Turcologu, scrittore, poeta è pensatore Hüseyin Nihal Atsız commemoratu in Keçiören

U scrittore turcolugu poeta è pensatore Huseyin Nihal Atsiz commemoratu in Kecioren
Turcologu, scrittore, poeta è pensatore Hüseyin Nihal Atsız commemoratu in Keçiören

Un avvenimentu di cummemorazione hè statu urganizatu da a Municipalità di Keçiören per u 47 anniversariu di a morte di Turcologu, Scrittore, Pueta è Pensatore Hüseyin Nihal Atsız. In u prugramma di cummemorazione in u Centru Culturale Yunus Emre in u distrittu, un discorsu annantu à "Storia di u Turchismu, Nihat Atsız" hè statu tenutu da u Linguista Turcu, Turcologu è Scrittore Ahmet Bican Ercilasun. In seguitu, u Ministeru di a Cultura è u Turismu Turcu World è Folk Dance Music Ensemble pigliò u palcuscenicu è cantò belli pezzi.

U sindaco di Keçiören Turgut Altınok, l'anzianu Ministru di a Ghjustizia Mehmet Seyfi Oktay, u presidente di i Fogli Turchi Prof. Dr. Mehmet Öz, Capu di l'Ankara Branch of the Turkish Hearths Türkan Hacaloğlu, u presidente di u Distrettu di Keçiören di u Partitu Naziunalistu, Arif Aksu, rapprisentanti di partiti pulitichi è organizzazioni non governamentali anu assistitu.

U sindaco di Keçiören Turgut Altınok, in u so discorsu à u prugramma, hà dichjaratu chì Hüseyin Nihal Atsız hà furnitu servizii impurtanti à a sucietà turca è a cunniscenza di u turcismu, è hà dettu:

"Nihal Atsız hè natu in u 1905. Cum'è Âşık Veysel hà dettu, "Aghju caminatu in u stessu tempu chì sò natu" hè ancu validu per Nihal Atsız. Si batte dapoi a so nascita. « Sii stranu in a to patria, paria in a to patria ; Necip Fazıl dice: "Avete arrampicatu in faccia, alzate, o Sakarya". In questu rispettu, tutta a lotta di Hüseyin Nihal Atsız hè stata di spiegà è ricurdà a nostra nazione di a Turchia. Duranti a so lotta, fù cacciatu da l 'Accademia Medica Militari, università è insignamentu. Ma ùn hà micca rinunziatu à u so casu. Atatürk dice: "Lasciate chì a mo esistenza sia un rigalu per l'esistenza turca". È à a fine, dice: "Quantu felice hè quellu chì dice chì sò Turcu". Nihal Atsız hà pagatu u prezzu di dì "Sò un turcu" in a so propria terra, di dì "semu una nazione turca", "questa hè a nostra origine, a nostra generazione, a nostra cultura, a nostra stirpe, i nostri antenati, a nostra identità" . Hè un eroe chì dice: "Sia chì site ghjittatu in u dungeon, crucifissu, ghjittatu da a scola medica militare o tagliatu u capu, ùn vulteraghju micca da sta strada santa è sta causa". Un grande core hè un munumentu di grande curagiu. Hà educatu millaie di studienti è hà illuminatu a luce. Cummemurà Nihal Atsız cù misericòrdia è gratitùdine in u 47 anniversariu di u so passaghju à a misericordia. Vulemu a misericordia di Diu à tutti i nostri martiri è à tutti i nostri martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà fattu queste terre a nostra patria ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*