A cooperazione in a custruzione ingrandisce l'industria è l'Izmir

L'Unione Insaattaguc cresce sia l'industria sia l'Izmir
A cooperazione in a custruzione ingrandisce l'industria è l'Izmir

Bornova è Bayraklı Caner Tan, presidente di l'Associazione di Cuntratturi è Imprenditori (BOMİAD), hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di l'urganizazione prufessiunale è l'unione di e forze per realizà scopi più grandi in u settore.

Dichjarà chì anu guasi 250 membri cum'è associu è chì volenu aumentà stu numeru à un milla, Caner Tan hà dettu chì u so scopu hè di implementà prughjetti più grande cù clustering in u settore è sforzi individuali.

Hè dichjaratu chì ci sò circa 8 mila cumpagnie di custruzzione registrate à a Càmera di Cummerciu di Izmir è chì circa 200 di elli sò in Bornova è BayraklıEnfatizendu chì anu un voluminu cummerciale impurtante è u putenziale cum'è settore, Tan hà dettu: "A causa di l'inflazione, i costi di input di custruzzione è i costi di a terra anu aumentatu assai. L'inadeguatezza in i prestiti per l'abitazione hà ancu spintu u settore in un collu di buttiglia. Per d 'altra banda, ci hè bisognu di 800 XNUMX unità di abitazioni novi annu in u nostru paese. Allora malgradu l'offerta, a dumanda cuntinueghja. Cum'è un'associu, seguitemu da vicinu i prublemi vissuti. Ci riunitemu sottu à u paraplu di l'associu è travagliemu per truvà suluzioni à i prublemi ch'elli campemu davanti à e cumune è à u ministeru. Ci hè ancu assai travagliu da fà in u settore di l'alloghju in Izmir. Unisce e forze in a custruzzione ingrandisce sia l'industria sia İzmir. Hè ancu pussibule di ghjunghje à un voluminu cummerciale significativu cù novi cullaburazioni ".

BORNOVA E BANDIERA IMPORTANTE

Bornova è Bayraklı Nutendu chì i distretti di İzmir anu un postu impurtante in u settore di a custruzzione è chì a regione hè dumandata in quantu à l'uffiziu è l'abitazione, Tan hà dettu: "Cum'è BOMİAD, a nostra priorità hè di rinfurzà a coesione è a cooperazione trà i membri. Nimu pò trattà solu una carica di 10 tunnellate. Ma 100 persone ponu facilmente alzà. Questa unione di forze furnisce un vantaghju à l'imprese in dividendu i costi è fà affari. Hè pussibule per elli à fà travaglii à grande scala inseme chì ùn ponu micca fà da soli. Avemu vistu boni esempi di questu tutti inseme in Izmir. Cum'è BOMİAD, vulemu include diverse linee di cummerciale, cum'è falegnameria, ceramica, aluminiu, travagliendu in l'industria di a custruzzione, è ancu cumpagnie di cuntrattu. Manteneremu a cumunicazione di l'industria aghjurnata attraversu canali cum'è u situ web è i gruppi WhatsApp. Realizzeremu attività settoriali inseme ", disse.

VOLEMU VOGLIA VOGLIA UNA PAROLA

Esprimendu chì a Turchia hà bisognu à fà cambiamenti in l'implementazione di a stessa Legge di Zonificazione, Caner Tan hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Ci sò diversi bisogni di l'alloghju in diverse regioni in u nostru paese, sia geograficamente sia culturalmente. In ogni casu, una sola lege di zoning applicata ùn coincide micca cù e diverse dinamiche lucali. In İzmir, diverse decisioni ponu esse prese in diversi distretti nantu à a listessa questione. Hè impurtante di portà uguali cundizioni per creà una uguale opportunità quì. In altri palori, applicazioni simili duveranu esse fatte per situazioni simili. Cum'è rapprisentanti di u settore, vulemu chì avemu una parolla in e lege da fà. Noi, i cuntrattenitori, chì stanu affruntendu i prublemi di u settore in modu persunale, vulemu esse cunsultati quandu a lege hè promulgata. Vulemu ancu prupone e nostre suluzioni per l'abbellimentu di e cità à prò di a sucetà. Un altru tema impurtante hè u rinnuvamentu urbanu. Hè assai difficiuli di truvà terra in İzmir, in particulare in u centru di a cità. Hè ancu assai costu. Per quessa, ci vole à facilità a trasfurmazioni nantu à una basa isulana cù zoni di rinfurzamentu suciale è paisaghjistu. Quì, hè assai impurtante di implementà un mudellu per u benefiziu di i pruprietarii di l'appartamenti è di l'imprenditori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*