1.5 milioni di veiculi sò passati sopra u ponte più altu di Turchia

Milioni di veiculi passanu attraversu u ponte più altu di Turchia
1.5 milioni di veiculi sò passati sopra u ponte più altu di Turchia

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà annunziatu chì circa 1.5 milioni di veiculi passavanu per u Ponte Beğendik Botan, u ponte più altu di Turchia. Karaismailoğlu hà dettu: "Salvemu un totale di 23.9 milioni di TL annu cù u nostru ponte, chì hè u travagliu di ingegneri è travagliadori furmatu in u nostru paese, da u so disignu à a so custruzzione".

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione annantu à u Ponte Beğendik Botan. Dichjarà chì l'investimenti cuntinueghjanu in tutti i cantoni di a Turchia, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prughjetti di trasportu è infrastruttura sò stati implementati indipendentemente da l'est o l'ovest. "Transportemu i nostri citadini à i so amati in modu sicuru, rapidamente è cunfortu cù viadutti è ponti", hà dettu Karaismailoğlu, aghjustendu chì unu di questi investimenti hè u Ponte Beğendik Botan. Ricordendu chì u ponte hè statu messu in serviziu l'11 di lugliu di u 2020, Karaismailoğlu hà nutatu chì e pruvince di Bitlis è Van sò state cunnesse l'una cù l'altru cù u ponte custruitu trà u distrittu Pervari di Siirt è u distrittu Hizan di Bitlis.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u ponte di Beğendik Botan hè u più longu ponte post-tensionatu di a sezione di scatula di Turchia in u sistema di cantilever equilibratu cù i so 210 metri di campata media è hà dettu: "A lunghezza di u ponte righjunghji un totale di 2 metri cù 450 lati. spans. Inoltre, u ponte Beğendik Botan hà u titulu di u ponte più altu di Turchia cù 165 metri. Cù stu investimentu, chì hè assai impurtante per a regione, a seccione Beğendik-Pervari hè stata accurtata di 8 chilometri. Cù u ponte, un totale di 15.6 milioni di TL hè salvatu annu, cumprese 8,3 milioni di TL in tempu è 23.9 milioni di TL in carburante. "L'emissioni di carbone diminuiscenu ancu di 1673 tunnellate", disse.

L'INGEGNIERI È I LAVARIATORI FORMATI DA U NOUSU PAESI HAN SFORT

U Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà rimarcatu chì u 100% di i materiali domestici sò stati utilizati in u ponte, chì hè statu custruitu interamente cù u travagliu di ingegneri è travagliadori furmati in questu paese, da u disignu à u prugettu è a custruzzione, è hà dichjaratu chì 1 milione 489 mila veiculi sò passati. attraversu u Ponte Beğendik da u ghjornu chì hè statu apertu.

Nutendu ch'elli anu attraversatu muntagne impraticabili cù tunnel è valli cù ponti, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Tutti questi rializazioni anu pigliatu u so postu in a storia cum'è opere magnifiche chì anu toccu a vita di u nostru populu. Ùn hè micca solu noi chì dicemu questu, tuttu u Türkiye dice. Chì l'uppusizione cuntinueghja à seguità. Tuttu ciò chì sanu hè di criticà. U nostru populu vede è cunnosce l'investimenti chì facemu. Avemu travagliatu per a nostra nazione dapoi 20 anni è continueremu à travaglià in l'anni à vene. In questa missione sacra chì chjamemu "No stoping, keep going", avemu servitu è ​​investitu in ogni angulu di u nostru paese. "Avemu pianificatu l'investimenti di u nostru paese finu à u 2035 è u 2053 è avemu determinatu i so miri".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*