35 kilogrammi di droga sequestrati in u portu di Mersin Taşucu

Chilogrammi di droga sequestrati in u portu di Mersin Tasucu
35 kilogrammi di droga sequestrati in u portu di Mersin Taşucu

In l'operazione realizata da e squadre di u Ministeru di Cummerciu Doganale in u Portu di Mersin Taşucu, 35 kilogrammi di cannabis nascosti in spezie di pollo sò stati sequestrati.

Sicondu a dichjarazione fatta da u Ministeru, durante i cuntrolli realizati da e squadre di l'Assistenza Doganale in u risultatu di l'analisi di risichi per i veiculi chì venenu da u Libanu à u Portu di Mersin Taşucu, sò stati seguiti trè camioni chì sò stati trovati inseme.

In u risultatu di e valutazioni, i veiculi chì sò stati trovati in risicu è chì sò ghjunti à l'area portu viota sò stati sottumessi à scanning di raghji X per esse verificati. Dopu a rilevazione di cuncentrazioni sospette in l'imaghjini di raghji X, i veiculi purtati à l'hangar di ricerca sò stati cercati in cumpagnia di cani detector di narcotichi.

In u risultatu di a ricerca dettagliata, 35 kilogrammi di cannabis sò stati sequestrati, oculati in i cabine è i bagaglii di i veiculi. Hè statu vistu chì i trafficanti di droghe ammucciavanu a marijuana in scatuli è pacchetti chì cuntenenu u condimentu di pollo, pensendu chì i cani detector ingannavanu in errore.

Mentre a droga sequestrata hè stata cunfiscata da e squadre di l'Uffiziu Doganale, 3 persone sò state arrestate. L'inchiesta annantu à l'incidentu cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Silifke.