Dui più cità storiche in Romania seranu elettrificate da Karsan e-JESTs

Dui più cità storiche in Romania seranu elettrificate da Karsan e JESTs
Dui più cità storiche in Romania seranu elettrificate da Karsan e-JESTs

Offrendu soluzioni di mobilità tecnologica avanzata cù a visione di esse "Un passu avanti in u futuru di a mobilità", Karsan cuntinueghja à cresce in i so principali mercati di destinazione in Europa.

Infine, Karsan hà vintu 2 offerte cù u so distributore rumanu Anadolu Automobil Romania è hà vindutu un totale di 20 e-JEST. In questu cuntestu, 16 ordini e-JEST sò stati ricevuti per a cità storica di Aiud in Romania è 4 per a cità di Siret. L'e-JEST, chì saranu i primi minibusi elettrici di e duie cità, saranu consegnati in l'ultimu trimestre di l'annu. U CEO di Karsan, Okan Baş, hà dettu: "Avemu fattu un iniziu rapidu di 2023 cù questi novi accordi" è hà nutatu chì u numeru di veiculi elettrici di marca Karsan in Romania supererà 200 quist'annu. Enfatizendu chì Karsan ghjoca un rolu di primura in a trasfurmazioni di u trasportu publicu elettricu in Romania, Okan Baş hà dettu: "Hè pussibule di vede autobus elettrici di marca Karsan in parechje cità di Romania. A Romania hè unu di i paesi chì guidanu a trasfurmazioni di u trasportu publicu elettrificatu in Europa. Questa visione di a Romania è u nostru viaghju di trasfurmazioni elettriche, chì hà iniziatu 5 anni fà cum'è Karsan, si sovrappone abbastanza l'una cù l'altru ".

Cunducendu a trasfurmazioni di u trasportu publicu cù i so prudutti d'alta tecnulugia, Karsan cuntinueghja à rinfurzà a so prisenza à l'esteru. Karsan, chì s'hè fattu un nome in u mercatu europeu cù l'offerta chì hà vintu, hà fattu un rapidu ingressu in 2023. Karsan, in cuuperazione cù u so distributore rumenu Anadolu Automobil Romania (AAR), hà vintu l'offerte per a vendita di 16 e-JEST in Aiud è 4 e-JEST in Siret. Dopu avè firmatu i cuntratti per e duie offerte attraversu u so distributore, AAR, Karsan hà da espansione ancu u so parcu di autobus elettrici in Romania.

Serà mandatu in l'ultimu trimestre di l'annu !

In u scopu di l'offerte vincite da Karsan inseme cù u so distributore rumenu Anadolu Automobil Romania, 20 stazioni di ricarica seranu installate in più di e-JEST. Dicendu chì l'e-JEST da esse consegnati seranu i primi minibusi elettrici di e cità Auid è Siret, u CEO di Karsan, Okan Baş, hà dettu: "Cù sti novi accordi, avemu fattu un rapidu principiu di 2023. Quist'annu, u numeru di veiculi elettrici di marca Karsan in Romania supererà 200 ".

Karsan e-JEST hè u capu di l'Europa, u novu candidatu di u capu d'America!

Enfatizendu chì Karsan hè una marca turca chì ghjoca un rolu di primura in a trasfurmazioni di i veiculi elettrici in Romania, Okan Baş hà dettu: "Hè pussibule di vede autobus elettrici di marca Karsan in parechje cità di Romania. A Romania hè unu di i paesi chì guidanu a trasfurmazioni di u trasportu publicu elettrificatu in Europa. Questa visione di a Romania è u nostru viaghju di trasfurmazioni elettriche, chì hà iniziatu 5 anni fà cum'è Karsan, si sovrappone abbastanza l'una cù l'altru ". Dichjarà chì a Romania hè unu di i principali mercati di destinazione di Karsan, cum'è a Francia è l'Italia, Okan Baş hà dettu: "Karsan hè diventatu a marca turca cù a più grande flotta di 6 metri à 18 metri in u mercatu di i veiculi elettrici rumeni in pocu tempu. Semu felici di esse una parte di a trasfurmazione elettrica di e cità di Aiud è Siret cù Karsan e-JEST, u capu di u mercatu europeu di minibus elettrici ". disse.