L'energia nucleare è solare sò in crescita in u mondu

À a cunferenza urganizata in Istanbul da l'Università Sabancı Istanbul International Energy and Climate Center (IICEC), chì si focalizeghja nantu à i prublemi attuali di u mondu è l'agenda di l'energia è u clima di Turchia, u sughjettu di "Business and Sustainable Energy" hè statu discutitu in parechji aspetti.

U discorsu principale di a cunferenza, induve e tendenze, sfide è opportunità in u campu di a sustenibilità sò stati discututi da a perspettiva di u mondu cummerciale, hè statu fattu da u presidente di l'Agenzia Internaziunale di l'Energia (IEA) è u presidente onorariu IICEC Dr. Hè stata fatta da Fatih Birol. Dr. In u so discorsu, Birol hà fattu quattru analisi basi per i mercati energetichi mundiali. Birol hà sottolineatu chì a diminuzione di i prezzi in u mercatu di u gasu naturale furnisce un vantaghju per a Turchia è hà dettu: "I prezzi di u gasu naturale, chì anu righjuntu livelli assai altu cù l'iniziu di a guerra Ucraina-Russia, sò avà à livelli più ragiunate. Ci hè una seria diminuzione di i prezzi di gas naturale. Questa hè una bona nutizia per Türkiye. "In 2025, 2026 è 2027, ci sarà un suministru significativu à i mercati di gas naturale, soprattuttu da qualchi fonti. Stu fornimentu currisponde à a mità di a quantità di gas naturale installata in l'ultimi 30 anni ", disse.

Dr. Birol hà dettu ancu chì a dumanda di carbone hè diminuita cumplitamenti fora di unu o dui paesi è hà dettu: "U mutivu principale per questu ùn hè micca u fattore climaticu. U mutivu principale hè chì hè più naziunale cum'è una risorsa domestica. "A Cina è l'India sò sempre custruendu piante di carbone, ma a so crescita hè estremamente lenta cumparatu cù u passatu", disse.

"A pruduzzione di l'electricità nucleare ghjunghjerà prestu à u so livellu più altu"

Dr. Birol hà nutatu chì più di 2023 per centu di tutte e centrali elettriche cumissioni in u mondu in u 85 avarà energia rinnuvevule, è chì e centrali nucleari seranu ancu usate di novu. Dichjarà chì a maiò parte di l'electricità in u futuru vene da l'energia rinnuvevule, u Dr. Birol hà dettu:

"L'energia nucleare torna in tuttu u mondu. U Giappone, induve l'ultimu accidentu hè accadutu, hà cuminciatu à aumentà a so putenza nucleare di novu. A Corea è a Svezia anu a listessa pulitica. Pudemu dì chì ùn ci hè più paese chì si oppone à e centrali nucleari. Nuvelle centrali elettriche sò custruite in Francia, Pulonia, Turchia è America. "Pensu chì a produzzione mundiale di energia elettrica nucleare ghjunghjerà à u so livellu più altu in 2025-2026".

Dr. Birol hà ancu enfatizatu l'efficienza energetica è hà dichjaratu ch'ellu hà definitu l'efficienza energetica cum'è u "primu carburante" è chì tutti i paesi ponu prufittà di stu campu.

"L'Europa hè in una situazione difficile in energia".

Dr. Fatih Birol hà evaluatu i mercati energetichi europei è cuntinuò e so parolle cusì;

"L'Unione Europea hè in una situazione assai difficiule in quantu à i prezzi di l'energia, a sicurità energetica è l'economia energetica. Anu sperimentatu u prublema di esse troppu dipendente di un paese, vale à dì a Russia, in termini di energia. I paesi di l'Unione Europea ricevevanu 65 per centu di u so petroliu è u 75 per centu di u so gasu da a Russia, questu hè un sbagliu. U sicondu sbagghiu hè ch'elli vultò a so volta à l'energia nucleari, è u terzu hè chì ùn pudianu cuntinuà a scuperta in l'energia solare chì anu cuminciatu anni fà, à u listessu ritmu ùn pudianu seguità a pulitica strategica. I prezzi di u gasu naturale sò cascati à $ 5, ma in i Stati Uniti hè sottu à $ 2. I prezzi di l'electricità in Europa sò quasi 3-5 volte quelli di a Cina. Sè vo site un industriale in Auropa è 60-65 per centu di i vostri costi di produzzione sò cuparti da i costi di l'energia, ùn pudete micca cumpete nè cù l'USA nè a Cina à questi prezzi. Inoltre, l'Europa hà bisognu di un novu pianu maestru industriale, aghju suggeritu questu. "

