A stagione di pesca 2022-2023 apre u 1 di settembre

A stagione di caccia di l'aquacultura apre in settembre
A stagione di pesca 2022-2023 apre u 1 di settembre

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà annunziatu chì a "Stagione di Pesca 2022-2023" si apre u 1 di settembre.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Agricultura è di a Foreste, hè dettu ciò chì segue:

"A stagione di pesca 4,5-2022, chì i nostri piscadori aspittavanu dapoi 2023 mesi, serà aperta cù preghiere da u nostru Ministru di l'Agricultura è di a Foresta, Vahit Kirişci, è i nostri pescatori in a notte chì cunnetta u mercuri 31 d'aostu à settembre. 1, in Istanbul Sarıyer Kireçburnu Fisherman's Shelter. Avvenimenti di apertura simili si feranu u stessu ghjornu in e nostre pruvince nantu à a costa di u Marmara, u Mar Neru è u Mari Egeu.

I nostri piscadori, chì cacciaranu cù u metudu di a circhulu è di u trawler, diceranu vira bismillah è si metteranu in mare in u Mari Neru, Marmara è Egeu u 1 di sittembri, è in u Mediterraniu u 16 di sittembri. St'attività di pesca in tutti i nostri mari finiscinu da u 15 d'aprile. D’altronde, i nostri picculi piscadori custieri pudaranu fà e so attività di pesca in tuttu l’annu, basta ch’elli rispettu i regulamenti.

A passata stagione di pesca in acquacultura 2021-2022 hè stata pruduttiva è fruttuosa per l'acciughe, chì custituiscenu più di a mità di a nostra pruduzzione da a pesca, è u pesciu turchinu, u pesciu tradiziunale di a nostra gola. Ricerche, infurmazione è indicatori di punta in sta stagione di caccia indicanu chì a pesca di bonite, acciughe è pesci turchinu serà pruduttiva. In u prugramma di l'apertura, u turbot, u lupu di mare è u frittu di sturgeon pruduciutu da u nostru Ministeru seranu lasciati à u mare da u nostru Onore Ministru, chì hè diventatu una tradizione.

Cù l'Emenda di a Legge di a Pesca, chì hè stata annunciata da u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan trè anni fà à l'apertura di a stagione 2019-2020, e mani di tutte l'istituzioni è l'urganisazioni autorizate à cuntrullà in particulare in a lotta contru a pesca illegale sò state rinfurzate. . In u periodu di 3 mesi da a data di entrata in vigore di a mudificazione di a lege à questu ghjornu, 30 navi di pesca illegali senza licenza chì ùn puderanu micca esse legalmente sequestrati prima sò stati sequestrati. In questu modu, a pesca illegale hè stata cummattata è i diritti di i pesci è di i piscadori onesti chì piscavanu secondu e regule sò stati prutetti.

U Ministeru di l'Agricultura è di l'Agricoltura deve rispettà a pesca di i piscadori ; Impone pruibizioni, limitazioni è obligazioni riguardu à a spezia, a durata, u tempu, a prufundità, a distanza è l'attrezzi di pesca. Hè impurtante per i nostri piscadori di impegnà in attività di pesca in cunfurmità cù questi regulamenti, soprattuttu cunsiderendu e caratteristiche di ripruduzzione è di crescita di i pesci, sia per u so propiu benefiziu sia per u funziunamentu sustinibili di e nostre risorse.

In u scopu di l'investimenti di u sviluppu rurale u sustegnu datu à i piscadori da u nostru Ministeru; I sussidi furnuti à l'almacenamiento frigorifico, à e facilità di trasfurmazioni è di preservazione di pesci, è i prestiti à interessi ridotti estesi da Ziraat Bank è Cooperative di Creditu Agriculu per a mudernizazione di e navi continuanu. In più, u sustegnu di carburante senza SCT datu à i nostri piscadori duranti tutti i nostri guverni, à partesi da u 2004, hà da cuntinuà.

L'Assemblea Generale di e Nazioni Unite hà dichjaratu u 2022 cum'è l'Annata Internaziunale di a Pesca Tradizionale è di l'Aquacultura. In cunfurmità cù u tema di quist'annu, e decisioni sò state pigliate per benefiziu ancu i picculi piscadori in u nostru paese, è u sustegnu datu à i patroni di i piscadori di menu di 12 metri da u nostru Ministeru serà aumentatu di circa 4 volte in u prossimu. anni.

Ricumandemu chì i nostri piscadori cunsumu assai prudutti di pesca, chì sò pruduciuti cù un grande sforzu è sforzu da i nostri pescatori è anu numerosi benefici in l'alimentazione umana, in particulare in u sviluppu di i zitelli, è in a prutezzione è u mantenimentu di a salute adulta. Nous souhaitons que la saison de pêche 2022-2023, qui sera ouverte en disant Vira Bismillah, soit sûre et sans problème pour nos pêcheurs, et que la pêche soit abondante et fructueuse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*