Chì duverebbe esse fattu per prevene i friddi?

Ciò chì deve esse fattu per evità u friddu cumuni
Cosa da fà per prevene i friddi

Assoc. Specialist in Malattie di l'orecchie, u nasu è a gola. Yavuz Selim Yıldırım hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. Cù u rinfrescante di u clima, a freccia di l'infizzioni di l'apparatu respiratoriu superiore hà aumentatu, u mutivu di questu hè chì e malatie virali di l'apparatu respiratoriu superiore sò facilmente trasmesse è sparse. Perchè i cambiamenti di temperatura sò più in questa stagione, a ghjente passa più tempu in spazii chjusi, cusì hè trasmessu à e persone assai rapidamente in spazii publichi, pò sparghje rapidamente da persona à persona in scole, metro, centri commerciali, veiculi di trasportu publicu è ambienti di travagliu.

Si manifesta cù parechji sintomi, cum'è tosse, mal di gola, congestion nasale, starnuti, debule, fatigue, dolore di l'articulazione, sudazione, bocca secca, secrezione nasale, difficultà à inghiottire, lacrime è irrigazione.

Cumu si trova ?

Di solitu, i zitelli piglianu a malatia da a scola è portanu a casa à a famiglia è infettà.In seguitu, a mamma o u babbu porta sta malatia in u locu di travagliu è infetta i so culleghi, i fratelli li portanu in altre scole è infettate i so cumpagni di classi.
I zitelli sò più affettati da infizzioni di e vie respiratorie superiore, è dopu l'anziani.

A prima intervenzione in l'infezzione di e vie respiratorie superiori hè di apre a congestion nasale.Quandu l'obstruczione nasale ùn hè micca aperta, a freccia di u malu di gola, a bocca secca è l'infezzione di a gola per via di a respirazione in bocca aumenta in quantità.

In novu, com'è u risultatu di a congestion nasale, a scaricazione da u nasu provoca a diffusione di a malatia da a tosse.
congestion nasale, mal di gola, secrezione nasale, tosse ligera, hè chjamatu friddu.

Per prutege l'adulti è i zitelli, rispettendu e regule generali di igiene, alluntanassi da i malati, chjude a bocca è u nasu durante a tosse è u starnutu sò precauzioni generali, tutti duveranu seguità.

Beie assai liquidi hè cunsigliatu perchè facilità l'excrezione di virus. Sustanze naturali, cum'è salvia, linden è meli acceleranu a guariscenza. Cunsumà l'alimenti naturali chì cuntenenu antioxidanti, zuppa di trottu, brodu di pollo, è cunsumà cibi cum'è l'agrumi, chì sò ricchi di vitamini, acceleranu a guariscenza.

Cumu si ammalemu menu?

Doç.Dr.Yavuz Selim Yıldırım hà dettu: "In particulare, i zitelli è l'adulti cù una congestione nasale severa diventanu più malati cù una infezzjoni lieve. L'allergii nasali, l'adenoidi in i zitelli, i curvature in a concha nasale è a cavità nasale in l'adulti facenu chì l'infizzioni di e vie respiratorie superiore guariscenu più tardi è durà più.

Chì deve esse fattu per esse prutetti?

  • I malati anu bisognu di fà un sforzu per ùn infettà l'altri cù a so malatia.
  • Hè necessariu di cunsumà l'agrumi è l'alimenti naturali chì stimulanu l'immunità, chì sò cunnisciuti cum'è magazzini di vitamini specifichi per l'invernu.
  • Se avemu a malatia, avemu da pruvà à mantene u nasu apertu per a prima intervenzione.
  • Sè vo site constantemente malatu, avete bisognu à esse esaminatu da un otorinolaringologa.
  • Hè necessariu di vistimentu adattatu per a stagione invernale, per manghjà è dorme.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*