Quandu hè a notte di u putere ? Chì ghjornu coincide a notte di u putere di u 2023 ? A notte di cultu di u putere

Quandu hè a Notte di Qadr Chì Ghjornu Coincide a Notte di u Puteru ?
Quandu hè a notte di u putere 2023 Chì ghjornu hè a notte di u putere chì coincide cù a notte di l'adorazione di u putere

Quandu entremu in l'ultimi ghjorni di Ramadan, a data di a Notte di u putere hè ghjunta à l'agenda. L'impurtanza è e virtù di a Notte di u putere, chì hè stata realizata nantu à a notte 27 di Ramadan, hà cuminciatu à esse investigatu da u mondu islamicu. A data di a Notte di u Pudere hè diventata chjara dopu chì l'Affari Religiosi sparte u calendariu di i ghjorni religiosi. Eccu a storia di a Notte di u Puteru 2023 è quale hè l'impurtanza di a Notte di u Pudere è chì sò i so culti?

Chì ghjè a notte di u putere ?

A parolla qadir (qadr) significa "regola, onore, putere, grandezza".

A notte più benedetta in l'Islam hè a notte di u putere. Perchè l'unica notte citata in u Quran hè a notte di u putere.

In a literatura religiosa, hè adupratu cum'è u nome di a notte quandu u Qur'an hè statu revelatu in a forma di "leyletü'l-Kadr". U capitulu di al-Qadr cù u listessu nome hè statu revelatu nantu à a virtù di sta notte.

Hè dichjaratu in a sura chì u Qur'an hè statu revelatu in a notte di u putere è chì a notte citata hè megliu cà mille mesi.

Quandu hè a notte di u putere ?

A Notte di u Puteru hè citatu in Surah Al-Qadr di u Qur'an. Hè dichjaratu in a Surah chì u Versu di u Puteru di u Qur'an hà cuminciatu à esse revelatu è chì sta notte hè megliu cà mille mesi. In u versu 185 di Surat al-Baqara, hè dichjaratu chì u Qur'an hà cuminciatu à esse revelatu in u mese di Ramadan. À a luce di sta infurmazione, secondu u Qur'an, a Notte di u Puteru si faci in u mese di Ramadan.

In ogni casu, ancu s'ellu hè statu dichjaratu in u Qur'an chì a Notte di u Puteru hè in u mese di Ramadan, ùn hè micca chjaramente dichjaratu chì notte di u mese di Ramadan. In questu casu, i studienti islamici Mentre fighjendu l'hadiths di Muhammad nantu à questu sughjettu è enfatizendu chì a Notte di u putere deve esse cercata ogni notte di u Mesi di Ramadan, hè ghjuntu à l'opinione generale chì sta notte hè una volta in l'ultimi deci notti di u Mesi di Ramadan.

Di novu, "Cercate a notte di u putere in a notte di l'ultimi deci ghjorni di Ramadan!" L'eruditi islamici, chì si riferenu à l'hadith, anu righjuntu l'opinione generale chì a Notte di u putere hè a notte 27 di u mese di Ramadan, ancu s'ellu ùn hè micca sicuru. In ogni casu, quasi tutti l'eruditi islamici, chì anu truvatu a pussibilità di piglià a notte 27 di u Mesi di Ramzan, ùn sprimenu micca a certezza, chì a Notte di u putere deve esse cercata ogni notte di u Mesi di Ramadan, in particulare in l'ultimi deci. nuttati, è dunque, tutte e nuttati di u Mesi di Ramadan sò guardati cum'è a Notte di u Power. cumentu chì deve esse evaluatu.

In tuttu u Munnu Islamicu, per via di a forte credenza chì a 27a notte di Ramadan hè a Notte di u Puteru, i credenti generalmente accettanu a 27a notte di Ramadan cum'è a Notte di u Pudere è adurà in cunsequenza. In i calendarii, sicondu sta credenza, a 27a notte di u mese di Ramadan hè a notte di u putere.

2023 Night of Power Date

A Notte di u putere hè stata inclusa in u Calendariu Religioso 2023 cum'è a notte chì cunnetta u luni 17 d'aprile à u marti 18 d'aprile.

In altre parolle, secondu u Calendariu di i Ghjorni Religiosi, a Notte di u Puteru cumincià à esse realizatu a sera di u 17 d'aprile 2023.

Chì ghjè u significatu è l'impurtanza di a notte di u putere ?

A notte 27 di u mese di Ramadan, chì hè u terzu di i trè mesi, hè a notte di u putere. A Notte di u putere, quandu questu avvenimentu hè accadutu, hà un significatu speciale, postu chì a rivelazione di Allah di u Coran, chì hè l'indirizzu finali è u missaghju finali di Allah à e persone per mezu di i prufeti, hè un puntu di svolta in a guida di l'umanità. .

Cum'è infurmatu in u capitulu di al-Qadr, l'anghjuli è Gabriel scendenu à a terra in questa notte cù u permessu di Allah, è a pace è u benessimu prevalenu nantu à a terra per tutta a notte.

In un hadith chì indica l'impurtanza di a Notte di u Pudere, hè dichjaratu chì i musulmani anu datu a Notte di u Pudere in cambiu per u fattu chì i precedenti ummah anu avutu l'uppurtunità di guadagnà più ricumpensa per via di a so longevità (al-Muvaṭṭaʾ, İ'tikaf, 15).

Notte di cultu di u putere

L'amici di a verità anu ricumandatu chì quelli chì devenu a preghiera duveranu fà preghiere qada in e notti benedette.

  • A lettura di u Coran
  • pienti
  • Salat per salutà vi
  • Lode è esse grati
  • ricurdendu assai Allah
  • dà l'elemosina