A rivolta di "estorsione" di Imamoğlu: 16 milioni di diritti sò pigliati

A "Ribellione di l'estorsione" di Imamoglu
A rivolta di "estorsione" di Imamoğlu

I palazzi Fehime Sultan è Hatice Sultan, situati nantu à a costa di Ortaköy, cù un valore tutale di circa 7 miliardi TL, anu da esse compru da IMM è trasferiti à u Tesoru. U presidente IMM, descrive u trasferimentu desideratu cum'è "estorsione" Ekrem İmamoğluHà nutatu chì a risturazione di i palazzi, chì era stata lasciata à pudendu per 13 anni, hè stata impedita da l'infurzatori di a lege per 9 mesi. Informendu Istanbul è Turchia nantu à a barca da un puntu chì vede i palazzi in quistione, İmamoğlu hà dettu: "İBB ùn hè micca accettatu cum'è u pruprietariu di u nostru edifiziu, chì hè statu occupatu, dannatu è dannatu davanti à i nostri ochji. Ùn pudemu nè entre nè piglià a consegna di l'edificiu. I prucessi è l'iniziativi chì avemu apertu unu dopu l'altru per via di transazzione illegale sò sfurtunatamenti messi in attesa. Nisun ghjudiziu hè datu in tribunale. 16 milioni di i nostri citadini anu diritti è lege quì. Havi 13 anni di danni. In listessu modu, in Istanbul, induve rivivemu, rimettimu in vita e zone chì sò per spariscia, trasfurmemu l'edificazioni in decadenza in una casa o e risorse chì sò disposte sò trasfurmate in kindergartens, ancu una lira di più aiutu o soldi pò. esse datu à i zitelli di sta cità, i poveri, i poveri è i poveri. Hè un esempiu di cumu l'amministrazione, chì hè una in u sforzu di aiutà l'altri, prova à usurparà e so risorse quì.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluspartutu cù u publicu u prucessu di piglià i palazzi Fehime Sultan è Hatice Sultan, situatu nantu à a costa Ortaköy sottu a pruprietà di IMM, da l'istituzione. İmamoğlu, chì hà tenutu una cunferenza di stampa nantu à a barca situata fora di Ortaköy, hà dettu: "Di sicuru, mi piacerebbe riunite per parlà di un sughjettu piacevule cun voi in questa bella vista di u Bosforu è in questu bellu ambiente. Tuttavia, dopu dumani ùn sapemu ancu quale persona o persone o cumpagnie avarà u benefiziu di utilizà altre istituzioni è urganisazioni di u nostru statu, sfurtunatamenti, davanti à a lotta di l'amministrazione di Istanbul per usurpà a pruprietà di u populu di Istanbul, in nome di u populu di Istanbul. Sò quì per spiegà un prucessu in quale avemu previstu a pussibilità di sperienze una quantità di pratiche tragiche, tragicomiche è vergognose chì avemu avutu prima ".

Spiegà i prucessi di trasferimentu

Ricordendu chì i dui palazzi chì appariscenu in u fondu à u puntu chì hà fattu una dichjarazione appartenenu à dui sultani femminili impurtanti di u periodu ottomanu, i tituli di e dichjarazioni di İmamoğlu eranu i seguenti:

"Se facemu una discrizzione di a storia di stu locu ; U periodu di cuntrattu di 25 anni trà l'Amministrazione Pruvinciale Speciale è a cullaburazione di Turkish Airlines Do&Co, è a storia di certi prublemi sperimentati cù u trasferimentu di sti palazzi à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Quandu i prucessi di a Municipalità Metropolitana sò maturati è l'amministrazioni pruvinciali speciali sò stati chjusi, alcune strutture chì appartenenu à l'Amministrazione Pruvinciale Speciale sò stati distribuiti à certe istituzioni è urganisazioni. Appena prima di questu, un cuntrattu hè statu firmatu trà Turkish Airlines è Do&Co u 7 di ghjennaghju di u 2009, quandu stu locu appartene à l'uffiziu di u guvernatore è l'Amministrazione Pruvinciale Speciale, per restaurà è uperà per 25 anni. In u 2011, in cunfurmità cù una dumanda riguardanti a custruzzione di un garage sotterraneo supplementu, sta dumanda hè stata ritenuta adatta è u periodu di u cuntrattu hè statu aumentatu da 25 à 31 anni cù un protokollu supplementu da u guvernatore di quellu periodu in cambiu per a custruzzione di stu parcheghju. Dopu à a chjusura di l'amministrazioni pruvinciali spiciali chì aghju citatu prima, sta pruprietà hè trasferita à l'IMM l'8 d'aostu 2014, cù a decisione di a cummissione di spartera di trasferimentu di u guvernatore, inseme cù i funzionari di quellu periodu. Dopu à sta data, sti strutture chì vede diventenu a pruprietà di l'IMM. È tutti i pagamenti o relazioni basati nantu à u cuntrattu sò stati mantinuti da IMM.

