L'apertura di i Metros d'Ankara Avverrà in a Data prevista

L'Apertura di Metros d'Ankara Si Tenerà à a Data prevista: Metin Tahan, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà dettu: "E linee Batikent-Sincan è Kızılay-Çayyolu seranu ancu pronte in uttrovi. 29, a data di apertura di Marmaray ".

Tahan, chì hà visitatu i novi metro di Ankara è hà datu infurmazioni à i ghjurnalisti nantu à l'opere, hà datu dettagli impurtanti nantu à e linee di metro Sincan-Batikent è Kızılay-Çayyolu. Tahan, chì hà iniziatu u so giru in metro da a Stazione Industriale Organizzata di Sincan, hà dettu à i ghjurnalisti chì i travaglii cuntinueghjanu nantu à una basa di 24 ore, aghjustendu chì a stallazione di a ferrovia in e stazioni hè stata finita è i travaglii ligati à u paisaghju è u paisaghju sò cuminciati.

Tahan hà spiegatu chì 240 travagliadori, 730 travagliadori in custruzzione è opere architettoniche, è più di 400 travagliadori in a linea Keçiören-Tandoğan, inseme cù ingegneri in u sistema elettromeccanicu è di signale nantu à e linee Sincan-Batikent è Kızılay-Çayyolu, anu dettu chì 350 impiegati. travaglianu per purtà a ghjente di Ankara à u metro.

"NESSUN CAMBIO IN L'APERTURA DI U METRO"

Nutendu chì ùn ci sarà micca cambiamentu in e date di apertura di i metro, Tahan hà dettu: "Travagliemu incansablemente cun grande piacè, cù a vulintà pulitica daretu à noi è u grande sustegnu di u nostru Ministru Binali Yıldırım. U 29 ottobre, a data di apertura di e linee Marmaray, Batıkent-Sincan è Kızılay-Çayyolu serà ancu pronta. Ma ci saranu prublemi minori chì ùn pudemu micca prevede. Puderemu eliminà in pocu tempu è cuntinuà a nostra operazione ininterrotta da a fine di questu annu ".

"CUMPLE LINEE 14 KILOMETRI IN 33 MESI E PIANIFICAZIONE DI ENTRÀ IN CUMPIA hè un miraculu"

Dichjarà chì i travaglii sò realizati simultaneamente nantu à e linee di metro Sincan-Batikent è Kızılay-Çayyolu, Tahan hà nutatu chì l'apertura serà fatta simultaneamente. Ricordendu chì a consegna di u situ hè stata fatta in i metro d'Ankara u 28 di ferraghju di u 2012, Tahan hà dettu: "Hè pigliatu un paru di mesi per e cumpagnie per esse urganizate. Avemu cuminciatu à travaglià in maghju. Quandu avemu ghjuntu oghje, avemu travagliatu nantu à a custruzzione di circa 14 chilometri di metro in un periudu di circa 33 mesi. Hè un miraculu di pianificà per compie e linee di 14 chilometri in 33 mesi è mette in opera. Grazie à tuttu u staffu. Un sforzu straordinariu hè statu fattu ", disse.

"A LINEA KEÇİÖREN-TANDOĞAN hè prevista per COMPLETA IN 2014"

Tahan hà dettu chì a linea Keçiören-Tandoğan hè prevista per esse cumpletata in 2014. Esprimendu chì pensanu à finisce in lugliu o agostu, Tahan hà dettu: "Ùn avemu micca stabilitu una data chjara. Avemu cumpletu alcune carenze di u prugettu. Da Keçiören à a stazione di Akm, a cunnessione Gar è Tandoğan serà fatta. U nostru Ministru Binali Yıldırım hà datu l'ordine di cunnette sta linea à Kızılay. I nostri prughjetti per a cunnessione di Keçiören à Kızılay anu ghjuntu à a tappa finale ", disse.

Nutendu chì a linea Keçiören-Tandoğan hè di 11 chilometri è chì 3 chilometri seranu aghjuntu, Tahan hà dettu chì ci sò 15 stazioni nantu à a linea, chì saranu circa 9 chilometri, è chì 3 stazioni più seranu aghjuntu. Tahan hà dichjaratu chì ci sò 16 stazioni nantu à e linee di metro Batıkent-Sincan è Kızılay-Çayyolu, chì sò circa 11 chilometri ciascuna, è hà nutatu chì ognunu pò andà facilmente in ogni locu chì vulete da ogni stazione. Nutendu chì dui setti di vagoni chì travaglianu in i metro di Ankara sò ghjunti oghje à u Portu di Derince, Tahan hà dettu chì altri setti di vagoni seranu carricati da a Cina è purtati in Turchia in i ghjorni à vene.

"I TEST DRIVES INIZIARÀ IN AGOSTO"

Dichjarà chì a lunghezza di a reta di metro, chì hè di 23,5 chilometri cù e novi linee chì entranu in serviziu, ghjunghjerà à 70 chilometri cù a cunnessione di a linea Keçiören-Tandoğan à Kızılay, Tahan hà dettu: "Pianificamu di fà test drives in u linee di metro in Aostu. E corse di prova saranu fatte mettendu pesi prima. Purteremu ancu e squadre è i membri di a stampa. Avemu custruitu u sistema cunsiderendu i peggiori scenarii pussibuli. Avemu pruvatu à evità l'errore di 1 millimetru. "Forse 3-1 mesi seranu abbastanza per noi senza bisognu di fà un test driver cum'è 2 mesi", disse.

"Avemu accadutu cù successu à a nostra STAZIONE NECATİBEY"

Parlendu à Necatibey Station, 24 metri sottu à a terra, chì hè una stazione impurtante trà u Command Air Force è u General Staff, Tahan hà dettu: "Avemu duie stazioni nantu à a nostra linea Çayyolu; Stazioni di Necatibey è Biblioteca Naziunale. Quandu passemu questi, finiremu sta linea prima di u termini. Semu in quellu stadiu avà ", disse.

Dicendu: "Avemu avutu disgrazia à a nostra Stazione Necatibey, avemu avutu prublemi assai serii, avemu avutu cose chì ùn avemu mai pensatu", Tahan hà dettu:

"Semu assai umili da a terra quì. Avemu apertu un tunelu nantu à una terra assai debule per via di l'alluvium in a struttura di a terra è hà cuminciatu à travaglià. U nivellu di l'acqua di terra assai altu ci hà lasciatu in una situazione assai difficiuli, ma malgradu questu, avemu cridutu è oghje simu in u stadiu di cumpiimentu. Hè assai piacevule per cullà tutte l'acqua di terra oghje è vede chì queste acque ùn entranu micca da ogni puntu. A ceramica hè issa piazzata in a Stazione Necatibey, avemu ghjuntu à a tappa finale. "Pensu chì ci scurderemu di i prublemi chì avemu sperimentatu aprendu a Stazione Necatibey".

TAHAN FAST CU METRO WORKERS À A STAZIONE BIBLIOTECA NAZIONALE

Metin Tahan, Vice Direttore Generale di Investimenti Infrastrutture di u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, spiegò e novi linee di metro di Ankara à i ghjurnalisti una per una, è dopu hà ospitatu una cena iftar per i travagliadori in a Stazione Metro di a Biblioteca Naziunale, chì hè sottu. custruzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*