"U pannellu hà riunitu u mondu cummerciale"

In u panel moderatu da Shell Türkiye Country President Ahmet Erdem; Borusan Holding People, Communication and Sustainability Group President Nursel Ölmez Ateş, Business World and Sustainable Development Association (SKD Turkey) High Advisory Board President Ebru Dildar Edin, Baker Hughes Turkey Country Director Filiz Gökler è Enerjisa Enerji Independent Board Member Mehtap Anık Zorbozan eranu i parlanti .

U Panel Moderator Shell Turkey Country President Ahmet Erdem hà dichjaratu chì ci sò impurtanti opportunità per pensà, pianificà è custruisce un futuru sustenibile in una dinamica multidimensionale impurtante è hà sottolineatu chì l'energia continuarà à esse unu di l'elementi più impurtanti di u sviluppu ecunomicu è di u sviluppu suciale.

Erdem hà enfatizatu chì, in più di i guadagni vitali è ecunomichi di l'energia, a riduzione di l'emissioni di carbonu è u sviluppu di suluzioni energetiche sustinibili in a trasfurmazioni di l'energia hè assai critica per un futuru sustinibili per u futuru di l'energia sustinibili in u mondu cummerciale. Affirmando chì i fattori critichi cum'è a tecnulugia, l'innuvazione è u finanziamentu ùn deve esse ignorati, Ahmet Erdem hà enfatizatu chì i decisori è tutti i partiti interessati, è ancu u settore energeticu, duveranu travaglià inseme per sviluppà suluzioni energetiche sustinibili è enfatizatu l'impurtanza di cullaburazioni in questu quadru. .

"A trasfurmazioni di l'energia hè avà una necessità"

Nursel Ölmez Ateş, presidente di Borusan Holding People, Communication and Sustainability Group, hà dichjaratu in u so discorsu à u pannellu chì a trasfurmazioni di l'energia hè diventata una necessità per ghjunghje l'ugettivi climatichi mundiali è hà dettu: "A transizione energetica sustenibile hè diventata unu di i punti principali di l'agenda di u mondu. mondu di l'affari. Per rispettà i rigulamenti internaziunali, i settori cù alta intensità energetica anu vultatu à suluzioni d'energia rinnuvevuli. Cum'è un mondu cummerciale, ci focalizemu nantu à l'investimenti in energia rinnuvevuli chì risponderanu à i nostri bisogni energetichi è susteneranu a riduzione di l'emissioni di gasi di serra, mentre prughjettanu ancu suluzioni di efficienza energetica. Per d 'altra banda, u sviluppu è l'accessibilità di e novi tecnulugii energetichi creanu ancu un effettu multiplicatore, ma i pratichi destinati à rinfurzà l'infrastruttura è a capacità tecnica sò ancu trà i nostri temi priurità. L'accessu à e risorse di finanziamentu verde hè ancu un prublema assai critica per aumentà l'investimenti energetichi sustinibili. "Seguimu tutti questi sviluppi da vicinu è pigliamu a rispunsabilità per a trasfurmazioni di l'energia sustenibile", disse.

Un altru panelista, Ebru Dildar Edin, presidente di l'Altu Cunsigliu di Cunsigliu di l'Associazione Mondiale di l'Affari è u Sviluppu Sostenibile, hà ancu espresu i seguenti punti di vista in u so discorsu; "In più di a necessità di un sforzu cullettivu è una forte vuluntà per riduce significativamente i rifiuti energetichi è e fonti d'energia di transizione da fonti fossili à fonti d'energia rinnuvevuli, u mondu hà bisognu di $ 2050 trilioni di finanzii per u 200 per a transizione à una ecunumia bassu di carbonu. Questu significa ghjunghje à circa 7 trilioni di dollari americani di finanziamentu verde annu. A bona nutizia hè chì l'investimenti glubale in a transizione di l'energia pulita anu righjuntu $ 2022 trilioni in 29, una crescita annuale di 1.1%. Questa figura hè attualmente equivalente à l'investimentu di carburanti fossili, ma credemu chì, cum'è aumentemu a cooperazione, sti valori aumenteranu in favore di investimenti favuriti da a natura. Sviluppi cum'è a capacità di l'energia solare installata in Turchia chì ghjunghje à un livellu storicu è a cuntribuzione di l'energia rinnuvevule in a generazione di l'electricità chì supera u 51% revelanu u putenziale di u nostru paese in questu campu. "Videmu ancu chì u nostru paese hà bisognu di implementà più prughjetti in energia rinnuvevule per i so obiettivi di trasfurmazioni verdi".

