"Smart Ankara" hè purtatu à a vita

Smart Ankara hè stata purtata à a vita
"Smart Ankara" hè purtatu à a vita

A Direzzione Generale di Bus di Gas Elettricità (EGO) hà iniziatu à travaglià nantu à u "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile" (SUMP), chì serà implementatu in u scopu di u "Progettu Smart Ankara".

In u scopu di u prughjettu Smart Ankara sviluppatu sottu a Direzzione Generale EGO, Ankara riceve u "Piano di Mobilità Urbana Sostenibile". U travagliu da esse realizatu cù u fondu "Strumentu per l'Assistenza Pre-Adesione" (IPA) furnitu da l'Unione Europea à i paesi candidati è a coordinazione di u Ministeru di i Trasporti è di l'Infrastrutture hà iniziatu u 22 d'Aostu 2022.

Ci hè u sensu cumunu in u primu pianu

Hè statu dichjaratu chì in ogni tappa di u prucessu di sviluppu di u prugettu, un cuntattu strettu cù i rapprisentanti di u settore è i citadini seranu fatti è i feedback seranu ricevuti. In u scopu di u prugettu, chì cuntinueghja per dui anni da a data di iniziu, u principiu di u sensu cumunu serà priurità per mezu di attività, sondaggi di famiglia, riunioni è gruppi di travagliu.

Dichjarà chì u SUMP serà preparatu in modu participativu è trasparente per aumentà l'accessibilità è a qualità di vita, u Capu di u Dipartimentu di Tecnulugia di Trasportu di a Direzzione Generale di EGO, Bülent Özkan, hà dettu: "U "Piano d'Azione Urbana Sostenibile", finanziatu da l'Unione Europea è realizatu. sottu a coordinazione di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, serà efficace da 22 August. Stu prughjettu hè custituitu di dui cumpunenti. U primu di questi era a compra di merchenzie chì avemu principiatu prima ". hà fattu una dichjarazione.

Mencionendu chì u prucessu di preparazione di u Pianu di Mobilità Urbana, chì hè a seconda fase, hà iniziatu, Özkan hà dettu: "A riduzione di l'emissioni di carbone, l'espansione di a micromobilità, a priorità di a participazione di i citadini è l'attivazione di u sistema di bike sharing in Ankara sò l'assi principali di sti studii di pianificazione. Cù u prugettu, i studii di pianificazione cù a participazione di i citadini seranu realizati è Ankara serà furnitu cù opportunità di trasportu ecologicu è sustinibili.

"Ogni prucessu serà pruvatu in un ambiente di simulazione"

SUMP, chì hè dispostu à a transizione à modi di trasportu sostenibili per risolve i prublemi di trasportu urbanu è ghjunghje l'Obiettivi Europei di Clima è Ambiente determinati in u quadru di accordi internaziunali, processa l'integrazione, u sviluppu, u monitoraghju è a valutazione di a diversità di trasportu in a cità cù a participazione di tutti l'attori chì campanu in a cità è a cuuperazione trà l'istituzioni.

Tutti i scenarii sviluppati per a mobilità di Ankara seranu preparati nantu à dati reali è pruvati in un ambiente di simulazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*