Rappresentanti di u Settore Alimentariu di BTSO in Las Vegas

Rappresentanti di l'industria alimentare di BTS in Las Vegas
Rappresentanti di u Settore Alimentariu di BTSO in Las Vegas

I prughjetti di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) in linea cù i scopi di sviluppu orientati à l'esportazione di Turchia cuntinueghjanu à piena velocità. Una delegazione di 2 persone hà participatu à a fiera Winter 70 Fancy Food Show tenuta in Las Vegas in u scopu di 2023 diversi prughjetti UR-GE implementati da a Camera in u settore di l'alimentazione, "trasformati" è "congelati" cù u sustegnu di u Ministeru. di Cummerciu.

I rapprisentanti di l'industria alimentaria di Bursa anu avutu l'uppurtunità di esaminà attentamente l'abitudini di cunsumu in u paese è a trasfurmazioni in u settore mentre cercanu novi cunnessione cummerciale in a fiera in i Stati Uniti, unu di i più grandi mercati in u mondu. Riunendu tutti l'attori di l'industria di u mondu sanu, a fiera hà riunitu i membri di u Cunsigliu di BTSO Haşim Kılıç è Hakan Batmaz, Vicepresidente di l'Assemblea Murat Bayizit è Presidente di u Cunsigliu Alimentariu Burhan Sayılgan, è ancu "congelati" è "trasformati". i venditori alimentari per u settore di l'alimentu, i membri di dui prughjetti UR-GE chì hà creatu hà participatu.

Rappresentanti di l'industria alimentare di BTS in Las Vegas

"Le nostre imprese ottengono guadagni significativi"

U membru di u Cunsigliu di BTSO Hakan Batmaz hà dettu chì a fiera hè una di e riunioni di l'industria più impurtanti in u mondu. Batmaz hà dettu: "Fancy Food Show hè una urganizazione assai impurtante per noi per esaminà attentamente l'abitudini di cunsumu di i paesi è cumu si formanu e cundizioni di u mercatu in l'industria alimentaria, in particulare in un mercatu gigante cum'è l'USA. Credu chì i nostri membri anu acquistatu guadagnà significativu in quantu à l'opportunità è e cundizioni di u mercatu offerti da a fiera. Cum'è BTSO, continueremu à purtà tutti i settori strategichi, in particulare l'alimentu, à i mercati mundiali cù prughjetti UR-GE ". disse.

"L'abitudini di i cunsumatori determinanu e cundizioni di u mercatu"

BTSO Deputy Chairman di l'Assemblea Murat Bayizit signalatu chì i fieri sò di grande impurtanza in quantu à determinà l'abitudini di u cunsumadore di i paesi targeted è di determinà i zoni di pruduzzione facendu l'analisi di i bisogni. Dichjarà chì l'USA hè unu di i mercati più attivi in ​​u mondu, in particulare in u latu di vendita, Bayizit hà dettu: "Stu mercatu hà ancu a so propria dinamica. Cum'è l'imballu, l'etichette è i stili di presentazione dumandati da i cunsumatori in Turchia sò diffirenti, ci hè un sistema diversu in i Stati Uniti. Ci hè una gamma di prudutti assai sfarente in questa fiera, da l'etichette di i prudutti à i loghi nantu à elli ". disse. Dicendu chì anu assistitu à a fiera cù una delegazione di 70 persone da Bursa, Murat Bayizit hà cuntinuatu cusì: "Questu avvenimentu, chì avemu urganizatu cum'è BTSO, hè solu unu di i travaglii chì avemu fattu per aumentà l'esportazioni di u settore. I barrieri non-tariffa à u mercatu glubale in nome di l'industria è i prublemi di valuta, chì pensu chì sò tempuranee, affettanu negativamente a competitività di e nostre cumpagnie. Tuttavia, vedemu u travagliu chì facemu in nome di u settore cum'è una maratona. Continueremu i nostri sforzi per creà più miri di esportazione è una accumulazione intellettuale in u settore ".

"A nostra capacità di produzzione hè alta"

U membru di l'Assemblea BTSO, Burhan Sayılgan, hà dettu chì anu participatu à a fiera in u scopu di dui prughjetti UR-GE chì operanu in e zone trattate è congelate. Burhan Sayılgan hà dichjaratu chì a fiera era aspittata da i rapprisentanti di u settore è hà dettu: "Una fiera induve in particulare i prudutti di snack sò in prima linea hè urganizata. I paesi chì cumpetemu sò quì cù i so prudutti di marca. Più di 80 per centu di i prudutti chì facemu in Turchia sò di marca. In l'anni à vene, se tali fieri sò urganizati à u livellu di a participazione naziunale, l'efficienza di e nostre cumpagnie cresce ancu di più. I nostri membri UR-GE sò capaci di fà questi prudutti assai megliu ". disse.

"Ci sò sviluppi pusitivi"

U membru di BTSO UR-GE è u capu di l'ingegneri alimentari di Bursa Branch, Serkan Durmuş, hà dettu chì anu avutu riunioni assai successu in nome di e so cumpagnie in a fiera. Dichjarà chì anu cuntattatu quasi 15 cumpagnie chì producenu salsi in l'industria alimentaria è chì anu ottenutu risultati pusitivi da e so riunioni, Durmuş hà dettu: "Continueremu à travaglià in novi cunnessione cummerciale. Avemu participatu à una fiera regiunale è di qualità. Vogliu ringrazià BTSO è u nostru Ministeru di u Cummerciu per avè permessu di participà à una fiera cusì impurtante ". usatu e frasi.

U membru di BTSO UR-GE Yüksel Aktaş hà dettu chì e fiere sò piattaforme assai efficaci per u sviluppu di l'imprese. Dichjarà chì cuntinueghjanu i so sforzi per participà à tutte e fiere tenute in u settore, Aktaş hà dettu: "Continuemu à travaglià diligentemente in u viaghju di l'esportazione di u nostru paese. In questa fiera tenuta in Las Vegas, USA, aghju esaminatu attentamente u cambiamentu globale in a nostra industria. À a luce di l'infurmazioni chì avemu ottenutu, seremu in una pusizione assai più efficace in i mercati internaziunali ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*