Terroristi chì attaccanu a vittura navetta chì trasporta ufficiali di l'infurzazioni in Bursa chjappà in Izmir

I terroristi chì attaccanu i veiculi di serviziu chì trasportanu ufficiali di l'infurzatori in Bursa Captu in Izmir
Terroristi chì attaccanu una vittura navetta chì trasporta ufficiali di l'infurzazioni in Bursa chjappà in Izmir

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà annunziatu chì i suspettati di i membri di MLKP, chì presuntamente anu realizatu un attaccu terrorista à u veiculu di serviziu chì trasportava l'ufficiali correctionali in Bursa in April, sò stati catturati.

U Ministru Süleyman Soylu hà dettu in a riunione di l'urganizazione in a Direzzione Provinciale di AK Party Edirne chì un sforzu hè statu iniziatu per catturà i perpetratori dopu l'attaccu à u veiculu di serviziu.

U nostru Ministru hà dichjaratu chì una squadra speciale hè stata creata per catturà i suspettati. Soylu hà dichjaratu chì l'attaccu hè statu fattu da i membri di l'urganizazione terrorista MLKP.

U Ministru Soylu hà dettu chì Mehmet Mustafa Uskar, chì era un corriere cù i membri di l'urganisazione terrorista Seda Baykal è Dilek Aksu, hè statu chjappu è arrestatu.

U nostru Ministru hà dichjaratu ch'elli sò travagliendu per impediscenu u sangue di l'ufficiale correctionale Cengiz Yiğit, chì hè statu martirizatu in l'attaccu, da esse lasciatu. Soylu hà dettu:

"Hè stata l'urganizazione terrorista MLKP chì hà fattu questu. Questa urganizazione terrorista MLKP hè una urganizazione difficiule. Dui donne, chì si sò presentati cum'è persone chì portavanu hijabs è studiatu u Sacru Coran da a matina à a sera, è chì eranu in una struttura chì chjamemu "cellula" per fà stu perfidu attu terrorista, anu realizatu sta azzione in una casa per esattamente un annu, cum'è duie surelle.

Da quella data, aghju pensatu chì una squadra speciale deve esse stabilita in a nostra Direzzione Generale di Sicurezza è in u nostru Ministeru in quantu à sta questione, chì u sangue di stu zitellu ùn deve esse micca risoltu è chì l'urganisazione terrorista deve esse messa à i so limiti, è aghju dettu à u nostru Direttore Generale di Sicurezza è à u Capu di l'Intelligenza quasi ogni ghjornu: "Avemu bisognu di truvà stu travagliu". Questu hè veramente un travagliu impurtante. "Hè cum'è circà l'agulla in un paglianu".

Decine di migliaia d'ore di filmati di càmera sò stati visti

U Ministru Soylu hà spiegatu chì anu vistu decine di millaie d'ore di filmati di càmera annantu à l'incidentu è hà dettu:

"Diu aiuta quelli chì travaglianu. Sò cascati in i nostri canali pocu tempu fà. L'avemu seguitu dapoi. Ci sò ancu tutti i filmati di cattura di stu membru di l'urganisazione terrorista MLKP, chì era in l'autobus cù i so amichi per andà à travaglià a matina per guadagnà l'alimentu per a so famiglia, chì hà martirizatu stu zitellu nostru è questu eroe di u nostru. . A daremu à a stampa.

Perchè anu da esse trattatu cusì. Ùn ci vole micca esse trattatu cum'è l'omu. Cù tuttu u successu i nostri amichi anu dimustratu in intelligenza; Seda Baykal, chì hà realizatu l'azzione, hè un membru di l'urganizazione terrorista MLKP. Due; Dilek Aksu, chì hà fattu l'azzione, trè; Mehmet Mustafa Uskar, chì hà ancu travagliatu cum'è curriere per elli, hè statu catturatu è arrestatu da a nostra intelligenza di a Pulizzia ".

Dichjarazione di a Direzzione Generale di Sicurezza

In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di Sicurezza, hè statu informatu chì 20 terroristi, 2 di i quali eranu donne, chì anu fattu un attaccu di bomba à u veiculu di prigiò u 3 d'aprile, sò stati chjappi in Dikili sta sera per via di u travagliu. realizatu in Istanbul, Izmir, Bursa è Balıkesir.

L'Uffiziu di Proteczione Penale Cengiz Yiğit hè statu martirizatu in l'attaccu à u veiculu di prigiò.

Per d 'altra banda, hè statu amparatu chì l'operazione hè stata realizata da una operazione cumuna di a Presidenza MİT è a Direzzione Generale di a Direzzione di l'Intelligenza di Sicurezza, è i nomi di i terroristi femini catturati eranu Dilek Arsu è Seda Baykan.

In cunnessione cù l'operazione in Izmir, una operazione hè stata realizata in una casa cellulare in Balıkesir. Materiali esplosivi improvvisati sò stati truvati in a casa. Hè cunsideratu chì l'IED utilizati in l'attaccu di a bomba contr'à u veiculu di serviziu chì trasportava l'ufficiali correctionali in Bursa sò stati ancu preparati in questa casa cellulare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*