U più anticu rimorchiatore di Turchia "Selviburnu" diventerà un museu in Rize

L'annuale "Selviburnu serà un museu in Rize"
65 anni 'Selviburnu' diventerà un museu in Rize

U più anticu rimorchiatore di mare sopravvissutu di Turchia 'Selviburnu', chì hè statu compru da RİPORT Port Management è purtatu à Rize dopu ch'ellu hè statu scrappatu da l'Amministrazione Marittima Turca, hè statu rimorchiatu à terra per diventà un museu dopu avè finitu u so serviziu di rimorchiatore in Rize.

"Selviburnu", unu di i più antichi rimorchi sopravvissuti di a Turchia, hè statu scartatu da l'imprese marittime turche, induve hà iniziatu u serviziu in u 1961, è lasciatu à putreri in u cantiere navale TDI Haliç Camialtı, è hè statu purtatu à Rize da Riport in u 1999. "Selviburnu" hè statu fora di serviziu in u 20 cù a messa in funziunamentu di u rimorchiatore "Alibaba", appena acquistatu da Riport, dopu 2019 anni di serviziu portu in Rize. U presidente di u Cunsigliu di Riport Asım Çillioğlu, chì hà pigliatu iniziative per mantene a nave veterana di 65 anni, chì hè stata inattiva in u passatu, cum'è memoria culturale per e generazioni future, hà avutu risultati pusitivi da e so riunioni cù u sindaco Rahmi Metin. "Selviburnu", chì hè statu strumentale in a furmazione di centinaie di marinari durante u so mandatu, hè statu tiratu à terra per diventà un museu.

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Riport Asım Çillioğlu, in a so dichjarazione, hà dettu: "Ùn avemu micca permessu chì u veteranu Tugboat, chì serve in Rize per l'ultimi 20 anni, sia distruttu per esse fora di serviziu. In u risultatu di diverse negoziazioni, avemu cunvintu u nostru sindaco di Rize, Rahmi Metin, chì a nave deve esse trasfurmata in un museu. Selviburnu hè avà fora di l'acqua. Sarà preparatu, trasfurmatu in un museu è avà serve di memoria culturale per e generazioni future. Semu felici di mantene in vita u "Selviburnu", unu di i più antichi rimorchiatori sopravvissuti di Turchia, in a stallazione Belediye Fener in u Distrittu Fener-Boğaz. Grazie di novu à u presidente Rahmi Metin per a realizazione di u prugettu ". disse.