ICCI 2014 hè stata aperta cù una cerimonia da Taner Yıldız, Ministru di l'Energia (Galleria Foto)

ICCI 2014 hè stata aperta cun una cerimonia da u Ministru di l'Energia Taner Yıldız: u Ministru Yıldız hà annunziatu "Cremu a più grande centrale solare di u mondu in Konya"

U Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, Taner Yıldız, in u so discorsu in a ceremonia di apertura di l'ICCI 2014 - 20th International Energy and Environment Fair and Conference, hà dettu chì anu iniziatu un studiu speciale per custruisce a più grande centrale solare di u mondu in Konya. Ellu hà dichjaratu chì un terrenu pianu induve a linea di l'orizzonte incontra u celu serà apertu per un prughjettu di 3 XNUMX MW in a regione Konya Karapınar.

Taner Yıldız, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, Presidente di l'Industria Parlamentaria, Cummerciu, Energia, Risorse Naturali, Cummissione di l'Informazione è Tecnulugia Halil Mazıcıoğlu, Presidente di u Cumitatu Parlamentariu di l'Ambiente Erol Kaya, Presidente EMRA Mustafa Yılmaz, Presidente MUSI?AD Nail Olpak , ICCI 2014 inaugurazione di ICCI XNUMX Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Sottosegretariu di ETKB Dr. Selahattin Çimen, Hannover Fairs Turkey Fairs General Manager Alexander Kuehnel è Sector Fairs General Manager Süleyman Bulak assistitu.

Partenariatu domesticu in a centrale nucleare

Taner Yıldız, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà dichjaratu ch'elli piglianu partenarii per e centrali nucleari custruite in Turchia è hà dettu: "Se site, eccu andemu, averemu un cumpagnu lucale cù una parte trà 5 è 20 per centu. in centrali nucleari. Avemu da fà questu per e duie centrali. U publicu pò avè qualchì parte. In a regione Konya Karapınar Ayrancı, ci hè una terra piana induve a linea di l'orizzonte scontra u celu. Facemu un studiu speciale quì. Apriremu quella zona per una centrale solare di 3 600 MW. Ùn hè micca un terrenu agriculu. L'offerta di 9 MW di EMRA hà ricevutu una dumanda di XNUMX mila MW, avemu investitori chì dicenu chì ponu fà. Quì avemu da custruisce a più grande centrale elettrica di u mondu. Avemu e linee di trasmissione cuncepite in cunseguenza ". disse.

Sè avemu finitu a centrale nucleare 10 anni fà...

U Ministru Taner Yıldız hà enfatizatu chì se e duie centrali nucleari in Turchia eranu state custruite 10 anni fà, avarianu fattu 7.6 miliardi di dollari in menu impurtazioni è cuntinuavanu cusì:

"A nostra importazione netta hè di 52 miliardi di dollari, u 60 per centu di quale hè in relazione cù u trasportu. Malgradu una tale crescita è pruduzzione, i tassi d'importazione di Turchia in l'energia ùn anu micca aumentatu. Perchè a prufundità ecunomica di Turchia hè in crescita. In u casu di l'Alimagna, hà dettu ch'ellu rinuncia prima nucleari. Ma hà fattu una dichjarazione duie settimane fà dicendu chì puderia pensà à novu, perchè, per via di a crisa in Ucraina. Se guvernate u paese cù riflessi istantanei, questu ùn serà micca veru. Avemu dettu chì faremu nucleari 10 anni fà, dicemu chì a faremu 10 ghjorni fà, spergu chì a faremu 10 anni dopu ".

Record storicu Republicanu in u 2013

Halil Mazıcıoğlu, presidente di a Cummissione di l'Industria Parlamentaria, u Cummerciu, l'Energia, i Risorse Naturali, l'Informazione è a Tecnulugia, hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u settore energeticu hè in u centru di u sviluppu ecunomicu di u nostru paese è l'aumentu di u livellu di benessere di u nostru paese. ghjente. Spiegò chì l'energia hè un puntu impurtante in a pianificazione di u futuru. Mazicioglu hà cuntinuatu:

"L'investimenti energetichi in u nostru paese cuntinueghjanu senza diminuzione. Malgradu i sviluppi negativi in ​​u mondu, u record di a storia di a nostra repubblica hè stata battuta aghjunghjendu 2013 mila 7 MW di putenza installata cù un costu apprussimativu di 6 miliardi di dollari in 985.

