Vittime di disastru piazzate in Containers pronti in Adıyaman

Vittime di disastru piazzate in Containers pronti in Adıyaman
Vittime di disastru piazzate in Containers pronti in Adıyaman

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì e vittime di disastru sò state piazzate in cuntenituri pronti in Adıyaman, chì hè statu affettatu da i terremoti di u 6 di ferraghju, è hà dettu: "Semu per finisce i travaglii di l'infrastruttura in a nostra zona, chì riceveranu. 2 mila 400 cuntenituri in a parti orientale di a nostra cità ".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ministru di Tesoru è Finanze Nureddin Nebati è Ministru di Ghjustizia Bekir Bozdağ anu visitatu e vittime di u disastru in Adıyaman Altınşehir Container City. I ministri, chì ascoltanu i prublemi di i citadini, cooperanu ancu cù vuluntarii chì urganizanu diverse attività in u scopu di u sustegnu psicosociale per i zitelli. sohbet Pigliò ritratti cù i zitelli.

BY ONE, FUNDI I FUNDAMENTI DI A NOSTRA CASA PERMANENTE

Facendu una dichjarazione quì, Karaismailoğlu hà dettu chì u trasferimentu di i citadini da e tende à e cità di cuntainer hè un sviluppu assai pusitivu. Rimarchendu chì i cuntenituri sò ancu un prucessu tempurale, Karaismailoğlu hà dettu: "Da una banda, ponemu i fundamenti di e nostre residenze permanenti. Facemu un intensu sforzu per pruduce i spazi viventi chì i nostri citadini si meritanu. Spergu chì ci saranu 825 cuntenituri quì. Attualmente, 300 containeri sò pronti, avemu pigliatu i nostri invitati quì. Avemu pensatu à ogni pussibilità per fà li cunfortu. Avemu travagliatu assai devotamente per stabilisce tuttu ciò chì pò esse in u spaziu di vita, da ogni tipu di spazii di supportu psicosociale, cucine di zuppa, lavanderia, tende di furmazione di u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale, tende di salute ", disse.

PIANIFICAMU ZONA CONTENITORE IN 15 ZONA DI A CITTA

U Ministru Karaismailoğlu hà sottolineatu chì e zone di cuntainer sò previste in 15 regioni di a cità è cuntinueghja cusì:

"Continuemu à travaglià nantu à l'infrastruttura. In a seconda tappa, simu per finisce i travaglii di l'infrastruttura in a nostra zona, chì riceveranu 2 mila 400 cuntainer, ghjustu accantu à l'autostazione è u nostru hospitalu, in a parti orientale di a nostra cità. Da una banda, facemu u trasportu di i nostri cuntenituri. Custruemu ancu edifizii prefabbricati in a listessa regione. Riunitemu ancu 36 metri quadrati di spaziu di vita. À a fine di a settimana prossima, spergu chì li metteremu in serviziu è cumincià à accoglie i nostri citadini quì. In novu, in u sudu di a nostra cità, pruduciamu 1000 spazi viventi prefabbricati da 30 à 35 metri quadrati. Spergu chì seremu operativi prestu ".

A NOSTRA MAGAZZINA IN EDIFICI INIZIA A OPERARE ANCHE UN POCHI

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli facenu un travagliu impurtante per allistà a strada per a mobilità ecunomica in a cità è hà dettu: "I nostri buttreghi anu cuminciatu à operare in l'edificazioni chì sò intatti in a nostra cità, anche se un pocu. Avemu custruitu l'infrastruttura di i nostri spazii di cuntainer in a zona industriale urganizata, è pruvemu di pruduce spazi viventi per i nostri impiegati quì mettendu in opera alcuni di i nostri cuntenituri ".

Esprimendu chì facenu piani per risponde à i bisogni di l'impiegati publici, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci hè una grande dedicazione è un travagliu intensu micca solu in Adıyaman, ma ancu in tutte e nostre pruvince affettate da u terrimotu. Travagliemu cum'è mubilizazione. Spergu chì supereremu queste difficultà in u futuru, cum'è l'avemu superatu in u passatu ".