"Sleep Companion" per e vittime di u terremotu

"Cumpagnu di dorme" per e vittime di u terremotu
"Cumpagnu di dorme" per e vittime di u terremotu

Dapoi u ghjornu di a so fundazione, Mersinden Women's Cooperative, chì hè stata pioniera in a creazione di attelli è corsi in diversi campi per a participazione di e donne in Mersin in a pruduzzione, hà cuntribuitu à a trasfurmazioni di i prudutti di e donne in valore ecunomicu statu in prima linea di parechji prughjetti suciale, hè u "Sleeping Companion" in ordine per fà i zitelli di vittimi di terramotu surrisu un pocu. L'obiettivu di e donne, chì pruducianu ancu i surviglii è a mutandine per a ghjente di a regione, in un sensu di unità è di sulidarità dopu à u terrimotu, hè di aiutà i zitelli à sente sicuri.

Agendu nantu à u principiu chì finu à chì ci hè unità è sulidarità, ogni tipu di difficultà è guai pò esse superatu, Mersinden Cooperativa di e donne pruduciutu è mandatu tracksuits è underwear in ordine per guarì e ferite di i citadini chì campanu in a regione dopu à u terrimotu. I vuluntarii di a Cooperativa di e Donne Mersinden, avà cù i stessi sentimenti, cuminciaru a produzzione di "Sleeping Companions" per i zitelli affettati da u terrimotu.

Sergeant: "Serà pruduttu per tutti i nostri figlioli in u terrimotu"

Gülten Çavuş, Tessile Branch Manager di Mersinden Women's Cooperative, hà dettu chì anu realizatu u prughjettu sopra citatu per scaldà u core di i zitelli chì anu sperimentatu u disastru. In questu prucessu difficiule, avemu decisu di pruduce ghjoculi per chì i nostri figlioli ponu sente un refuggiu, un ghjoculu è più calore. Inseme cù e nostre mamme di sustegnu, producemu "Sleep Companion" per i nostri figlioli affettati da u terrimotu ".

Dichjarà chì anu u scopu di furnisce un sensu di calore à i zitelli è di fà sentenu sicuri, u Sergeant hà dettu: "Serà pruduttu per tutti i nostri figlioli in u terrimotu. In seguitu, avemu ancu avè fasi di prughjettà questu. U nostru scopu hè di passà stu prucessu in questu modu. Avemu avutu prima pruduciutu tutale è biancheria intima per e famiglie sopravviventi à u terremotu. Ma avà, i zitelli sò assai preziosi. Avemu u scopu di guarì e so ferite in questu modu ", disse.

"Hè assai bellu di fà felici i zitelli"

Sıdıka Doygun, una di e mamme vuluntarii chì hà dichjaratu chì hè megliu fà felici a ghjente, in particulare i zitelli, hà dettu: "Parechje persone sò state perse in u terrimotu. Fà i zitelli felici hè megliu cà qualcosa. Ci sò orfani è orfani. Hè una cosa assai bella per fà i zitelli feriti, i feriti felici, tuttu ciò chì anu bisognu. Sò ancu una mamma sola. Aghju persu a mo moglia, aghju ancu un zitellu feritu. Hè assai piacevule per aiutà e mamme ferite è i so figlioli è facenu felici. Luttu solu per fà ellu felice. Hè per quessa chì hè assai piacevule per aiutà l'altri, rende felici è risponde à i so bisogni. Vulariu chì era sempre cusì ".