İmamoğlu: Istanbul hà avà "Novi Normali"

Imamoglu Istanbul hà avà novi normali
Imamoglu Istanbul hà avà "Novi Normali"

Candidatu à u sindaco è à u vicepresidentu di a municipalità metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluOrganizatu cum'è parte di a maratona "300 Projects in 300 Days"; Hà parlatu à a ceremonia di apertura di "Investimenti in acqua potabile di u distrittu di İSKİ Ümraniye", "Prughjettu di riabilitazione è mantenimentu di riabilitazione di i flussi laterali di İSKİ Anatolia", "Centru logisticu di l'approvvigionamentu di l'acqua potabile di İSKİ Anatolia" è "Cerimonia di inaugurazione di u prughjettu di l'arrangiamentu di Alemdağ Street". Ricordendu chì anu prumessu un cambiamentu in Istanbul prima di piglià l'uffiziu 4 anni fà, İmamoğlu hà dettu: "Aghju dettu chì chjuderemu i quaderni antichi è sporchi in questa cità, faremu un novu principiu frescu è forte. Fortunatamente, vecu chì avemu riesciutu. Vecu chì Istanbul hà riesciutu, chì Istanbul hà fattu u prucessu di cambià in u modu più forte pussibule. Possu dì chì u cambiamentu s’hè spargugliatu à ogni cellula, ogni strada, ogni viale, ogni quartiere di sta cità.

"ISTANBUL HA ORA "NOVU NORMALI""

Dicendu chì "U cambiamentu in Istanbul hè irreversibile", İmamoğlu hà dettu:

"Istanbul hà successu è hà certamente arradicatu una nova era in termini di guvernu lucale. Ci sò novi normali di a vita in Istanbul. Per esempiu; In u passatu, si parlava di custruisce nantu à i letti di i corsi in Istanbul. Avà, si parla di valli di vita è spazii verdi in i letti di i corsi di Istanbul. In u passatu, l'inundazioni eranu nurmali in Istanbul, l'inundazioni eranu nurmali, quandu l'Eid al-Adha hè ghjuntu, era normale chì u Bosforu s'inzuppa di sangue. Avà hè normale chì sti imaghjini ùn sò più sperimentati. Hè normale per l'acqua di piova, a separazione di i canali di l'acqua residuale, a migliione di i corsi, a migliione cuntinua di l'infrastruttura. In u passatu, era nurmale chì e fureste urbane si chjudessi à i nostri citadini cù l'entusiasmu d'apre u sviluppu da l'estremità è e coste. Avà, un ambiente induve milioni di e nostre persone utilizanu fureste urbane hè normale. In u passatu, era normale chì a Municipalità Metropolitana ùn hà micca kindergarten, dormitori è ristoranti di a cità. Avà, hè assai normale chì succede. In u passatu, e mamme ùn puderanu micca mette in autobus cù i so figlioli di 0-4 anni. Era normale. Ma avà hè normale chì e mamma piglianu l'autobus cù i so figlioli di 0-4 anni. In u passatu, era normale per e donne per ùn esse manager in IMM. Avà, hè normale per e nostre donne per esse amministratori in i posti più alti. Prima, era normale per e donne per esse assente da parechji lochi IMM. Avà hè normale chì e donne ùn anu quasi nisun locu per travaglià in i dipartimenti di l'IMM. In u passatu, era normale di pudè fà metro chì ùn eranu mancu 5 chilometri annu. Avà, hè normale di pudè apre almenu 13 chilometri di metro in Istanbul per annu. In u passatu, mentri ùn ci sò stati passi per a sicurità di e case di i citadini; Avà, hè normale entre in ogni casa cù u metudu di scansione rapida, fighjate u statu di e case di u nostru populu è investigà se e misure ponu esse prese in cunseguenza ".

IMPUTERA SANTU IN SCENA CU I CITTADINANI L’ASCULTANU À L’AFFICHE DI STRADA

L'abbracciu di İmamoğlu nantu à u palcuscenicu cù Nefise Demirbozan, 81 anni, chì l'ascoltava in un vasu di strada durante u so discorsu, hà causatu mumenti emotivi.

Cù l'opere di İSKİ; Mentre chì u prublema di bassa pressione di l'acqua in u distrittu hè statu eliminatu cù l'opere di l'infrastruttura di l'acqua potabile in Ümraniye, a qualità di l'acqua potabile di tuttu u latu anatolianu, in particulare Ümraniye, hè stata aumentata. I corsi chì impediscenu l'inundazioni è l'overflow durante e chiuve sò stati ancu riabilitatu per via di studii meticulosi. L'acqua residuale chì contamina u Mari di Marmara, u Mari Neru è u Bosforu hè stata tagliata è consegnata à e piante di trattamentu di l'acqua. Cù u so novu disignu, a strada Alemdağ hè stata adattata per l'usu di i pedoni è di i disabili.