Inseme à a stazione storica, u situ era ancu chjusu

A stazione storica di Haydarpaşa, chì era chjusa à l'entrata di i treni per 30 mesi per a stallazione di ferrovie adattate per u Trenu d'Alta Velocità, hè cascata in silenziu.
Mentre solu un trenu suburbanu entrava in a stazione storica induve si incontranu 24 binari di treni separati, a neve chì copre i rails hà aumentatu u silenziu di Haydarpaşa. Hè vistu nantu à u situ web di a stazione storica chì appartene à TCDD chì era chjusu immediatamente.
Eskişehir, Başkent, Sakarya, Cumhuriyet, Anadolu, Ankara, Fatih, Meram, Doğu, Güney/Kurtalan, Vangölü, Transasia, chì servenu dapoi parechji anni cù tutte l'autostrade regionali (Kocaeli, Adapazarı) per via di i travaglii stradali realizati in l'internu. U scopu di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità trà Ankara è Istanbul, Bosphorus è İçanadolu Blue Express sò stati annullati. In u 1908, II. A stazione storica di Haydarpaşa, custruita da Abdülhamit cù l'architettura tedesca, serve cusì solu treni suburbani in direzzione di Gebze. Dopu à l'applicazione, chì hà ricevutu grandi reazzioni da tutte e parte di a sucietà, solu i treni suburbani chì vanu in a direzzione di Gebze entranu in a stazione storica. Solu un trenu di trasportu pò esse vistu nantu à i binari di a ferrovia chì entranu in a stazione dopu chì i treni regionali express è mainline sò stati annullati. In l'imaghjini vechji, a stazione, induve ùn ci hè micca un locu viotu per via di l'eccessu di locomotive è vagoni nantu à i rails, hè in silenziu.
U situ chjamatu haydarpasagar.com chì appartene à a Direzzione Generale di TCDD era ancu chjusu. À l'entrata di u situ, a mappa chì mostra i treni da Haydarpaşa à e cità di Turchia hè diventata inutilizabile.

Fonte: Milliyet

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*