"Avemu da esse ristrutturati in 3 anni, ci hè statu lasciatu per 13 anni"

"Dopu à un prucessu in u quale l'edificiu, chì era una zona turistica prima di u trasferimentu, hè statu trasfurmatu in una funzione hotelera è l'edifiziu è u prugettu sò stati descritti in questu modu, questi edifici, mentre sò sempre alberghi, sò trasferiti à IMM da u Amministrazione Pruvinciale Speciale mentre sò in l'area turistica. Perchè aghju dettu questu? Versu a fine di u mo discorsu, spiegheraghju cumu u sustegnu creatu per u prucessu di piglià stu locu da u populu di Istanbul stu luni hè un supportu fabricatu, in quantu à stu prucessu di funzione di stu locu. I mette in risaltu. In altre parolle, mentre chì questu hè una zona turistica, un edifiziu hotele è un edifiziu affittu per esse operatu in questu modu, a pruprietà di l'edificiu passava da l'Amministrazione Pruvinciale Speciale à a Municipalità Metropolitana d'Istanbul da a cumissione stabilita cù l'autorità di l'Istanbul. lege in 2014, mentri un cuntrattu hè statu fattu. È quì, dopu à stu prucessu, sicuru, u seguitu principia. Lasciami evidenziare una volta. Il s'agit d'un projet attendu et souhaité être achevé en 2012. Questu hè u protocolu. Mentre chì l'articuli 2 è 9 di u cuntrattu duveria esse cumpletu è u prucessu di risturazione chì duveria avè principiatu in 3 anni, cum'è chjaramente dichjaratu in l'articuli pertinenti in a specificazione, sfurtunatamenti stu locu hè statu cessatu per 13 anni, per più di ogni fine. , è hè stata implicata in un prucessu fastidiosu cù produzioni sbagliate ".

"SIAmu STATI UNA GESTIONE CHE POSSIEDE EDIFICI Abbandonati"

"Di sicuru, avemu cura di ogni edifiziu, ogni puntu di Istanbul, ogni locu è struttura chì appartene à a ghjente di Istanbul. Appena avemu pigliatu l'uffiziu in u 2019, avemu vistu chì a custruzzione ùn hè stata cuntinuata o realizata. Malgradu tutti i nostri avvirtimenti, l'attività di custruzzione ùn anu cuntinuatu. In i studii chì avemu fattu da imprese di valutazione indipendenti, hè ovvi chì questu locu hà un valore di almenu 7 billion TL. Allora ùn pudemu micca lascià à a misericòrdia di una cumpagnia. In questu rispettu, aghju datu struzzioni à i mo amichi è avemu spressu chì duvemu fà ciò chì hè necessariu in u cuntrattu è chì duvemu prutege sta pruprietà, utilizendu i nostri diritti derivanti da u cuntrattu. I mo amichi anu cuminciatu ancu un prucessu espertu à quellu tempu è anu terminatu u cuntrattu in linea cù stu rapportu espertu. Perchè u nostru edifiziu hè statu veramente lasciatu à putreri. In e determinazioni chì avemu fattu, hè dimustratu cù a lettera di u 4 di ferraghju 2022, di u Cunsigliu di Conservazione, chì l'edifiziu hè stata lasciata à putreri è hè stata trascurata. Dunque, avemu statu urdinatu da u Cunsigliu di Conservazione chì duvemu intervene in questa struttura immediatamente. Puderete ancu vede à u spinu, cum'è pudete vede sopra à l'edifiziu chì s'assumiglia à un cantiere di custruzzione, quasi i pianti è l'arbureti crescenu nantu à u bastimentu avà, è l'edifiziu hè veramente abbandonatu, cum'è s'ellu appartene à una persona, ellu. ùn importa micca, u face oghje è dumani ; in qualchì manera hè statu agitu da u puntu di vista di a so pruprietà. Dunque, hè statu determinatu chì sta zona era in una cundizione assai pessima, chì hè stata riflessa in i rapporti di l'esperti ".

