"Sümbül Mansion Cafe Project" in Saathane Square

Sumbul Mansion Cafe Project in Saathane Square
"Sümbül Mansion Cafe Project" in Saathane Square

A Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja i so tocchi estetici à Saathane Square, induve si trovanu e più belle opere di u patrimoniu culturale di a cità. A Municipalità Metropolitana custruirà ancu un palazzu in cunfurmità cù u cuncettu di a piazza storica ch'ellu purterà à u turismu. Fornendu infurmazioni nantu à u Prughjettu Sümbül Mansion Cafe, u sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Demir hà nutatu chì anu da principià studii d'investimentu in l'annu.

Rinuvà Taşhan, Moschea Medrese, Şifa Bath è Clock Tower, chì sò opere impurtanti di l'architettura ottomana, in cunfurmità cù a so originalità, a Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja a custruzzione di i posti di travagliu in u scopu di a 2ª è 3ª tappe di u Prughjettu Saathane Square. U sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Demir, hà dettu chì attribuisce una grande impurtanza à u prugettu.

U PROGETTU hè PREPARU

Esprimendu chì anu riunitu Samsun cù u so passatu storicu è culturale, u sindaco Demir hà dettu: "Saathane Square hè unu di l'elementi principali di Samsun. U nostru scopu principale hè di ritruvà a funzione storica di a piazza, di rinvivisce u turisimu è u cummerciu, è di mette in luce u valore di Samsun. In verità, u nostru travagliu in u campu avanza assai bè in u mumentu. Avemu pensatu à compie u travagliu chì avemu principiatu à a fine di questu annu. Hè per quessa chì avemu attribuitu una grande impurtanza à u prugettu quì. Avemu inclusu i blocchi di a Grande Moschea è l'area induve i teahouses sò situati in a 2ª tappa. I negoziati di espropriazione cuntinueghjanu quì. Dunque, quandu tutti issi travaglii sò finiti, Saathane ripiglià a so vera identità cù a so struttura storica è cummerciale ".

SUMBUL MANSION COMPLETA L'ARMONIA

Dichjarà chì cumpletanu l'identità storica è u cuncettu esteticu di a piazza cù u Prughjettu di Mansion Sümbül ch'elli custruiranu, u sindaco Mustafa Demir hà dettu: "Un edifiziu altu hè statu custruitu à l'angulu di a nostra intersezzione municipale, cù un permessu di zoning prima. Chì avemu fattu ? L'avemu cacciatu espropriendu. Avà avemu da custruisce Sümbül Mansion per cumplementà a missione di Saathane Square invece. Avemu finitu u disignu di u prugettu è cuminciamu a custruzzione in questu annu. Custruiremu una bella casa storica in quella zona trà Taşhan è Atatürk Boulevard. Spergu chì metteremu u palazzu, chì serà operatu cum'è una cafeteria, à u serviziu di u nostru populu.

U palazzu di dui piani chì deve esse custruitu in u scopu di u Prughjettu Saathane Square serà à una altezza chì ùn supere micca u livellu di a gronda di Taşhan. Cù una superficie tutale di 532 metri quadrati, u caffè rifletterà e caratteristiche architettoniche tradiziunali di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*