U presidente Altay si scontra cù a stampa sportiva prima di i ghjochi di sulidarità islamica

U presidente Altay scontra cù a stampa sportiva prima di i ghjochi di sulidarità islamica
U presidente Altay si scontra cù a stampa sportiva prima di i ghjochi di sulidarità islamica

U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà scontru cù i membri di TSYD Konya Branch è a stampa sportiva. Dichjarà chì i 5i Ghjochi di Solidarietà Islamica seranu l'urganisazione più impurtante in a storia di Konya, u presidente Altay hà invitatu tutti l'amatori di sport è tutti i residenti di Konya à a ceremonia d'apertura di i ghjochi chì si terrà u marti 9 d'Aostu, cù a participazione di u presidente. Recep Tayyip Erdoğan. Esprimendu chì accoglieranu una urganisazione gigantesca à a quale assistenu 56 4.200 atleti di XNUMX paesi, u presidente Altay hà ringraziatu i so stakeholder più impurtanti, a stampa è a stampa sportiva, per u so sustegnu finu à avà, è hà dettu: "Credu chì averemu successu in stu travagliu inseme. ." disse.

Dichjarà chì anu finitu tutti i preparativi per i 5i Ghjochi di Solidarità Islamica, chì serà l'urganizazione più impurtante in a storia di Konya, u presidente Altay hà iniziatu u so discorsu enfatizendu chì Konya hà guadagnatu facilità assai impurtanti durante u prucessu di preparazione.

Nutendu chì a piscina olimpica cumpleta, a pista di atletica, i campi di erba, è infine u primu velodromu olimpicu di Turchia, chì sò stati aperti cù a participazione di u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, Mehmet Muharrem Kasapoğlu, si distinguenu cum'è e strutture più impurtanti chì Konya hà vintu, presidente. Altay hà dettu: "Tuttavia, Cuntinuemu à tistimunià chì l'urganizazione hà iniziatu avà in a nostra cità. Perchè e caravane sportive cuminciaru à ghjunghje à pocu à pocu. Ieri avemu fattu a prima partenza di l'ora di corsa in bicicletta ". disse.

"A TURCHIA SERA PROMOZATA"

Ricordendu ch'elli realizaranu l'apertura di i 9i Ghjochi di Solidarietà Islamica cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, capi di statu è ministri di u sport di parechji paesi à 20.00 u marti 5 d'aostu, u presidente Altay hà cuntinuatu cusì: "Hè assai impurtante. per l'inaugurazione Facemu i priparazioni. L'ultima prova si farà sta sera. Un spettaculu di duie ore è mezu hè in preparazione. Una presentazione impurtante di tutta a Turchia si farà quì. Inoltre, Maher Zain, unu di l'artisti impurtanti di u mondu islamicu, scuntrà u populu di Konya cù un cuncertu à 20.00:9 prima di a ceremonia d'apertura. Invitu tutti i residenti di Konya à piglià i so posti à l'apertura. Ci hè una dumanda assai alta. Spergu chì avemu da inizià una urganizazione degna di Konya à u Metropolitan Stadium u 20.00 d'Aostu à XNUMX:XNUMX cù a participazione di u nostru presidente.

"Ospitemu una urganizazione gigante cù 56 ATLETI DI 4.200 PAESI"

Esprimendu chì i cuncorsi continueranu finu à u 18 d'aostu, u presidente Altay hà dettu: "Avemu eseguitu u prugramma di chiusura ancu u 18 d'aostu. Ospitemu una grande urganizazione cù a participazione di 56 atleti da 4.200 paesi. Di sicuru, l'urganizazione hè u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport. Konya hè a cità ospitante. Dunque, micca solu a Municipalità Metropolitana di Konya, ma tutti i residenti di Konya sò l'ospiti di sta urganizazione. Tutti i Konyans anu cuntribuitu assai à a preparazione. Facemu un intensu sforzu per accoglie tutti i nostri invitati in una manera chì si cunvene à Konya, a cità di Mevlana ". disse.

"RINGRAZIE À NOSTRE SIGNOR PRESIDENTE"

U presidente Altay, chì hà ringraziatu i membri di a stampa è a stampa sportiva, chì sò i so stakeholder più impurtanti, per u so sustegnu finu à avà, hà dettu: "Credu chì avemu da successu in stu travagliu inseme. Attualmente, prumuzioni assai intensivi sò in i più impurtanti aeroporti di u nostru paese in più di 50 paesi. Dunque, ospitemu una urganizazione assai impurtante per a prumuzione di u nostru Konya in u paese è à l'esteru. Vogliu ringrazià u nostru Onorevole Presidente Recep Tayyip Erdoğan, chì hà urdinatu à sta urganizazione per esse tenuta in Konya, è Mehmet Muharrem Kasapoğlu, u nostru Ministru di a Ghjuventù è di u Sport, chì furnì tramindui facilità impurtanti à a nostra cità durante stu prucessu d'urganizazione è urganizatu sta urganizazione. , è i so culleghi. Inoltre, vogliu ringrazià tutti i Kenyani. Ci anu datu un grande sustegnu da u principiu. Spergu chì a faremu inseme in un modu chì si cunvene à Konya ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*