A serie di a gloria di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?

A Gloria di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?
A Gloria di Netflix hè basatu annantu à una storia vera?

"The Glory" hè una serie drammatica di vendetta sudcoreana trasmessa in Netflix. A trama gira intornu à Moon Dong-eun (Song Hye-kyo), chì hè brutalmente intimidatu da i studienti è costringe Dong-eun à abbandunà u liceu. Passa i prossimi anni à ricustruisce si cum'è una nave di vendetta è guadagna un diploma d'insignamentu per diventà un maestru di aula in a scola primaria assistita da a figliola di u so capu di bully Park Yeon-jin (Im Ji-yeon). A vendetta chì Dong-eun desidera hè assoluta - ella vole distrughje cumplettamente l'anzianu torturatore di Yeon-jin seducendu u so maritu è ​​pigliendu tutti i so soldi.

L'intimidamentu hè un prublema globale chì affligge a vita di i ghjovani. Sicondu un sondaghju realizatu in 2022, l'intimidamentu in Corea di u Sud hè aumentatu di 25,4 per centu in un annu. È cusì spessu a viulenza genera a viulenza, parechji di voi si dumandate se "A Gloria" hè stata inspirata da avvenimenti reali. Eccu ciò chì avete bisognu di sapè.

A Gloria hè una storia vera?

Innò, "A Gloria" ùn hè micca basatu annantu à una storia vera, ma cum'è tratta di un tema cum'è a viulenza scolastica, l'aspetti di a realità sò prufonda in a so narrativa. A serie include "Descendants of the Sun" è "Mr. Luce di u sole. In una cunferenza di stampa in dicembre 2022, Kim hà revelatu quantu era persunale "A Gloria" per ella. "Sò un genitore cù una figliola chì hè in 11u gradu dopu dumane. A viulenza in a scola hè un tema assai vicinu à a casa per mè ", hà spiegatu.

Kim hà dettu ancu un incidente chì hà suscitatu l'idea di u spettaculu in a so mente. Apparentemente, a so figliola s'avvicinò à ellu è li disse: "Ti ferite più s'ellu battu à morte à qualchissia o li battu à morte?" dumandò. Cum'ellu era scandalizatu da a quistione, hà ancu alimentatu a so creatività. "Molte idee mi sò venute in mente in pocu tempu è aghju accesu u mo urdinatore. Hè cusì chì [u spettaculu] hà cuminciatu ", disse Kim.

"A Gloria" ùn hè micca u primu K-drama nantu à a viulenza di a scola, è ùn serà micca l'ultimu. In "Sweet Revenge", un studiente di u liceu chjamatu Ho Goo-hee scopre una app in u so telefunu chì li permette di vindicà quandu scrive i nomi di bullies. In "True Beauty", Lim Ju-kyung, di 18 anni, hà affruntà un cumplessu d'inferiorità per via di un severu bullying chì hà affruntatu à a so scola.

Kim hà fattu una ricerca estensiva nantu à a viulenza à a scola è hà parlatu à parechje vittime. Hè stata surprised per sapè chì tutte queste persone vulianu era una scusa sincera. "Ùn si tratta micca di guadagnà qualcosa, hè di ritruvà. In u mumentu di a viulenza, perde e cose chì ùn pò micca vede, cum'è a dignità, l'onore, a gloria. Pensu chì duvete piglià quella scusa per vultà à u puntu di partenza, è hè per quessa ch'e aghju fattu u titulu "A Gloria". Incuraghjenu vittime cum'è Dong-eun, Hyeon-nam è Yeo-jeong ", disse Kim.

In "A Gloria", a vendetta hè unu di i dui temi principali cù l'intimidazione. Ci hè ancu un cummentariu nantu à a guerra di classi, un mutivu recurrente in i filmi è i prugrammi TV di Corea di u Sud, da "Parasite" à "U ghjocu di calamar". Mentre i bullies venenu da a classe ricca è privilegiata, e so vittime venenu da sfondi umili. A dicotomia trà sti dui gruppi hè spessu a causa di a maiò parte di l'ostilità.

"A campà cù un studiente di u liceu hè cum'è tù sì in guerra", disse Kim, un pocu umoristicu. "Ùn aghju micca avutu una vita dolce è amante cun ellu. Allora eru sicuru chì era ora per mè di scrive un thriller viulente è rancunu. Ovviamente, i creatori di "The Glory" riempiu a narrativa di u spettaculu cù elementi di realità, ma ùn hè micca basatu annantu à una storia vera.