Prughjettu Orange Valley 80 per centu cumpletu

Per centu di u Prughjettu di u Vallu d'Orange Cumpletu
80 per centu cumpletu di u Prughjettu Orange Valley

A custruzzione di u Valle d'Orange, u prughjettu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì hà guadagnatu un premiu internaziunale in u campu di l'ambiente sustinibili, hè stata cumpletata in larga misura. Orange Valley, un parcu ecologicu di a cità stabilitu nantu à una superficie di 200 mila metri quadrati in u Distrettu di Tınaztepe di Buca, serà una zona di integrazione cù a natura per tutti quelli chì vivenu in İzmir.

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà dettu "micca malgradu a natura, ma cù a natura" Tunç SoyerUnu di i prughjetti ambientali annunziati durante u periodu elettorale per aumentà a quantità di spazi verdi per capita in a cità è per include a natura in a vita urbana hè implementatu. U 200 per centu di l'opere sò stati finiti in u prughjettu di u Valle d'Orange, chì trasformerà una zona di 80 mila metri quadrati, a mità di a dimensione di Kültürpark, in u distrittu Tınaztepe di Buca, in un novu puntu di respirazione per a ghjente di Izmir. .

Dichjarà chì anu realizatu u Valle d'Orange cù un investimentu di 26,6 milioni di lire, u Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Custruzzione Murat Yenigül hà dettu: "U scopu principale di u nostru prughjettu hè di creà una zona ecologica sustenibile senza disturbà a struttura topografica di a terra è u flussu esistenti. lettu. Avemu aghjustatu spezie vegetali per sustene a diversità vegetale priservendu a vegetazione esistente in a zona. Cù i giardini educativi da esse creati in questa zona di recreazione, i citadini seranu intrudutti à a terra, l'agricultura è a cultura di a produzzione. Inoltre, una zona di paddock hè stata inclusa in u prugettu, cù l'aspittà chì sustenerà a zona cù a prisenza di un grande ippodromu in Buca. Pensemu chì a zona di paddock pò ancu attirà l'attenzione di i citadini. Cusì, u parcu ecologicu, chì diventerà unu di i lochi più belli di a cità cù centinaie d'arburi, canali d'acqua, zona di paddock è terrazze di vista, serà un angulu di u paradisu di a cità.

Sport, salute, avvenimenti culturali inseme

23 terrazze di legnu, 2 chilometri di biciclette è percorsi da jogging, circa 2,8 mila metri quadrati di zona di prato, 5 chilometri di camini, 218 mila metri quadrati di erba, stagno, parcheghju per 45 vitture, picnic è parcu per i zitelli in a valle , chì aumenterà a qualità fisica è spirituale di a vita di i citadini.zoni, ristoranti. 57 mila arbusti di 28 spezie è 3 mila 105 saplings di XNUMX spezie seranu piantati in a valle. In u scopu di u "Gardini di Terapia è Prughjettu di Salute Urbana", a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì hà u scopu di prufittà di u putere curativu di a natura per i citadini per guidà una vita sana creendu giardini di terapia in tutta a cità, creà ancu giardini di terapia in a valle di Portakal. In i giardini di terapia, induve i citadini di diverse età, sessi è capacità si riuniscenu, i zitelli è l'adulti puderanu passà u tempu inseme. In i giardini educativi, i citadini seranu intrudutti à a terra, l'agricultura è a cultura di a produzzione.

I bisogni di l'ossigenu di 6 XNUMX persone seranu soddisfatti

Orange Valley serà un esempiu di l'ambiente urbanu sustenibile è u disignu integratu cù a natura. A funzione di l'area cum'è un bacinu di raccolta d'acqua serà cunservata è migliurata, è u 26 per centu di a necessità di l'electricità di a facilità serà furnita cù l'energia solare. L'acqua di piovana serà cullucata è aduprata in stagni è letti di corsi secchi. Un arrangiamentu architettonicu è paisaghjisticu serà fattu in piena armunia cù a natura senza creà spazii di scavi è di riempimentu. Petri naturali è materiali di legnu chì appartenenu à a regione seranu utilizati in l'edificazioni è tutti i pavimenti duri.

E spezie vegetali utilizati in a zona sò stati scelti da quelli chì ùn necessitanu micca assai irrigazione è cuntribuiscenu à a migliurà di a biodiversità urbana. Hè destinatu à riduce l'effettu di l'isula di calore urbanu cù 2 frondosi, 365 arburi coniferi è parechji tipi di arbusti per esse piantati in a zona. In questu modu, i bisogni di l'ossigenu di circa 740 mila persone seranu soddisfatti ogni ghjornu, è 6 tunnellate di carbone seranu sequestrate.

Premiatu in a categuria di l'ambiente sustenibile

In più di u "Sign of the City Awards 2019", u prughjettu di l'Area di Recreazione di u Valle d'Orange di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà ancu ricevutu un premiu in a categuria di Ambiente Sostenibile à a "Best Sustainable Practices Competition" in u scopu di u Simposiu Internaziunale di Edifici Sostenibili in 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*