A Moschea storica di Eskipazar si apre per u cultu in Ramadan

A Moschea storica di Eskipazar si apre per u cultu in Ramadan
A Moschea storica di Eskipazar si apre per u cultu in Ramadan

A Municipalità Metropolitana d'Ordu hè ghjunta à a tappa di compie u travagliu di restaurazione chì cuntinueghja in a Moschea Eskipazar (Bayrambey), chì si trova in i limiti di u Quartiere Altınordu Eskipazar è hè stata custruita in unu di i più antichi insediamenti di Altınordu cù una storia di più di 600 anni. A moschea storica, chì hè stata stallata fendu una replica di a porta originale, chì hè sempre in mostra in u Museu Etnograficu d'Ankara, serà aperta à venerà in Ramadan.

MOSCHEA STORICA SPOSTATA À U FUTURU

A Moschea Eskipazar (Bayrambey), chì hè u primu insediamentu di u distrittu Altınordu è hè stata custruita trà u 1380-1390 durante u periodu di u Principatu di Hacıemiroğulları, hè stata purtata à u futuru cù a risturazione realizata cù l'opere sustinute da u Monitoraghju di l'Investimenti di u Guvernu di Ordu è Presidenza di Coordination (YIKOB).

AUTENTIQUE RESTAURATA

A moschea storica, chì hè stata restaurata in cunfurmità cù a so forma originale, serà pronta per u cultu in Ramadan dopu chì l'illuminazione interna è i pavimenti in moquette sò finiti. Squadre