U prezzu di compra di zuccheru hè statu determinatu

U prezzu di l'acquistu di u zuccherinu hè annunziatu
U prezzu di compra di zuccheru hè statu determinatu

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, hà annunziatu à a Cerimonia di a Campagna di Acquistu di Beet di Kars Sugar Factory chì u prezzu di compra di a barbabietola di zuccheru in 2022 serà 400 TL per tonna.

U Ministru Kirişci hà fattu e seguenti dichjarazioni in a so dichjarazione:

"A causa di l'incertezze è i risichi chì nascenu in l'ecunumia glubale, l'impurtanza strategica di a produzzione di zuccheru hè aumentata ancu di più oghje. Per quessa, credu di tuttu u core chì faremu ogni tipu di sacrifici è travaglii chì piaceranu à i nostri agricultori. Sia u settore privatu è e nostre imprese pubbliche anu definitu un approcciu sanu in questu sensu. U nostru guvernu, sottu a guida di u nostru presidente, cuntinueghja à stà à fiancu à u nostru pruduttore cum'è sempre. Vogliu dichjarà chì simu determinati à ùn cumprumissu cù i nostri supporti agriculi è e nostre pratiche chì prutegeranu i diritti di u travagliu. In ogni riunione, dicemu chì pruduce u tonu più altu hè abbastanza. Perchè senza pruduzzione, ùn hè micca pussibule per stu paese di diventà un paese di benessere, di sviluppà è di esse trà i paesi sviluppati.

Continueremu à sustene i nostri pruduttori di zuccherinu cù questa cunniscenza. Cum'è sapete, u prezzu di compra di basa di 1 ton A quota di zuccaru hè statu determinatu cum'è 2021 TL per u pruduttu di 420. Tuttavia, tenendu in contu i sviluppi di l'energia globale è i costi di input, avemu fattu un pagamentu supplementu di supportu premium di 2021 TL per ogni tonnellata di u prezzu di compra di basa di bietola 15. Cusì, circa 100 milioni di TL di sustegnu hè statu furnitu à i nostri pruduttori di barbabietola.

Finu à oghje, avemu finitu u travagliu necessariu per prutege i nostri agricultori contr'à l'aumentu di i costi di input è u costu per l'acquisti di stagione 2022. Annunziamu u prezzu di compra di zuccheru di quist'annu cum'è 400 TL per tonna. Inoltre, i pruduttori chì anu cumpletu a so quota di produzzione di bietole riceveranu una prima di cumpletamentu supplementu di 50 TL per tonnellata. Cusì, u prezzu di l'acquistu di a zuccaru hè aumentatu di 245 per centu è hà righjuntu 450 TL per tonna.

A dichjarazione di u Ministru Kirişci nantu à u sughjettu publicata in Twitter hè a seguente:

"Avemu aumentatu i nostri prezzi di compra di zuccheru da 245 per centu cumparatu cù l'annu precedente, è l'avemu stabilitu à 400 TL. Inoltre, daremu una prima di cumpiimentu di quota di 50 TL per tonna à i nostri pruduttori chì anu cumpletu a so quota di produzzione di bietole. Bona furtuna, bona furtuna ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*