Energia rinnuvevule "Risorse celesti"

Erol Kaya, presidente di u Cumitatu di l'Ambiente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dichjaratu chì u so desideriu ùn hè micca di soffre di carenza d'acqua è d'electricità in ogni locu in u paese è hà dettu: "Avemu bisognu di monitorà attentamente i tassi di occupazione in i nostri dighe. A mo dumanda da voi hè di utilizà e risorse limitate chì avemu in una manera ecunomica durante stu periodu di prublemi ". disse. Sottulineendu chì a dimensione morale di l'ambiente ùn deve esse trascurata, Kaya, un attivista di i Stati Uniti, cunsidereghja i risorsi di combustibili fossili sotterranei cum'è "Hell Fuels". Definisce quelli in u celu cum'è "Fonti d'Energia Celestiale". Hà aghjustatu chì e fonti d'energia cum'è l'acqua, u sole è u ventu, chì sò risorse celestiali, sò una necessità.

Scambio d'Energia si apre prestu

U presidente di EMRA, Mustafa Yılmaz, hà spartutu l'infurmazioni chì a maiò parte di i prughjetti chì sò stati dati licenze cumincianu à materializà, chì u cummerciu energeticu naziunale è internaziunale diventerà più cumpletu in Turchia, chì a parte di u settore privatu in l'impurtazioni di gas naturale aumenterà, chì i cunsumatori riceveranu servizii di qualità megliu è chì u scambiu energeticu serà prestu stabilitu.

L'energia ùn hè micca u caprettu per u deficit di u contu currente

U presidente di u Cunsigliu Nail Olpak di MUSIAD hà enfatizatu chì avemu l'abitudine di cunnette constantemente à u deficit energeticu in dichjarazioni nantu à u prublema di u deficit di u cuntu currente, è hà dettu: "Forse esageraghju un pocu, vene à u puntu s'ellu ci hè un deficit di contu currente o micca, ancu s'ellu ùn ci hè micca una dumanda di energia. Ùn truvamu micca apprupriatu à aduprà sti dui cuncetti inseme tantu, duvemu impediscenu questu. L'energia ùn hè micca l'unicu mutivu di u deficit di u cuntu currente, duvemu risparmià energia da esse un capre espiatorio. disse.

Omer Cihad Vardan, presidente di a Fundazione di u Sviluppu Ecunomicu, hà attiratu l'attenzione à l'impurtanza di a crisa d'Ucraina in Europa è hà dichjaratu chì avemu vistu a lotta di quelli chì tenenu l'energia in a nostra regione è quelli chì volenu aduprà.

Président du Conseil d'administration de l'ICCI et sous-secrétaire adjoint du MENR Dr. In u so discorsu, Selahattin Çimen hà dettu chì Turchia hè u sicondu paese in u mondu dopu a Cina in quantu à l'aumentu di a dumanda di energia, aghjustendu chì anu aghjustatu 6 850 MW di putenza installata l'annu passatu. Çimen hà dettu: "Quest'annu, avemu aghjustatu 450 MW di putenza. U nostru scopu hè di fà li da fonti d'energia rinnuvevuli ". disse.

In u so discorsu, u Direttore Generale di Fiere Settoriali Süleyman Bulak hà enfatizatu chì mentre a capacità di putenza installata era di circa 20 mila MW in u 1994, quandu l'avvenimentu ICCI hè statu tenutu per a prima volta 20 anni fà, hà righjuntu u livellu di 64 mila MW oghje. . Aghjunghjendu chì anu travagliatu cù a stessa energia è entusiasmu per 20 anni è li purtò à u so statu forte attuale, Bulak hà dettu: "Avemu avutu a nostra energia da l'energia. La metteremu in opera in un ambiente più qualificatu in e fiere ch’è no organizzeremu da avà ».

In u so 2014u annu, ICCI 20, a fiera è a cunferenza di l'energia è di l'ambiente più grande è cumpleta in a geografia di Turchia, presenta i più forti è impurtanti cumpagnie energetiche naziunali è internaziunali. A fiera, chì hè prevista per attirà vicinu à 16 mila visitatori, farà batte u core di u settore energeticu mundiale in Istanbul per 3 ghjorni.

ICCI 2014 - 20th International Energy and Environment Fair and Conference, urganizata da l'Organizazione Fiera Settoriale, hè stata aperta cù una cerimonia da u Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Taner Yıldız. Nomi è dirigenti impurtanti, chì sò in u piccu di l'energia, assisteranu à e sessioni chì si terranu in cinque sale diverse per trè ghjorni à l'Istambul Expo Center.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*