Mustafa Güven Cuntinueghja cù u Prughjettu di u Centru Logisticu Palandöken

Mustafa Güven Follows the Palandöken Logistics Center Project: Mustafa Safe, chì era particularmente interessatu à u Prughjettu Logistics Village durante u so duvere cum'è Capu di MUSIAD Erzurum Branch, cuntinueghja à esse un seguitore di u sughjettu. Safe, chì hà fattu investigazioni in a custruzzione di Palandöken Logistics Center inseme cù TCDD Erzurum Logistics Manager Sebahattin Demir, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità di u situ di custruzzione.
Dichjarà chì un prugressu significativu hè statu fattu à u Centru Logisticu in quantu à a custruzzione di facilità, Safe, ricurdendu a prumessa di u Primu Ministru Erdogan chì u prugettu serà finitu in 2014, hà dettu: "L'offerta deve esse fatta per a seconda fase di u prugettu senza perdite. in ogni mumentu ".
Dichjarà chì hà seguitu da strettu ogni tappa di u prugettu, chì anu cuncentratu cun sensibilità durante a Presidenza di a Branca MUSIAD Erzurum, Mustafa Güven hà dettu: "I travaglii in u scopu di u Prughjettu di u Palandöken Logistics Village sò stati divisi in 2 parti, tenendu in contu l'appropriazione. situazione. Dopu à a fine di i travaglii in a prima parte, l'offerta di a seconda parte serà fatta, tenendu in contu a situazione di l'appropriazione.
LOGISTICS VILLAGE CENTER 2ª PARTE OPERE...
Elencu l'opere previste per esse realizate in questu cuntestu, Güven hà dettu: "In a seconda parte, l'Area di Stoccamentu di u Cliente, l'Area di Stoccamentu Addizionale è di Manevra, Rivestimentu in Concretu di u Magazzinu di Clienti è l'Area di Container, Edificiu di Control di Accessu, Custruzzione di Superstruttura L'intera struttura (17 Km Rail Laying) è l'area di espansione di circa mille metri Ci sò cose cum'è u Muru di Continimentu. Tuttavia, in cunsiderà e cundizioni staggione, l'offerta per a seconda parte di i travaglii deve esse fatta u più prestu pussibule ", disse.
Enfatizendu chì ùn ci hè bisognu di aspittà per a fine di a prima parte di l'offerta per esse cumpletata, Güven hà dettu: "Se l'offerta hè pronta immediatamente è purtata à a nova stagione di custruzzione, pò esse cumpletata. è messu in serviziu simultaneamente à a fine di u 2014. Ellu hà dettu chì u sughjettu deve esse discutitu cù a Direzzione Generale di TCDD è chì a prublema deve esse seguita cun sensibilità.
INSTALLAZIONI LOGISTICHE E CONNESSIONE OSB...
Fà valutazioni nantu à a cunnessione di e facilità in u scopu di u Prughjettu di u Village Logisticu à a Zona Industriale Organizzata, Mustafa Safe, u 3rd President President di MUSIAD, hà dettu: hè di furnisce in modu rapidu, sicuru è ecunomicu. Basatu nantu à questu, hè pensatu chì a densità di veiculi trà l'Industria Organizzata è a Facilità serà à u livellu di a linea. Stabbilimentu di a strada di cunnessione di l'Industria Organizzata è di a Facilità cù un passaghju piuttostu cà un passaghju à livellu cuntrullatu chì hè attualmente in u prugettu furnisce a densità di u veiculu di a facilità è a sicurezza di u passaghju di i veiculi. Inoltre, i danni à a ferrovia è e situazioni periculose chì ponu nasce da i veiculi di tonnellate pesante chì entranu in a facilità seranu cusì eliminati cumplettamente. I negoziati cù a Direzzione Generale di TCDD eranu necessarii per a custruzzione di u passaghju.
"
GÜVENLİ PORTA U PROGETTU À L'AGENDA DI U PRIME MINISTRU ERDOĞAN
Per d 'altra banda, u prucessu di portà u Prughjettu di u Village Logisticu à Erzurum hè stata a scena di diverse discussioni è hè stata dichjarata chì u prughjettu serà spustatu à Kars. Mentre era u capu di l'Erzurum Branch di MUSIAD, Guven hà purtatu u prublema à l'agenda di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan è hà realizatu diversi studii nantu à u prugettu inseme cù Efkan Ala, u Sottosegretariu di u Primu Ministeru di u tempu.
Safe, "Avemu luttatu duramente per stu prughjettu. Hè assai vicinu à a fine di a prima parte di u prugettu. Vulemu chì a stallazione sia messa in serviziu à a fine di quist’annu, licitandu a seconda parte di i travaglii senza perda di tempu. In questu prucessu, u prublema deve esse seguitu assai seriu è vicinu ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*