Baker Hughes Turkey Country Director Filiz Gökler hà iniziatu u so discorsu affirmannu chì Baker Hughes hè una cumpagnia di tecnulugia energetica glubale chì opera in più di 120 paesi cù circa 55.000 impiegati è hà cuntinuatu cù e seguenti parolle;

"In u scopu di a lotta contru u cambiamentu climaticu globale è a trasfurmazioni di l'energia sustenibile, implementemu pratiche sustenibili chì riducenu a nostra impronta operativa, mentre ci concentremu à l'investimentu in e tecnulugia di l'energia sustenibile di dumane cum'è l'idrogenu di carburante di nova generazione, a cattura, l'usu è u almacenamentu di carbone, a geotermia è u almacenamentu di carbone. energia pulita.

Hè vitale per ottene l'equilibriu trà l'approvvigionamentu energeticu, a sicurità è a sustenibilità è guidà a transizione energetica superendu sfide cum'è finanziamentu limitatu, inflazione, inestabilità pulitica glubale è regiunale, tensioni geopolitiche, sfide di a catena di supply chain, è carenze in e pulitiche è i regulamenti.

Cridemu chì i pruduttori di l'energia, i fornitori di tecnulugia è di servizii, i cumpratori di l'energia, i decisori pulitichi è l'intera sucità in generale duveranu travaglià inseme in u viaghju di trasfurmazioni energetiche, à a luce di u pensamentu integratu è di i normi di sustenibilità spartuti. Purtemu l'energia in u futuru inseme ".

Enerjisa Enerji Independent Board Member Mehtap Anık Zorbozan hà nutatu chì u futuru di l'energia hè furmatu da a tendenza crescente versu e fonti d'energia rinnuvevuli, l'efficienza energetica è i tecnulugii d'energia sustinibili è hà dettu;

"Tuttavia, queste tendenze ponenu novi risichi per i paesi in a prospettiva di l'accessibilità, a sicurezza di l'electricità è a resilienza di e catene di furnimentu di energia pulita. Gestisce i risichi è risponde à i bisogni d'investimentu di u novu periodu serà nantu à l'agenda di u periodu à vene, perchè per ghjunghje l'ugettivi di carboniu 2030, a capacità di l'energia rinnuvevule deve esse triplicata, u ritmu di migliurà l'efficienza energetica deve esse radduppiatu, l'elettrificazione deve esse aumentata. è l'emissioni di metanu da l'operazioni di carburanti fossili deve esse ridutta. L'investimentu energeticu globale aumenterà à US $ 2030 trilioni in 3,2; questu hè apprussimatamente sopra i livelli previsti per u 2023. "Per u finanziu climaticu, e risorse di u settore publicu è privatu anu bisognu di seguità una strategia integrata".

Facendu un discorsu à l'apertura di a cunferenza, u Coordinatore IICEC di l'Università Sabancı Dr. Mehmet Doğan Üçok hà indicatu chì a sustenibilità suciale è ecunomica deve esse sviluppata in u campu di l'energia è hà dettu: "U cuncettu di energia sustenibile; L'energia sustenibile offre benefici versatili cù sottotitoli cum'è a prutezzione di l'ambiente, u sustegnu di l'ubiettivi di sustenibilità ambientale, i benefici ecunomichi è l'usu più efficiente di tecnulugii energetichi è risorse in a produzzione energetica. "In questu cuntestu, vedemu chì l'energia sustinevule, cum'è a guaranzia di u futuru, hè diventata una necessità ecunomica è suciale piuttostu chè una scelta", disse.