L'energia ASPİLSAN risponde à a necessità di elettricità di 200 Tent, Tent City in Narlıca, Hatay

L'energia ASPILSAN risponde à u bisognu di l'electricità di a Cage Cage City in Narlica, Hatay
L'energia ASPİLSAN risponde à a necessità di elettricità di 200 Tent, Tent City in Narlıca, Hatay

ASPİLSAN Energy, u stabilimentu di a Fundazione di e Forze Armate Turche, risponde à i bisogni di l'electricità di una cità di tenda grazia à i pannelli solari installati in Hatay. ASPİLSAN Energy, chì offre soluzioni energetiche à parechji settori, risponde à i bisogni di l'electricità di a cità di a tenda induve campanu circa 2 mila vittime di u terrimotu, grazia à i pannelli solari installati in Hatay.

I funzionari ASPİLSAN, l'istituzione di a Fundazione di e Forze Armate Turche, hà pigliatu l'azzione per risponde à i bisogni di l'electricità di e regioni centrate in Kahramanmaraş, induve una grande distruzzione hè stata sperimentata in i terremoti accaduti u 6 di ferraghju.

In i primi ghjorni di u terrimotu, i pannelli installati per risponde à i bisogni di l'electricità di una cità di tenda in Kahramanmaraş sò stati spustati in a cità di tenda in u Distrittu Narlıca di Hatay, induve ci sò 200 tende, quandu a necessità hè finita.

U sistema di 100 kWh installatu in a cità di a tenda in u Distrettu di Narlıca risponde à l'usu individuale di l'electricità di 2 vittime di u terremotu è à i bisogni di illuminazione di quella regione.

Ferhat Özsoy, Direttore Generale di ASPİLSAN Energy, hà dettu chì stavanu travagliendu in u almacenamentu di l'energia solare mentre custruiscenu u sistema di almacenamentu di l'energia.

Spieghendu chì anu pigliatu l'azzioni immediatamente dopu à u terrimotu, Özsoy hà dettu:

"In questu cuntestu, avemu cuncepitu un picculu sistema di almacenamentu d'energia per l'industria di difesa, in particulare per usà in i posti di fruntiera o stazioni di polizia staccate. Avemu pruvatu questu in una stazione di polizia in Kilis. Dopu à a fine di stu periodu di prova, avemu purtatu stu sistema à ASPİLSAN Energy. Hè quì chì sta cosa terribile hè accaduta. Chì pudemu fà in un terrimotu ? Quandu avemu pensatu chì pudemu risponde à i bisogni energetichi soprattuttu in parallelu cù a creazione di cità di tenda, avemu immediatamente coordinatu cù AFAD è preparatu u sistema è mandatu à Kahramanmaraş ".

Özsoy hà dichjaratu chì anu spustatu u sistema, chì hà servitu in Kahramanmaraş per 10 ghjorni, à Hatay nantu à dumanda, quandu ùn ci era più bisognu.

Esprimendu chì hè impurtante per risponde à una necessità di u paese in questa direzzione, Özsoy hà cuntinuatu cusì:

"Soddisfamu i bisogni di l'electricità di 200 tende in a cità di a tenda quì, da i carichi di u telefuninu à l'illuminazione. I nostri amichi sò stati quì per 8 ghjorni. Illuminemu sta cità di tenda di 200 tende almacenendu l'energia chì ottenemu da u sole, senza usà alcun sistema energeticu supplementu. Questu hè di sicuru u nostru prototipu. U puntu di partenza di un prucessu chì avemu appena principiatu. Eramu felici di pudè scuntrà un tali bisognu in un mumentu chì u nostru paese passava per un disastru maiò. Spergu chì in u futuru, rendendu sti sistemi più mobili è risponde à bisogni più grandi, avemu preparatu alternative chì risponderanu immediatamente à questi bisogni in u nostru paese, chì hè una zona di terrimotu. Facemu a preparazione necessaria per questu. Normalmente rispondemu à a necessità in u mumentu cù un sistema di 50 kilowatt. Di sicuru, questu hè un sistema modulare. Hè pussibule di pruduce a putenza desiderata aumentendu u numeru di batterie ".

Özsoy hà dichjaratu chì traslaranu stu sistema in un altru locu postu chì ùn ci hè micca bisognu di elli in a so regione.

Enfatizendu chì dopu à i terrimoti, anu ancu sviluppatu un mini dispositivu di almacenamentu chjamatu "Crane", Özsoy hà dettu: "Questu hè un impurtante dispositivu di almacenamentu di energia. Pudete tramindui ottene l'electricità cum'è una corrente di cità è carica u vostru telefuninu pigliendu corrente diretta (DC). Hè statu apposta per u benefiziu di i nostri citadini quì. Pò esse ancu usatu cum'è un faro. Avemu designatu è purtatu à a regione in circa una settimana. Pruduceremu è manderemu in serie. I nostri citadini in a regione l'utilizanu ". disse.