Dui ufficiali si dimettenu per via di un ordine di trenu sbagliatu in Spagna

Dui Ufficiali si sò dimissioni per via di un ordine di trenu sbagliatu in Spagna
Dui ufficiali si dimettenu per via di un ordine di trenu sbagliatu in Spagna

In Spagna, u direttore generale di a cumpagnia di ferrovia statale Renfe è un anzianu ufficiale di u ministeru di i trasporti anu dimissioni per via di l'ordine sbagliatu datu per l'acquistu di i so novi treni.

BBC in turcaSicondu a nutizia, hè risultatu chì i novi treni suburbani acquistati eranu troppu grande per passà per certi tunnel. Sta situazione hà causatu cuntruversia publica.

Allora, u direttore generale di Renfe Isaías Táboas hà decisu di dimissioni. A parte di Táboas, a Sicritaria di u Ministeru di i Trasporti Isabel Pardo de Vera, chì era una volta u capu di Adif, l'istituzione statale rispunsevule per l'infrastrutture ferroviarie, hà ancu dimissioni.

Incidente d'ordine sbagliatu

Renfe hà urdinatu 2020 treni suburbani per un valore di 258 milioni d'euros da CAF in ghjugnu 31 per e regioni montane di u nordu di u paese.

CAF hà cessatu a custruzzione di i treni in marzu di u 2021, capisce chì e dimensioni di u trenu ùn eranu micca currette, chì seranu troppu largu per certi tunnel. I ferrovii in questa regione sò stati custruiti in u 19u seculu. Mentre i tunnellati ùn anu micca cunfurmà cù i normi muderni, ci sò ancu tunnelli di diverse dimensioni.

U guvernu spagnolu è Renfe anu dettu chì l'errore hè statu chjappu prima è ùn ci hè micca soldi persu.

Renfe spiegò chì sottu à i termini di u cuntrattu, CAF era obligatu di verificà e dimensioni prima di inizià a custruzzione di i treni, è per quessa ùn ci era micca risicu. Tuttavia, Renfe hà annunziatu chì i treni puderanu esse furniti in 2024, micca in 2026 cum'è previstu.

Un'inchiesta hè stata lanciata nantu à a materia.