"VIVImu UNA SITUAZIONE TRAGICOMICA"

"Quale vole prutege u nostru edifiziu? A Municipalità Metropolitana di Istanbul. di quale hè u bastimentu ? Appartene à u publicu. Quandu prutegemu un edifiziu publicu, à quale scontru ? L'uffiziali di l'infurzatori di a lege urdinati sò fora. Semu in una situazione tragicomica. Semu in una situazione veramente triste. L'amministrazione in Istanbul ci hà fattu sperimentà questu in uni pochi di più posti in Istanbul. Quellu chì hè daretu; Gubernatura, pulizza, distrettu, chiunque ci sia, cundannu tali attitudini è cumpurtamenti cum'è cunnannatu eri. A cundannaraghju dumane. Di sicuru, certe volte sapemu u limitu di ciò chì pudemu fà. Ma sò bè ​​cuscente chì tali abusi di u putere publicu ùn saranu mai scurdati è fermanu in memoria, è chì quandu u ghjornu vene, a lege rinuniscerà quelli chì agiscenu in stu sensu è dà sti struzzioni. A nostra cumuna hà vulsutu prutege stu edifiziu chì li appartene. Per quessa, hà pigliatu l'iniziativi sia per assicurà sti strutturi, ch'ellu possede, sia per rinvià alcune opere in l'internu, è à questu puntu ancu. Ma, sfurtunatamenti, ùn ci era mancu permessu di entre.

"E FORZE LEGALI DATE A POPULA chì OCCUPA L'EDIFIU"

"Stu cuntrattu cù a cumpagnia hè statu terminatu da una decisione di a corte. Ma malgradu st'annullamentu, i forzi di l'ordine sò tornati davanti à e persone chì occupanu l'edificiu è ùn pudemu micca entre in u bastimentu. Ùn cunnosci micca a persona o a cumpagnia o quale hè daretu à questu affari, induve ci hè una agenza di applicazione di a lege chì ùn lascia micca l'impiegati publichi fà u so travagliu, è a pruprietà publica serà prutetta cù u so sustegnu, -tutte queste dumande sò grandi punti interrogativi - eranu prutetti. L'impiegati di a nostra municipalità, chì anu pruvatu à entre in u so propiu edifiziu parechje volte, ùn anu micca permessu di entre in u bastimentu illegale. Ogni volta, l'ufficiale di a lege impediscenu à l'impiegati di a nostra municipalità di entre in u bastimentu. Hà ancu pruvatu à impedisce, cum'è s'ellu si usava una tale forza. Tutti questi prucessi sò in i minuti, in forma di registrazioni video ".

"IBB ùn prende micca cum'è u pruprietariu di a pruprietà"

Dichjarà ch'elli sò stati impediti di entre in l'area dapoi aprile per u scopu di a rilevazione, İmamoğlu hà cuntinuatu e so dichjarazioni cù e seguenti parolle:

"Dapoi maghju, a nostra entrata in l'area, chì hè stata bluccata da a lettera illegale di l'uffiziu di u guvernatore di u distrittu, hè stata sfurtunatamenti impedita da esse cumpresa cù l'usu di u putere publicu. Questu hè un crimine. Siccomu u cuntrattu hè finitu in dicembre, IMM ùn hè micca accettatu cum'è u pruprietariu di u nostru edifiziu, chì hè statu occupatu, dannatu è dannatu davanti à i nostri ochji. Ùn pudemu nè entre nè piglià a consegna di l'edificiu. A causa di e transazzione illegale, i prucessi è l'iniziativi chì avemu apertu unu dopu l'altru sò sfurtunatamenti messi in attesa. Nisun ghjudiziu hè datu in tribunale. I citadini ponu pensà à e seguenti. - Da dicembre, perchè ùn l'avete micca dettu in stu tonu altu ? I mo amichi è eiu, chì ne avemu fattu un mottu per difende a pruprietà di stu paese, stu statu, induve u publicu si lamenta di u publicu, simu cuscenti di quantu hè pesante di suscitarà stu prublema. Inseme, avemu fattu assai tentativi di risolve lu in pace. Ùn hè micca faciule, ùn hè micca faciule per spiegà un tali cumpurtamentu vergognosu è l'attitudine di prutezzione persunale di una altra istituzione di u statu. Facciu un travagliu duru avà. In altri palori, hè un prucessu in quale a pruprietà di u statu è a pruprietà di u statu sò impedite di esse inspeccionate ".

"HÀ GUARDU QU'IBB ùn hè micca un funchje di persone ..."

