A squadra İBBTech hà ottenutu u successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione à a quale hà participatu

A squadra IBBTech hà successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione chì hà participatu
A squadra İBBTech hà ottenutu u successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione à a quale hà participatu

A squadra IBBTech, custituita da studienti graduate da i Workshops di Tecnulugia IBB, hà ottinutu successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione chì anu participatu. Cumpetendu in a Prima Cumpetizione di Robotica 2023 Istanbul Regionale, tenuta cù u tema di l'Energia, İBBTech hà ottenutu un successu significativu ricevendu u Premiu di Qualità (Premiu di Qualità 52) trà 2023 squadre.

I studienti chì anu participatu à a furmazione IBB Technology Workshops, chì si sò tenuti in cuuperazione cù a Direzzione di a Ghjuventù è Sport IMM è l'Università Boğaziçi l'annu passatu, è sò stati scelti per a squadra IBBTech dopu a graduazione, anu participatu à a Prima Cumpetizione di Robotica Regionale di Istanbul, chì hè stata tenuta. à Volkswagen Arena trà u 24 è u 26 di marzu.

A squadra hà participatu à a cumpetizione cù u membru di a Facultà di l'Università Boğaziçi Assoc. Dr. Hè stata preparata sottu u mentorship capu di Burak Şişman, u coaching tecnologicu di Ahmet Gündüz, Şükrücan Özdemir è Burak Yürük, è u capitanu di i so sustenitori vuluntarii, Ersin Karaduman. I membri di l'equipa si sò distinti cun un successu notevuli trà 52 squadre è più di mille studienti in a cumpetizione di tematiche energetiche in quale anu participatu per a prima volta.

A squadra IBBTech hà successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione chì hà participatu

HAN FATTU QUARTA PLAZA

I membri İBBTech, chì anu participatu à a cumpetizione cù u robot chì anu fattu elli stessi, anu rializatu cù successu i travaglii è i miri stabiliti in a corsa, chì hà iniziatu cù un sistema autònumu è si sò stati sottu à u cuntrollu di u pilotu. I squadre anu participatu à e gare di qualificazione cù i squadre rivali 9 volte è più tardi anu righjuntu u podium 4 volte più. I membri di a squadra, chì anu ghjuntu à a semifinale di a cumpetizione, anu finitu in quartu postu in questa prima competizione tecnologica naziunale chì anu participatu.

Cù sta prestazione, İBBTech hà ancu vintu u Premiu per a Qualità, chì hè attribuitu à i robots chì applicanu perfettamente l'approcciu di l'ingegneria è i principii in u disignu di u robot, piglianu misure di riduzzione di risichi, mantenenu a so funziunalità, è impressionanu tutti i ghjuridichi in termini di durabilità è durabilità.

NOVA RUTA 'ITÜRO'

A prossima cumpetizione à a quale a squadra di u liceu İBBTech participerà serà İTÜRO (Olimpiadi di Roboti di l'Università Tecnica di Istanbul) urganizata da u Club di Controlu è Automatizazione di l'Università Tecnica di Istanbul.

A squadra IBBTech hà successu cù u robot chì anu fattu in a prima cumpetizione chì hà participatu

I MEMBRI DI A SQUADRA DI 6ª E 7ª CATENA VANNO IN COMPETE ANCHE

I studienti di 6 è 7 di a squadra participeranu à u FIRST® LEGO® League Challenge Tournaments (FLL) chì si terrà in Ankara è Izmir. I studienti seranu eligibili per participà à l'America LEGO® League Challenge Tournament basatu nantu à i punteggi chì ricevenu quì. Inoltre, puderanu rapprisintà l'IMM in a World Robot Races 2023-2024, chì si terrà in Germania, indipindentamente di sti tornei.

İBBTech hè statu creatu trà i studienti chì anu finitu u periodu di educazione 2021 - 2022 in u scopu di i workshop tenuti in a Direzzione di a Ghjuventù è Sport di a Municipalità Metropolitana di Istanbul in cooperazione cù l'Università Boğaziçi. I studienti sò stati determinati secondu i so punteggi di successu di l'esame in u periodu 2021-2022, a so presenza à a furmazione, a so participazione à e classi è i risultati di l'esame à a fine di l'annu. Hè stata creata una squadra speciale composta da 6 studenti di 7th, 8th, 9th è 40th. I studienti cuntinueghjanu a so furmazione avanzata nantu à l'intelligenza artificiale, a prugrammazione robotica è u disignu, chì cuntinueghja per tuttu l'annu.