. U prughjettu hè unu di i più grandi investimenti diretti stranieri chì portanu decine di miliardi di dollari à l'ecunumia turca. Inoltre, u prugettu cuntribuisce à l'aumentu di a pupulazione in a regione è u sviluppu di l'impieghi, l'infrastruttura è parechji spazii di a vita suciale. U prughjettu di Akkuyu NPP hà guadagnatu un grande momentu in questa fase. Più di 20 XNUMX persone travaglianu in u campu ogni ghjornu, è questu ci porta più vicinu à ghjunghje u scopu più impurtante di Turchia, chì hè di portà l'energia nucleare sustenibile in u paese.

In u scopu di u summit, ROSATOM è AKKUYU NÜKLEER A.Ş., l'Agenzia Statale di l'Energia Atomica Russa, TITAN2 IC İÇTAŞ İNŞAAT A.Ş., l'imprenditore principale di Akkuyu NPP. hà urganizatu un seminariu per i potenziali fornituri di prughjettu cù una joint venture. À l'avvenimentu, i parlanti anu spartutu infurmazione nantu à u sistema di compra di Rosatom, a localizazione di ordini in a Republica di Turchia, è esempi pratichi di travaglià cù cumpagnie turche. Akkuyu NPP, a prima centrale nucleare di Turchia, attrae ogni ghjornu più è più fornitori potenziali. U summit hè impurtante perchè furnisce i fornitori potenziali l'uppurtunità di dumandà dumande nantu à l'acquistu per l'Akkuyu NPP.

Rapprisintanti di più di 2022 cumpagnie di fornitori turchi è stranieri è imprese di l'industria nucleare anu assistitu à u Summit NPPES-200 di dui ghjorni. U vastu prugramma di u seminariu hà permessu di affruntà un gran numaru di participanti è di risponde à e dumande pratiche da i pussibuli fornituri di prughjettu. Circa 100 rapprisentanti di l'imprese chì anu assistitu à u seminariu anu avutu l'uppurtunità di participà à e riunioni bilaterali in formatu B2B cù esperti di acquisti di AKKUYU NÜKLEER A.Ş è TITAN2 IC İÇTAŞ İNŞAAT A.Ş.

À a Fiera NPPES-2022, l'Agenzia Russa di l'Energia Atomica ROSATOM è AKKUYU NÜKLEER A.Ş. hè accadutu. Quist'annu, u stand hè statu decoratu cù ritratti fatti da i zitelli di l'impiegati NGS chì anu visitatu è visitatu u situ di Akkuyu NPP, chì hè sempre in custruzzione. Cù sta maghjina, u rolu di Akkuyu NPP cum'è a basa di a generazione di energia pulita in u futuru di Turchia hè stata enfatizzata. In una sezione riservata apposta in u stand, i visitori anu utilizatu a so imaginazione per sprime u so pensamentu nantu à l'energia nucleare in Turchia cù stampi. Accantu à u stand, ci era ancu una zona di fotografia induve i visitori puderanu piglià ritratti di sè stessu cum'è operatore di gru di custruzzione o qualchissia chì hà travagliatu in a prima centrale nucleare in Turchia.

In u stand, i visitori anu pussutu sapè nantu à l'attività di Rosatom è i prughjetti internaziunali di a cumpagnia cù u pannellu touch multilingue. Esperti di Rosatom è AKKUYU NÜKLEER A.Ş. anu infurmatu à l'invitati nantu à e soluzioni tecnologiche, e caratteristiche di i sistemi di sicurezza è u prugressu di u prugettu, cumpresa a tecnulugia di reattore di generazione VVER-1200 3+ utilizata in u prugettu Akkuyu NPP.

In a Fiera NPPES-2022, stands di cumpagnie da Turchia, Spagna, Germania, Italia, Cina, Corea di u Sud, Ungheria è assai altri sò stati. U Summit NPPES-2022 hà accoltu circa 2 participanti è invitati in totale.

Fikret Özgümüş, Direttore Generale, Aqua Shine Water and Wastewater Treatment Systems, Turchia: "AKA SU hà servitu in a prima Centrale Nucleare di Turchia cù a so sperienza in i prughjetti à i quali hà participatu in Turchia è in u mondu, è soprattuttu in termale, centrali di gas naturale, biogas, eoliche è idroelettriche hà stabilitu un scopu di dà A nostra sucetà hà rializatu stu scopu vincendu l'offerta per a fabricazione è l'approvvigionamentu di tanki per esse utilizati per i sistemi di trattamentu è l'almacenamiento chimicu di altre unità, urganizata per a custruzzione di a Centrale Nucleare Akkuyu. Inoltre, a nostra sucietà assume cumplettamente a documentazione di custruzzione è di fabricazione per a fornitura di i nostri prudutti. À questu stadiu, u prucessu di appruvazioni di i ducumenti cuntinueghja, è dopu avemu da principià a produzzione ".

Onur Bizimtuna, Key Account Manager, Dalgakıran Compressor, Turchia: "Micca tutti i stabilimenti industriali in Turchia sò cumplettamente preparati per esse fornitori di l'industria nucleare. Ma à pocu à pocu ci adattemu à u travagliu secondu i normi internaziunali è russi. Reunione in formatu B2B hè statu assai benefica per noi, attachemu una impurtanza particulari à stu formatu. In tali riunioni, uttene infurmazioni detallate nantu à quali prublemi duvemu fucalizza è cumu duvemu preparà megliu per e prucedure di licitazione ".

Oğuz Sultanoğlu, Manager di Assicurazione di Qualità, Mim Mühendislik, Turchia: "NPPES hè una piattaforma efficace per noi. Stabbilimu dialoghi cù parechje cumpagnie è scambiemu idee cun l'altri. Ci hè statu un marcatu calamentu di l'attività cummerciale durante a pandemia, ma avà avemu una grande opportunità per rinfurzà l'ingaghjamentu cù i partenarii potenziali, grazia à a ripresa di i fori maiò è i cimi. U più impurtante, avemu amparatu i principii di travagliu è l'attività di compra di Rosatom, chì crea uguali opportunità per l'imprese per diventà u fornitore di u prugettu Akkuyu NPP.

Ömer Solmaz, Ingegnere Meccanicu, MOS Tattoo & Metal, Turchia: "Avemu guadagnatu infurmazioni preziose nantu à a custruzzione di e centrali nucleari in e presentazioni fatte in e sessioni di panel. Vogliu ancu mette in risaltu riunioni in furmatu B2B. Queste sò una grande opportunità per uttene risposte à e nostre dumande da esperti qualificati è competenti cum'è fornitori potenziali. In quantu à u cuntenutu, tuttu era di primura ".

Tarık Ümit Pehlivan, Direttore Generale di TPM Robot Company: "Aghju amparatu assai nantu à l'energia nucleare in u pannellu à quale aghju assistitu, aghju scontru cù i rapprisentanti di e cumpagnie in a fiera, avemu discututu a cooperazione è l'opportunità di participazione cumuna in i prughjetti di l'industria nucleare. Aghju visitatu ancu a fiera è hà assistitu à e riunioni B2B per sapè cumu e prucedure d'acquistione di u prugettu Akkuyu NPP sò realizati. L'infurmazioni chì avemu ottenutu ci permetteranu di priorità a participazione à l'offerta è di preparà in u megliu modu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*