Campagna "Solidarità di u Seculu" Lanciata: Inseme Semu Turchia

Campagna di Solidarietà di u Seculu Lanciata Inseme Semu Turchia
Campagna "Solidarità di u Seculu" Lanciata Inseme Semu Turchia

A Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza hà lanciatu a "Campagna di Solidarità di u Seculu" per attirà l'attenzione à a sulidarità mostrata dopu à i terremoti in Kahramanmaraş.

A campagna, chì hè stata lanciata cù u slogan "Inseme simu Turchia", attira l'attenzione à a lotta è i sforzi per guarì e ferite di quelli affettati da i terrimoti in Kahramanmaraş, è enfatiza l'impurtanza di a sulidarità tutale di u statu è di a nazione. di fronte à u disastru di u seculu.

In u scopu di a campagna, un annunziu di serviziu publicu hè statu ancu trasmessu da a Presidenza di a Comunicazione. E seguenti dichjarazioni sò state incluse in l'annunziu di serviziu publicu induve l'imaghjini di a magnitudine di u terrimotu, i sforzi di ricerca è salvata, attività d'aiutu, sulidarità di u statu, ONG è vuluntarii sò stati spartuti:

"Avemu stati spalla à spalla in u nostru ghjornu più difficiule. Aghju dettu chì ùn ci hè micca voi, simu quì. Pienghjemu inseme, ridiamu inseme. Ùn avemu mai persu a nostra speranza. Avemu campatu cù u nostru amore per u nostru paese. Semu una casa calda chì avvolge. Avemu scrittu in i nostri cori, a luna è a stella. Semu seculi, millenarii, dumani. Semu Turchia ".

"Rafforzeremu ancu u spiritu di sulidarità"

U Direttore di Comunicazione Presidenziale Fahrettin Altun, in a so valutazione di a campagna, hà dichjaratu chì i terremoti in Kahramanmaraş, chì anu affettatu direttamente 6 milioni di persone u 14 di ferraghju, anu causatu una grande distruzzione è dolore.

Enfatizendu chì da u primu mumentu di u disastru di u seculu, u statu è a nazione anu agitu cù un core, Altun hà dettu:

"Sotto a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, tutte e nostre istituzioni è urganisazioni si sò mobilizate in a regione per i sforzi di ricerca è salvezza è aiutu. U nostru statu è a nazione hà dimustratu a sulidarità di u seculu, chì hà datu un esempiu à u mondu sanu, per alleviare u dolore indescrivibile di i nostri fratelli in a zona di u terrimotu, per guarisce e so ferite, è per cumbatte i risultati devastanti di u disastru cù curaggiu è determinazione. Rafforzeremu ancu stu spiritu di sulidarità. Travaremu ghjornu è notte cù tutte e nostre forze per abbandunà sti ghjorni dolorosi, per guarì e ferite di Turchia, per rinvià i nostri citadini à e so case u più prestu pussibule, è per ricustruisce è rivitalizza a regione ".