L'Afghanistan hè ancu inclusu in u prughjettu di a ferrovia Turchia-Iran-Pakistan

L'Afghanistan hè ancu inclusu in u prughjettu di a ferrovia Turchia-Iran-Pakistan
L'Afghanistan hè ancu inclusu in u prughjettu di a ferrovia Turchia-Iran-Pakistan: l'Afghanistan serà ancu inclusu in u containeru Istanbul-Teheran-Islamabad è u sistema di trasportu intermodel.
I ministri di i trasporti, chì sò ghjunti in Turchia per a settima riunione di u mecanismu tripartitu di u summit trà Turchia-Afghanistan-Pakistan, anu tenutu una riunione cù u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Binali Yıldırım. U Ministru di i Trasporti è l'Aviazione Civile di l'Afghanistan Davud Ali Najafi, u Ministru di i Travaglii Publici Najibullah Avjan è u Ministru di i Trasporti di u Pakistan Arbab Alamgir Kahan anu assistitu à a riunione. Facendu una dichjarazione à a stampa prima di a riunione, u Ministru Yıldırım hà dichjaratu chì ci sò studii bilaterali impurtanti trà Turchia, Afganistan è Pakistan, è chì facenu sforzi per sviluppà parechji prughjetti in u scopu di sti studii. U Ministru Yıldırım hà nutatu chì anu da esaminà questioni cum'è u sviluppu di l'infrastruttura di trasportu è l'usu più efficace di e ferrovie chì partenu da u Pakistan è si estendenu à l'Anatolia in a riunione d'oghje, è hà dettu: "Decideremu di e misure da piglià oghje". disse.
U Ministru di i Trasporti di u Pakistan, Arbab Alamgir Khan, hà dettu chì u so paese attribuisce una grande impurtanza à i servizii di l'infrastruttura è hà dettu chì una nova linea di trenu hà iniziatu trà i paesi 3. Dichjarà chì stu prughjettu hè culturalmente è ecunomicu impurtante, Khan hà dettu: "Avemu 3 porti maiò in Pakistan. "Vulemu chì questi porti sò ancu utilizati da Türkiye." disse.
U Ministru di i Trasporti è l'Aviazione Civile di l'Afghanistan, Davud Ali Necefi, hà ancu dichjaratu chì queste riunioni sò estremamente impurtanti per a regione. Enfatizendu chì tali riunioni di cunsultazione cumuna duveranu cuntinuà in quantu à u sviluppu di i nostri paesi, Necefi hà dettu: "Pensu chì i nostri paesi averà relazioni megliu in u quadru di u cuncettu di impegnu. Credu chì e nostre rilazioni attuali si sviluppanu più. E nostre delegazioni anu pigliatu alcune decisioni. "Attacemu una grande impurtanza à e decisioni prese". disse.

Fonte: World Bulletin

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*