"Di sicuru, a situazione tragicomica ùn finisce micca. Comu sempre, l'iniziativi di i membri di u guvernu creativi ùn si fermanu. Chì hè fattu ? Anu vistu chì IMM prutege l'interessi di u populu, micca una manata di persone; "Allora, pigliemu sta pruprietà da l'IMM, vultemu e cose cum'è vulemu, pieghemu, cuntinuemu à imballà per l'altri". Fighjate, un travagliu cusì chjaru, un capiscenu cusì chjaru. È l'ultima cortina hè questu: IMM hè scrittu da u guvernatore. Ma induve principia stu teatru divertente ? Si principia cù u Ministeru di l'Urbanizazione. In altre parolle, principia cù a Direzzione Generale di l'Immubiliare Naziunale. L'Uffiziu di u Governatore di Istanbul scrive à IMM mantenendu l'istituzioni pertinenti attaccate. Mentre scrive, u ragiunamentu di l'articulu hè cusì divertente. Lasciami dà una descrizzione simplice cum'è questu: "Signore, stu locu hè statu trasferitu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul in u passatu. Ma in realtà era una scola. Cunsiderendu a qualità di l'immubiliare è i servizii publichi nantu à questu, ùn hè micca pussibule di registrà i lochi cum'è scole, moschee, stazioni di polizia, chì sò destinati à esse trasferiti à l'amministrazioni pertinenti, secondu u so interessu, è chì hè ùn hè micca pussibule di registrà elli in nome di e municipalità.

"IMM HA ORA UNA GESTIONE PROTEGE I DIRITTI DI 16 MILIONI DI PERSONE"

"Vedi a scola in daretu? Moschea ? A Moschea di Ortakoy hè quì. Ùn ci hè micca una moschea quì. Sembra una stazione di pulizza ? Quasi 35 mila metri quadrati di parcheghju sò stati custruiti sottu. Hè pura cummedia. Ùn fate micca a mente di e persone. sapete ciò chì hè questu? U chjamemu "curagiu pazzu" in u mercatu. Ùn ci hè micca limite à stu curagiu. "S'ellu hà sti qualificazioni", dice, "hè stata datu à a municipalità sbagliata à u mumentu. Andate à ritruvà ", dice. "In questu modu, pigliaremu stu locu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul è u trasfereremu in u Tesoru. Ellu dice: "Avemu stabilitu una cumissioni in l'uffiziu di u guvernatore. " Chì hè u nome di sta cumissioni ? Sicondu una definizione in a lege di liquidazione di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale N ° 6360, "Transfer, Liquidation and Distribution Commission". Trasferemu, liquidemu, poi distribuemu. Cumu serà fatta a distribuzione ? In altri palori, "Allemu da a municipalità metropolitana di Istanbul, u restu hè faciule". Perchè? A Municipalità di Istanbul hà avà una amministrazione è un sindaco chì prutege i diritti di 16 milioni di persone. Cù sta iniziativa, u prucessu principia. È una chjama hè fatta u luni. Un tentativu di trasfiriri a pruprietà di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul à u Tesoru per mezu di stu cumitatu annullendu u trasferimentu.

"Chì hè stu bordu?"

"Chì tipu di bordu hè questu? L'unicu membru di a Municipalità Metropolitana di Istanbul ... U decisore, vale à dì i membri 6 chì veneranu quì sottu a ghjuridizione di u guvernatore. Allora a decisione hè digià scritta 6 à 1. Cumu calculanu per cumprà l'edificiu cumpletamente? Per arrubà. Fighjate, in Istanbul, u tentativu di contrabandà a pruprietà di u statu da u statu hè statu fattu in l'Isule. In u listessu modu, hè una cumedia cum'è 50 tippi di manuvra per ùn dà micca a pruprietà di u statu à u statu.Ci hè un stadiu nantu à a costa di Beylikdüzü Gürpınar. Pudete vede ancu quì. In altri palori, pudete vede l'esempiu di Beylikdüzü, induve una mansa di persone, persone scunnisciute, sò prutetti. In Adalar, pudete vede un esempiu di l'applicazione di a lege di u statu per dà un fundamentu à un fundamentu assai chjaru. Avà ùn hè micca chjaru ciò chì passa quì... U travagliu quì hè un pocu più grande. Quale hè ? Chì membri di a famiglia, chì? Sapete ciò chì vogliu dì? Questu hè l'ignuranza negra, u curagiu di l'ignuranza. Un passu hè fattu in questu sensu ".

