L'Università di Mersin furnisce un sustegnu psicologicu à e vittime di u terremotu

L'Università di Mersin furnisce un sustegnu psicologicu à e vittime di u terremotu
L'Università di Mersin furnisce un sustegnu psicologicu à e vittime di u terremotu

Dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, e vittime di u terrimotu chì sò state ospitate in Mersin Kırkkaşık Girls' Dormitory cuntinueghjanu à esse furnite cù supportu psicologicu da i membri di a facultà di u Dipartimentu di Psicologia di l'Università di Mersin è i studienti graduati vuluntarii.

Coordinatore di a squadra tecnica, Facultà di Scienze Umanistiche è Sociali di l'Università di Mersin Dipartimentu di Psiculugia membru di a facultà Prof. Dr. A furmazione di supportu psicosociale di Aslı Aslan è u coordinatore sò u Prof. Dr. L'obiettivu di u travagliu di Arzu Aydın Acı hè di furnisce una psicoinformazione cumpleta nantu à l'effetti psicologichi di u terrimotu, per scansà è riduce i sintomi di stress agutu chì spaventa e vittime è chì sò difficiuli di sopportà, è di ricuperà e so cumpetenze di affruntà.

Dà infurmazione nantu à u travagliu di sustegnu psicologicu, Prof. Dr. Arzu Aydın Acı hà dettu: "Avemu cuminciatu à travaglià da u 20 di ferraghju. Furnemu servizii di supportu psicosociale per i sopravviventi di u terrimotu cù una squadra di circa 23 persone, a maiò parte di psicologi esperti. Stu serviziu; screening per i sintomi psicologichi, primu aiutu psicologicu è identificazione di bisogni. Intervistamu circa 35 sopravviventi di u terrimotu ogni ghjornu. Eramu divisi in squadre cum'è zitelli, adulescenti è adulti secondu e so aree di sapè. Queste squadre conducenu e negoziazioni. In i kindergartens situati in u paese, furnimu guida è guida à e famiglie chì anu sintomi di stress agutu è anu difficultà à affruntà questi sintomi ". disse.

Dichjarà chì un software in linea hè statu cuncepitu per u metudu di scansione realizatu, u Prof. Dr. Arzu Aydın Acı hà dettu: "Prima di tuttu, un software in linea hè statu preparatu per questa scansione. In a preparazione di stu software, Assoc. Dr. Onur Uca ci hà aiutatu assai. Stu software hè statu assai utile per noi per fà studii di screening è di seguimentu. A gestione di dormitori KYK ci hà ancu datu assai sustegnu in questu prucessu. Quattru sale di riunioni sò state riservate per noi. Facemu riunioni in queste stanze trà 10.00:14.00 è XNUMX:XNUMX ogni ghjornu. usatu e frasi.

Dichjarà chì i cartelli sò stati appiccicati in i lochi cù un altu trafficu umanu in u paese, un annunziu hè statu fattu una volta à ghjornu per u prugramma di supportu in u paese. Dr. Arzu Aydın Acı hà cunclusu e so parolle sottulinendu chì anu visitatu ancu tutte e stanze una per una è chì i citadini affettati da u terrimotu puderanu riceve un supportu psicologicu se cuntattate a squadra.

Anıl Zerey, un studiente graduatu in u Dipartimentu di Psiculugia di l'Università, chì hà participatu volontariamente à u prughjettu di u travagliu di sustegnu psicologicu, hà dichjaratu chì, cum'è una squadra di vuluntarii, anu immediatamente pigliatu l'azzione per aiutà i citadini affettati da u terrimotu è chì anu sperimentatu un modu diversu. felicità quandu anu vistu chì a ghjente si sentia megliu dopu à l'entrevista.