ANADOLU Nave d'assaltu anfibiu multifunzione chì conta i ghjorni per entre in l'inventariu!

ANATOLIA Nave d'assaltu anfibiu multifunzione chì conta i ghjorni per entre in l'inventariu
ANADOLU Nave d'assaltu anfibiu multifunzione chì conta i ghjorni per entre in l'inventariu!

U Prughjettu di Nave d'Assault Amphibious Multi-Purpose, chì hè statu lanciatu in u 2015 da a Presidenza di l'Industrie di Difesa nantu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, in cunfurmità cù i bisogni di u Cumandante di e Forze Navali, hè statu custruitu da u cuntrattu principale di Sedef Shipyard in Tuzla. , Istanbul. 70 subcontrattori anu participatu à u prugettu, chì hà una tarifa lucale di circa 131%.

Ci hè solu 12 paesi in u mondu chì anu navi di questa scala. A nostra marina hà da rinfurzà a so forza è aumenterà u so putere di deterrente cù sta nave. Anadolu Ship diventerà una "SİHA Ship" per a prima volta in u mondu, cù SİHA chì sbarcaranu è decollanu, cum'è annunziatu da İsmail Demir, u presidente di l'industria di difesa, per a prima volta. Per questu scopu, u sviluppu di Bayraktar TB3 SİHAs cù ali plegabili hè statu iniziatu da a cumpagnia BAYKAR.

Inoltre, diversi studii sò in corso per permette à l'Aviò di Combattimentu Unmanned Unmanned KIZILELMA, sviluppatu ancu da BAYKAR, è l'Aviò HÜRJET Light Attack, sviluppatu da TAI, per sbarcà è decolla. Dopu chì e piattaforme TB3 SİHA, KIZILELMA è HÜRJET anu fattu i so primi voli in 2023, hè previstu di inizià u travagliu di integrazione nantu à a nave.

In u scopu di u prugettu, era destinatu à include una Nave d'Assault Amphibious Multi-Purpose in u Mari Egeu, Mediterraniu è Neru, chì puderia trasfiriri una forza di almenu 1 battaglione à a regione di crisa cù u so propiu supportu logisticu, senza bisognu. supportu di basa di casa.

I sistemi d'arme, radar è sistemi di guerra elettronica, è sistemi avionici nantu à a nave sò stati sviluppati da l'industria domestica è naziunale.

LHD pò ancu esse usatu in u quadru di e missioni Natural Disaster Relief (DAFYAR) quandu hè necessariu. Grazie à l'ospitale è a sala operatoria cumplettamente attrezzate, pò esse aduprata per u sustegnu medico in u scopu di l'aiutu di disastru naturali, l'aiutu umanitariu è l'operazioni di evacuazione di rifuggiati.

A nave, chì hè stata lanciata in maghju 2019, hà iniziatu e teste di accettazione in mare da ghjugnu 2022 è cuntinueghja sempre.

U presidente di l'industria di difesa Prof. Dr. L'ultime dichjarazioni di İsmail Demir nantu à a nave:

SPECIFICAZIONI TECNICHE CHIAVE

  • A nave averà una lunghezza di 231 metri è una larghezza di 32 metri.
  • U spustamentu di a carica piena di a nave serà un massimu di 27.436 tunnellate.
  • A nave averà una vitezza massima di almenu 20,5 nodi è una vitezza ecunomica di 16 nodi à u muvimentu di carica piena.
  • A nave averà una gamma di crociera di almenu 9.000 XNUMX miglia nautiche à piena carica cù a so velocità ecunomica.
  • À a piscina capace di l'acqua in u bastimentu; 1 navi LCM (Mechanized Landing Crafts) puderanu entre, ognunu purtendu 4 tank.

Nantu à i ponti di i veiculi;

  • 13 cisterne
  • 27 Veiculi blindati d'assaltu anfibiu-ZAHA
  • 6 Armored Personal Carriers-ZPT
  • 33 Veiculi varii
  • Includendu 15 trailers
  • 94 veiculi in totale pò purtà.

Nantu à u ponte di volu;

  • Un totale di 10 elicotteri o 50 SİHA ponu esse implementati, secondu a cunfigurazione, stu numeru pò ghjunghje sin'à 100.
  • A nave averà una capacità di trasportu di 1.223 persone.
  • Ci sarà una struttura hospitalaria cumpleta è 2 teatri operatori à bordu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*