Grande interesse per l'Harem di Parigi

Grande interesse per l'Harem di Parigi
Grande interesse per l'Harem di Parigi

PARIS GRAND PALAIS Ephémère Art Capital Exposition 2023 ha ospitato gli amanti dell'arte. U pittore turcu Aslıhan Çiftgül hà rapprisintatu u nostru paese cù i so dipinti à l'oliu "Harem" è "Purezza" à a fiera, assistitu da 16 artisti, 2400 di i quali eranu turchi, è visitatu da più di 40.000 XNUMX amatori d'arte. "Harem", basatu annantu à a fotografia di u tardu fotografu Sami Güner, hè stata ammirata da l'audienza.

U pittore Çiftgül hà dettu i so pinsamenti nantu à a magnifica fiera cusì:

"Prima di tuttu, in questi ghjorni chì simu in un dulore prufondu per u disastru di u terrimotu sperimentatu da u nostru paese, era piacevule d'avè l'uppurtunità di rapprisintà u nostru paese cù u nostru arte nantu à una piattaforma induve interagisce cù artisti è amatori d'arte da in u mondu sanu, inseme à tutti i mo amichi pittori turchi chì anu participatu à a fiera. Vogliu ringrazià Armand Berberian, chì ci hà datu sta opportunità, per tuttu u so travagliu, sforzi sinceri è altruisti, è per a so amicizia calda è sincera.

Pensu chì puderia esse utile per spiegà l'Ottoman Harem-i Hümayun à u mondu, per via di u sughjettu di a mo pittura "Harem" in a fiera. Sò ancu cuntentu di esse ingaghjati in prughjetti diffirenti è impurtanti, chì crede ch'e possu cuntribuisce à l'imaghjini di Turkey and Turkish Women nantu à a piattaforma internaziunale, cù u mo artu, cuntattendu parechji funzionari, soprattuttu l'entrevista chì avemu da vene in u prossimu. ghjorni cù ArtMag, una di e riviste d'arti rispettate in Francia.

Questa presentazione richiede JavaScript.

In i ghjorni à vene, firmemu un prughjettu di carità chì realiceremu in partenariatu cù unu di l'artisti francesi premiati, Cristophe Baudin, chì serà urganizatu sottu a guida di Pierre Coureux, presidente fundatore di AIAM Culture. è l'Associazione d'Arte. Un'opara chì pruduciaremu inseme serà presentata à l'amatori d'arte in una vendita à l'asta chì si ferà in Francia à prò di i nostri populi affettati da u disastru di u terrimotu in u nostru paese. Cridemu chì stu prughjettu farà assai rumore in quantu à u sviluppu di l'amicizia è di e relazioni culturali trà i dui paesi, è ancu di sustene e vittime di u terrimotu ".