"Parlemu di un EDIFICIO CU VALORE DI 7 MILIARDI TL"

"Parlemu di un edifiziu cù un valore di 7 miliardi di lire in i rapporti di valutazione. L'edifiziu, chì deve esse cumpletu in 3 anni, hè stata in un ambiente induve l'attività di custruzzione hè stata sospesa per 13 anni. Avà andate, vi vede qualchì travagliu quì. U spettaculu hè nantu. In questu sensu, u publicu hà patitu una grande perdita sia in l'ingudu di l'affittu sia in l'ingudu di a pruprietà. Stu locu deve esse pigliatu da a cumpagnia occupante u più prestu pussibule è prutettu da u pruprietariu IMM. Hè imperativu chì a tessitura storica di l'edifizii, chì sò stati lasciati à putiri, deve esse cunservatu, prutegge l'essenza di l'edifizii chì sfurtunatamenti sò stati dannighjati da qualchi pruduzzione sbagliata, è sguassate i manufatti difetti. Cum'è s'ellu ùn bastassi, hè imperativu chì a struttura ci sia pigliata è impedita in questu viaghju à quale persona, istituzione o persone serà rimessa à u Tesoru ".

"CUI SIGNATU, FIRMATU PER U DANNU PUBLICU"

"L'affittu davanti à noi hè un affittu di 4 mila 850 metri quadrati, chì dopu hè statu aumentatu à 39 mila metri quadrati cù i so aghjunti. Questu hè un tentativu di caccià l'IMM per una regula chjamata scola, moschea, stazione di polizia è edifici simili. Quellu chì hà principiatu è firmatu sta pratica di stile di rete hà fattu un grande crimine è una grande perdita publica. Da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione à a Direzzione Generale di l'Immubiliare Naziunale, da u Guvernatore di Istanbul à altre istituzioni è urganisazioni definite da l'uffiziu di u guvernatore, à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Beşiktaş, chì ci hà bluccatu à sta porta è ci hà impeditu di entre. quì, hè a mo rispunsabilità di annunzià sta dichjarazione trasparente quì. À u listessu tempu, in nome di u mo paese è di u mo statu, in quantu à u cumpurtamentu di una persona di u statu, sò attualmente sperendu a crudeltà di spiegà questu discrittendu cum'è feritu, cori rottu, brusgia di fegato. Perchè u nostru statu ùn deve micca sperienze tali attitudini è cumpurtamenti ".

"I MOI AMICI VANNERANI IN QUEDU EDIFICI DUMANE"

"I mo amichi andaranu ancu dumani à quellu edifiziu. Finu à fà sta riunione, si batteranu per ghjunghje. Lunedì, tutti i mo amichi di a burocrazia è, sicuru, i Vicepresidenti di u Gruppu di l'Alleanza Naziunale osservaranu personalmente u prucessu in l'uffiziu di u guvernatore, sia in nome di Doğan Bey (Subaşı) sia per İbrahim Bey (Özkan), è ancu nome di u Partitu Populare Republicanu è u Partitu IYI. Cunsigliu à u publicu di seguità u trattamentu di sti iniziative, dumane è u ghjornu dopu, per mezu di voi, stimati membri di a stampa. Aghju digià vistu chì a decisione di u cunsigliu, chì serà presa u luni, serà seguita da u nostru paese, a nostra nazione, a nostra cità, i nostri cuncittadini, è seguitanu i prucessi inseme à voi. 16 milioni di i nostri citadini anu diritti è lege quì. Hà 13 anni di danni ".

"SIAmu PAZIENTI PER 9 MESI, CERCHEmu UNA SOLUZIONE IN A RECONCILIATION"

"Ghjè cusì, ancu una lira di più aiutu o aiutu hè datu à i zitelli di sta cità, i poveri, i poveri, i poveri, induve rivivemu i zoni chì anu da spariscia, rinvià e zone deteriorate à a vita, turnemu l'edifizii in decadenza in una patria, o trasfurmà i risorsi disposti in kindergarten, hè un esempiu di cumu l'amministrazione, chì hè una in u sforzu di aiutà l'altri, prova à usurpà e so risorse quì. In questu cuntestu, di sicuru, vogliu chì stu prucessu vergognosu sia finitu u luni. Vi annunziu à voi, i stimati membri di a stampa è u publicu stimatu, à i mo cari concittadini è citadini di Istanbul, chì a nostra dumanda riguardanti i tribunali amministrativi hè stata fatta à u puntu induve sta cumissioni hè stata riunita in modu incorrectu è micca in cunfurmità cù a prucedura. Seguimu u prucessu. Permettemu di sottulinà dinò: Sò veramente in difficultà di discrivà un sbagliu fattu da l'istituzione di u statu, un'altra istituzione di un altru statu, è l'illegalità di questu. Mi vergogna. Avemu avutu pacienza per 9 mesi. Avemu cercatu una suluzione per questu per 9 mesi. Ùn hè micca un compitu faciule per spiegà à voi ciò chì i capi amministrativi di a pruprietà di u statu, l'amministratori di e so persone, facenu per ùn entre micca per a porta. Cù sti difficultà, aghju furmatu sti frasi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*