U Premiu Europeu hè statu datu à Izmir quist'annu!

U Premiu Europeu hè statu datu à Izmir quist'annu
U Premiu Europeu hè statu datu à Izmir quist'annu!

Quist'annu İzmir hè statu ritenutu degnu di u Premiu Europeu datu da l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a cerimonia di premiazione tenuta in Smyrna Ancient Agora Tunç Soyer"Ricevu stu premiu in nome di i 4,5 milioni di persone di İzmir, chì i cori battenu per l'unità in a multitùdine. L'affidu à i belli zitelli è i belli ghjovani di a bella İzmir ". U presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, hà assistitu ancu à a notte di orgogliu.

İzmir, chì hè stata scelta cum'è a cità chì rapprisenta megliu i valori europei da l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu di l'Europa (APCE) è meritava di riceve u Premiu Europa 2022, hà ricevutu a so statuetta chì simbolizza u premiu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hè statu attribuitu u premiu in u prugramma di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà applicatu in nome di a cità. Tunç Soyerdatu à.

U presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu è a so moglia Selvi Kılıçdaroğlu, u secretariu generale di CHP è u presidente di a Cummissione per l'Affari Sociali, a Salute è u Sviluppu Sostenibile PACE Selin Sayek Böke, i dirigenti è i deputati CHP, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, anu assistitu à a cerimonia tenuta in l'Antica Agora di Symrna. Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u presidente provinciale di CHP İzmir, Deniz Yücel, u secretariu generale di l'Assemblea Parlamentaria di u Cunsigliu d'Europa Despina Chatzivassiliou-Tsovilis, u presidente di u Subcomitatu di u Premiu PACE Europe Carmen Leyte è parechji invitati.

U premiu hè affidatu à i zitelli è i ghjovani di İzmir

U presidente parla à l'inaugurazione Tunç Soyer"Ùn ci hè micca dubbitu. Izmir, a cità di liberazione è stabilimentu, hè apprezzata. Pudete esse sicuru chì simu daretu à voi finu à a fine in a vostra lotta per guidà a Turchia à ghjorni assai più speranti è fruttuosi inseme cù İzmir ". U presidente Soyer hà dichjaratu ch'ellu hà ricevutu u premiu in nome di 4,5 milioni di persone di Izmir, chì i cori battenu per l'unità in a multitùdine, è hà dettu: "Confidu stu premiu à i belli zitelli è i belli ghjovani di a bella İzmir".

Integremu Izmir cù u mondu

Enfatizendu chì u paese passa per un periudu in u quale hè sempre più introvertitu, u presidente Soyer hà dettu: "Hè luttatu cù a crisa ecunomica è u costu di a vita. Malgradu tutte e cundizioni negativi, integremu İzmir cù u mondu. Continuemu à purtà a qualificazione di creditu AAA cù a forte gestione finanziaria di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cum'è in u Metro Buca, cuntinuemu à attruverà investimenti internaziunali à grande scala in u nostru paese. A nostra cità hè stata dichjarata a prima Metropolis CittaSlow in u mondu per via di a so visione unica di l'urbanismu. Purtendu parechje riunioni internaziunali, in particulare fiere, in a nostra cità, facemu di İzmir un ponte trà e cità di u Mediterraniu è di u mondu. Avemu apertu Izmir Houses in Bruxelles è 5 cità in Germania, stabilendu cusì una cooperazione ecunomica è culturale trà l'Europa è a nostra cità. Tutti questi sò u risultatu di i valori demucratici chì difendemu in İzmir è a nostra cunniscenza di u guvernu lucale chì hè apertu à u mondu.

Böke: "İzmir riceve stu premiu per avè illuminatu u secondu seculu di a nostra repubblica"

U presidente di a Cummissione per l'Affari Suciali, a Salute è u Sviluppu Sostenibile di l'APCE è Selin Sayek Böke, Segretariu Generale di CHP, hà dettu: "Nunda di più grande di stu premiu pò dì chì custruiremu un futuru chì richiede a demucrazia, u statu di dirittu è i diritti umani in u secondu seculu di u nostru. Republica. L'Europa hè un inseme di valori, micca solu una geografia. In questu tuttu, ci hè a demucrazia participativa, l'ugualità trà e donne è l'omi, a ghjustizia è u statu di dirittu, è una perspettiva di sviluppu durevule chì campa in armunia cù a natura. PACE dà stu premiu à e cità chì mantenenu vivi questi valori è li portanu à u futuru. İzmir riceve stu premiu perchè porta sti valori in esistenza è mette in luce u secondu seculu di a nostra Republica. Ti felicitu di tuttu u core ", disse.

"İzmir hè unu di i nostri fiori più belli"

U secretariu generale di l'APCE, Despina Chatzivassiliou-Tsovilis, hà dettu: "Travagliemu per i diritti umani. A nostra voce serà intesu più in Izmir. U nostru giardinu di u Cunsigliu di l'Europa hè diventatu più inclusivu. Izmir hè unu di i nostri fiori più belli ".

Grazie à u presidente Soyer

Carmen Leyte, presidente di u Sottocomitatu di u Premiu PACE Europe, hà dettu: "U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà ricevutu stu premiu. Tunç Soyer è felicità à quelli chì participanu. Semu quì per presentà stu premiu più altu è unicu à e municipalità. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyertravaglia sempre in a cità. Stu premiu, ch’ellu vi dà à ghjustizia oghje da u Cunsigliu di l’Auropa, marca una culminazione in a storia di a cità. Avete ancu onoratu Turchia. Stu premiu hè un risultatu durevule di e dinamiche multiple chì sò state incrustate in permanenza in a nostra cità annantu à l'anni, sia in l'esfera publica sia privata. Hè basatu annantu à l'apprendimentu mutuale cù altri paesi è culture, è u rispettu di l'ambiente è i diritti umani. İzmir hà avà 24 cità sorelle in u mondu ".
Carmen Leyte, Presidente di u Subcomitatu di u Premiu PACE Europe, hà presentatu u premiu à u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir dopu u so discorsu. Tunç Soyerl'hà datu

primu premiu

U Premiu Europeu, datu da u 1955, hè definitu cum'è u premiu di più altu livellu chì ùn solu furnisce u strumentu più impurtante per u sviluppu di e relazioni trà i citadini europei, ma ancu prumove l'ideali europei. A visibilità internaziunale di e cità premiate è a so cumunicazione cù altre municipalità sò in crescita. U Premiu Europeu hè attribuitu à una o duie municipalità ogni annu trà i candidati chì anu vintu prima a Bandiera d'Onore è a Placa d'Onore.

İzmir hà ricevutu a Bandiera d'Onore è a Placa d'Onore

İzmir, chì hè stata premiata a "Bandiera d'Onore" in u 1970 è a "Placa d'onore" in u 2014, hà dumandatu u Premiu Europeu u 15 di ghjennaghju di u 2022, cù un schedariu chì descrive a so appartenenza à l'urganisazioni internaziunali, a cooperazione cù e cità stranieri, u prugettu. Partenariati è attività internaziunali. . İzmir hè stata scelta cù Bamberg è Ingolstadt da Germania, Palanga da Lituania, Bolesławiec da Pulonia è Ternopil da Ucraina.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*