A MIA FAMIGLIA Centru di cumunicazione accessibile principia u serviziu per l'udenti

A MIA FAMIGLIA Centru di cumunicazione accessibile hà cuminciatu à serve per i sorditi
A MIA FAMIGLIA Centru di cumunicazione accessibile principia u serviziu per l'udenti

Derya Yanık, Ministru di a Famiglia è di i Servizii Suciali, hà annunziatu chì u Centru di Comunicazione per l'Audizione (FAMILY), chì hè statu creatu per risponde à i bisogni di cumunicazione di i citadini sorditi in u settore publicu, privatu è a vita suciale, hà cuminciatu à serve.

U Ministru Derya Yanık hà dichjaratu chì cù u scopu di l'accessibilità XNUMX%, a trasfurmazioni digitale è a cumunicazione senza barriere necessarie per e persone disabili per accede à i servizii offerti continuanu. In questu cuntestu, u Ministru Yanık hà nutatu chì anu implementatu un novu serviziu per eliminà i prublemi derivanti da a barriera di cumunicazione per l'individui sorditi è per facilità a so vita, è hà dettu: "U nostru Centru di Comunicazione Accessibile in FAMIGLIA hà cuminciatu à serve per a nostra audizione. - i citadini disgraziati. Cù u call center speciale chì avemu stabilitu in u corpu di u nostru Ministeru, avemu u scopu di eliminà a barriera di cumunicazione in ogni mumentu è in casu chì i nostri citadini sorditi anu bisognu di accessu à l'infurmazioni in prucessi cum'è l'educazione, a participazione à a vita suciale, a vita di travagliu, amparà è aduprà i diritti legali, è prufittà di i servizii publichi ". disse.

Nutendu chì u Centru di cumunicazione senza barriere "MY FAMILY" hà cuminciatu à operare cù 8 traduttori in lingua di segni turca in primu locu, u ministru Yanık hà enfatizatu chì u Centru furnisce un serviziu efficace, rapidu è affidabile à i citadini sordi cù un staffu più grande dopu. annu. Yanik hà dettu:

"L'individui sorditi ponu truvà prublemi in l'accessu à a cumunicazione, i servizii è l'infurmazioni. Cù u nostru Centru di Comunicazione Accessibile in FAMIGLIA, vulemu risponde à i bisogni di cumunicazione di tutti i citadini sorditi chì ponu nasce in ogni tappa di a vita suciale, indipindentamente di e so famiglie è di i circoli stretti.

Cumu funziona u Centru di Comunicazione Accessibile A MIA FAMIGLIA?

MY FAMILY Accessible Communication Center furnisce un serviziu senza interruzzione 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana.

U Centru di Comunicazione Accessibile A MIA FAMIGLIA pò esse accessu via l'icona di l'applicazione "FAMIGLIA" in u situ web di u nostru Ministeru, è ancu attraversu l'applicazione per esse installata nantu à i telefoni intelligenti.

L'applicazione pò esse scaricata gratuitamente da u mercatu mobile IOS cù l'estensione apps.apple.com/tr/app/ailem-engelsiz-i-leti%C5%9Fim/id1629878567?l=tr.

Cù sta applicazione mobile, l'utilizatori puderanu accede à i traduttori cun un clic da i so telefoni persunali è riceve servizii di traduzzione.

Tutti i citadini sorditi chì utilizanu a lingua di i segni turca puderanu prufittà di u Centru di Comunicazione Accessibile FAMILY.

U serviziu bidirezionale serà furnitu à u Centru di Comunicazione Accessibile FAMILY. Cù u serviziu di "interpretazione telefonica", chì hè unu di i mudelli d'accessu, l'individuu disabile di l'audizione avviserà l'interprete in lingua di i segni turca in u call center chì ellu o ella ghjunghje per via di una videochjama o missaghju, è l'interprete furnisce a cumunicazione chjamendu. a persona o istituzione desiderata secondu a dumanda. L'entrevista seranu registrate durante u prucessu.

Un altru mudellu di serviziu di video chì serà furnitu da u centru di cumunicazione serà u serviziu "Interpretazione di a lingua di i segni turca à distanza". In stu mudellu di serviziu, l'interprete di a Lingua di i Signi Turchi hà da fà u dialogu trà l'udente è u citadinu uditivu in u stessu ambiente, è cusì u prublema di cumunicazione serà eliminatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*